Jaki stabilizator kolana możecie polecić(całoroczny)?

Data: 2011-03-05 00:00:41
Autor: m4rkiz
Jaki stabilizator kolana możecie polecić(całoroczny)?
Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikrbkk$87g$1@news.onet.pl...
Co możecie polecić co by można było używać całorocznie a więc funkcja
grzania/ocieplenia odpada.

bedzie ciezko

mialem kiedys powazniejsza kontuzje prawego kolana, po wyleczeniu zdarzaly sie przez
dlugi czas momenty kiedy opaski naprawde pomagaly, od dluzszego czasu nie musialem juz
uzywac, ale przerobilem wtedy kilkanascie roznych rozwiazan, rzepy, neopren, jakies
elastyczne podobne do bandazy z tasmami w boku, kilku bardziej (3M) i mniej znanych
firm...

http://www.physioroom.com/product/Vulkan_5mm_Neoprene_Knee_Support_open_kneecap_/2034/37237.html
to jest super, niestety tylko na zime bo grube i grzeje, w srodku frotowy, dobrze
zbiera pot i do 20 stopni mozna jezdzic bez dyskomfortu

na lato jedyne sensowne rozwiazanie - rodzaj bandaza - ciete to to jest
z metra w postaci 'rury' i naciaga sie na noge jak kalesony

mozesz dac dowolna ilosc warstw bardzo plynnie regulujac ucisk, nie zsuwa sie,
super przewiewne, tanie, latwe do przeprania...

to jedyne dwie sztuki ktore akurat mi podpasowaly najbardziej, pozostale zawsze
mialy jakies minusy, odradzam zwlaszcza kupowanie niebieskich nexcare z 3m
o ile nie mozesz przymierzyc i spedzic w nich kilkunastu minut, byly to chyba
najgorzej skrojone sztuki ktorych probowalem (na ich usprawiedliwienie moge
jedynie dodac ze mialem *niewielka* opuchlizne pod kolanem)

Ostatnio coś mnie ciągle kolana dawały znać że coś jest nie tak, a po
wczorajszym bieganiu musiałem spacerem wracać do domu.
Bieganie sobie odpuszczę, ale z rowerem już gorzej. Na szczęście przy
jeździe kolana mi tak nie doskwierają.
Moja opaska wygląda mnie więcej tak: <http://e.radar.pl/rdr218/
d9b5fa79000f38b94d2432b9>, bez wycięcia na kolano.

Jaki stabilizator kolana możecie polecić(całoroczny)?