Jaki stroj przy minus 10?

Data: 2009-11-04 17:41:53
Autor: szufla
Jaki stroj przy minus 10?
Wlasnie, ja tez szukam spodni ale na gole nogi, cos w stylu windstopper, softshell ale bez szelek. Moze ktos cos polecic  ?

sz.

Data: 2009-11-04 17:59:30
Autor: smichu
Jaki stroj przy minus 10?
Sam sobie zrobiłem.
 Zeszłą zimę jeździłem  polarowych ale bolały mnie kolana :-) (wiem, nie ma to związku z zimą, albo ma) bo były zbyt przewiewne. W tym roku doszyłem na przód spodni bretexowe łaty od kostek do połowy uda. I są jak znalazł. Nie za ciepło, (się nie pocę bo z tyłu mam doskonałą wentylację) nie z zimno bo nie przewiewa.
I kosztowały mnie  kawę dla krawcowej (bretex i polarowe spodnie miałem)
Pozdr
smiechu

Jaki stroj przy minus 10?