Jaki stroj przy minus 10?

Data: 2009-11-05 08:32:16
Autor: Paweł Suwiński
Jaki stroj przy minus 10?
Dnia śro, 04 lis 2009 tako rzecze Jarko:

Witam, robi sie coraz zimniej zwlaszcza ze jezdze do pracy o 6:30, nie wiem czy dobrze termometr mi pokazal ale dzis bylo -8 stopni. Problem z ubiorem dotyczy u mnie spodni, zakladam zwykle kalesony bawelniane a na to spodnie na rower z wkladka ale nieocieplane (mam tez ocieplane ale takim lekkim meszkiem i tez super ciepla nie ma tylko sa mi troche male i jezdze w nieocieplanych ;), da sie przezyc ale wolabym aby bylo troche cieplej, od jutra w tesco sa kalesony ocieplane mieszanka poliestru i bawelny - kupie i wyproboje - a Wy jakie macie sposoby najlepiej aby nie pojsc z torbami ;)

Bawełny się  nie stosuje w  zimowych warunkach, a już  szczególnie jak
jest jakakolwiek aktywność wysiłkowa (pogooglaj za 'cottons kills').

Ja  natomiast  ubrałbym  się  w kalesony  (rhovyl  lub  merynos)  plus
zewnętrzne spodnie trekingowe z membraną (nieprzewiewne). Na nogi moje
ulubione buty  trekingowe -  buty BW,  w wersji  zimowej, czyli  o pół
numeru za duże  i skarpetka oczywiście gruba  wełniana (cotton kills).
Nic skomplikowanego. Tak  samo bym się pewnie ubrał  na treking pieszy
czy narciarski.

Paweł Suwiński

Jaki stroj przy minus 10?