Jaki switch 5-port Gigabitowy?

Data: 2015-04-27 23:07:10
Autor: 2late
Jaki switch 5-port Gigabitowy?
On 27/04/15 19:43, Irokez wrote:
Witam

Właśnie walczyłem czemu mam transfer PC- NAS na poziomie 10MB/s jak na
100Mbit. A było więcej.
No i pominąłem w końcu Switch marki "8Level" typ GES-5D. Ten śmieć może i
negocjuje 1000Mbit ale transfery ma jak widać co najwyżej 100Mbit.

Pytanko - co niedrogiego ale Gigabitowego nie tylko na papierze ale i
realnie, z obsługą Jumbo Frames, kupić?
TP-Link TL-GS105, Edimax ES-5500G V2, Netgear GS205, D-Link DGS-1005D?

Mam TP-Link TL-GS105 i pomiedzy PCetem a Zyxelem nsa310 mam do 45MB/s.

Data: 2015-04-29 22:18:43
Autor: Irokez
W dniu 2015-04-28 o 00:07, 2late pisze:
On 27/04/15 19:43, Irokez wrote:
[...]

Czyli nieźle, mam NSA-310S czyli słabszy model. Podłączony do routera Asus RT-N16, powłączane wszędzie (PC, Router,NAS) Jumbo Frames i osiągam przy zapisie 55MB/s. Jeżeli ze switchem po drodze osiągnę to samo będzie super.

Irokez

Data: 2015-04-29 21:46:02
Autor: 2late
On 04/29/2015 09:18 PM, Irokez wrote:

[...]

A ja sie zastanawiam czy ten moj NAS obsluguje Jumbo frames, w manualu jest, w change logu do  ostatniego firmware'u tez pisza ze jest ale w interfejsie www Zyxela tego nie ma - i badz tu madry.
To samo ze switchem, na stronie tp-linka nic o tym nie pisza ale juz na stronie amazona i innych pisza ze jest.
Nie wiem czy to ma wplyw ale mam ustawiony teaming na 2 kartach sieciowych intela i moze to cos pomaga albo to tylko placebo. :)

Data: 2015-04-29 23:08:19
Autor: Irokez
W dniu 2015-04-29 o 22:46, 2late pisze:
[...]

U mnie w NAS-310S jest opcja do włączenia Jumbo Frames i wyboru jego wielkości 4/8/9kB: Sieć -> TCP/IP -> Ramki powiększone.
To samo w routerze oraz ustawieniach karty sieciowej komputera. Domyślnie jest zawsze opcja wyłączona na urządzeniach.

--
Irokez

Jaki switch 5-port Gigabitowy?