Jaki tablet?

Data: 2013-12-15 19:46:21
Autor: fifak
Jaki tablet?
Jaki tablet kupić? w tym tygodniu muszę wybrać.

-8" do 10"
-rozdzielczość 1280 koniecznie
-3G koniecznie
-do 1k zł

wstępnie myślałem o lenovo S6000

Data: 2013-12-16 10:12:40
Autor: Chris
Jaki tablet?
fifak nabazgrał(a):

[...]

Używany Ipad II

Data: 2013-12-17 14:41:00
Autor: saskatchewan
Jaki tablet?

-8" do 10"
-rozdzielczość 1280 koniecznie
-3G koniecznie
-do 1k zł

wstępnie myślałem o lenovo S6000

Ipad.

Data: 2013-12-17 20:11:09
Autor: Przemek
Jaki tablet?
Ipad.

Jak chcesz go zamknąć w rezerwacie apple to i owszem, ale jeśli ma inny sprzęt i chce się z nim łączyć, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
Przem

Data: 2013-12-20 00:40:12
Autor: Mirek Ptak
Jaki tablet?
Dnia 2013-12-17 20:11,  *Przemek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Ipad.

Jak chcesz go zamkn±æ w rezerwacie apple to i owszem, ale je¶li ma inny
sprzêt i chce siê z nim ³±czyæ, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
Przem
Potwierdzam - sporo androidowych spe³nia warunki np:
http://kiano.pl/?page_id=285
Absolutnie nie namawiam, ale sam mam pro 10 dual i jestem zadowolony (poza przycinkami w czasie aktualizacji aplikacji, ale mam niefirmowy rom).

Pozdrawiam i Weso³ych ¦wi±t - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-01-08 13:25:14
Autor: Forall
Jaki tablet?
On 20.12.2013 00:40, Mirek Ptak wrote:
[...]

Witam,

Mam ten sam model Kiano, jaki rom uda³o siê wgraæ?

Data: 2013-12-19 07:10:49
Autor: bauergard
Jaki tablet?
Za 1000 z³ to mo¿esz kupiæ dwa tablety. Typowa bud¿etówka, ale przynajmniej pewny polski serwis i gwarancja.

http://allegro.pl/promocja-dwa-nowe-tablety-plug-force-impact-2-i3787619550..html

Data: 2013-12-19 19:58:41
Autor: fifak
Jaki tablet?
W dniu 2013-12-15 19:46, fifak pisze:
[...]

wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ale KAŻDY warunek musi być spełniony

Data: 2013-12-20 02:19:08
Autor: Santana
Jaki tablet?

Użytkownik "fifak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:52b341df$0$2177$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A szkoda, bo zejście o jeden cal czyni wybór oczywistym :) No i dwie lufy w kieszeni by zostały ;)
P.S. Nie zwracaj uwagi na wyznawców ogryzka :)

Data: 2013-12-20 08:37:03
Autor: fifak
Jaki tablet?
W dniu 2013-12-20 02:19, Santana pisze:

[...]

nie zwracam :) mam M813G i jestem bardzo zadowolony, tylko potrzebuje teraz ciut większej rozdziałki i szybkości :)

dlatego 7" odpada

jestem prawie zdecydowany na S6000 zwłaszcza że cena jeszcze spadła 899zł

ale być może coś przeoczyłem

Data: 2013-12-21 20:13:14
Autor: Mr. Misio
Jaki tablet?
Użytkownik fifak napisał:
[...]

tak to tylko w erze ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

   pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
   http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Data: 2013-12-22 08:25:27
Autor: fifak
Jaki tablet?
W dniu 2013-12-21 20:13, Mr. Misio pisze:
Użytkownik fifak napisał:
[...]

niekoniecznie, zalazłem jeszcze ariesa 101 i overmaxa solution II+

Data: 2013-12-23 11:00:21
Autor: Chris
Jaki tablet?
fifak nabazgrał(a):

[...]

To jak pisałem Ipad ...szybciej i pewniej nie będzie do tego z 3G. A co do Chińczyków to jakość = cena.

Jaki tablet?