Jaki tłok do 4T

Data: 2013-03-03 11:23:17
Autor: Kuczu
Jaki tłok do 4T
W dniu 2013-03-03 11:10, luzur pisze:
Witam

Rozważam kupno nowego tłoka z pierścieniami do Majesty 250.
Pierścień olejowy przestał działać ;)
Natomiast moc jest jeszcze. Pierścienie można kupić za niewiele ponad 100zł,
a tłok z pierścieniami już od okolic 200zł RMS i OMP.
Droższe firmy to Prox i Meteor 300 - 400 zł
Pierścienie dostępne są tylko od RMS.
Co brać ? Ma ktoś doświadczenie z tymi produktami ?

Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100 euro, z pierscieniami.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-03 10:55:57
Autor: luzur
Jaki tłok do 4T
W dniu niedziela, 3 marca 2013 11:23:17 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:
W dniu 2013-03-03 11:10, luzur pisze:

> Witam

> Rozważam kupno nowego tłoka z pier¶cieniami do Majesty 250.

> Pier¶cień olejowy przestał działać ;)

> Natomiast moc jest jeszcze. Pier¶cienie można kupić za niewiele ponad 100zł,

> a tłok z pier¶cieniami już od okolic 200zł RMS i OMP.

> Droższe firmy to Prox i Meteor 300 - 400 zł

> Pier¶cienie dostępne s± tylko od RMS.

> Co brać ? Ma kto¶ do¶wiadczenie z tymi produktami ?

Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100 euro, z pierscieniami.

> [...]

Nie pytałem o tłok, ponieważ pół roku temu pytałem o membranę do gaĽnika i usłyszałem 768 zł brutto...
Zadzwonię jutro z ciekawo¶ci zapytać ile za tłoka.
Pozdr.

Data: 2013-03-04 05:15:32
Autor: luzur
Jaki tłok do 4T
> [...]

> Co brać ? Ma kto¶ do¶wiadczenie z tymi produktami ?

Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100 euro, z pierscieniami.

Tłok w jamasze 411 brutto, pier¶cienie 213 brutto i sworzeń 100, tak że dwa razy drożej prawie niż najdroższy producent dostępny na "internetowych portalach" :)

Data: 2013-03-04 05:18:31
Autor: luzur
Jaki tłok do 4T
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 14:15:32 UTC+1 użytkownik luzur napisał:

Tłok w jamasze 411 brutto, pier¶cienie 213 brutto i sworzeń 100, tak że dwa razy drożej prawie niż najdroższy producent dostępny na "internetowych portalach" :)

Znalazłem jeszcze pier¶cienie "niewiadomojakiejfirmy" w Larssonie (podobno dobre ;))
I tłoki TKRJ Made In Japan, że niby...

Jaki tłok do 4T