Jaki tablet?

Data: 2013-12-17 14:41:00
Autor: saskatchewan
Jaki tablet?

-8" do 10"
-rozdzielczość 1280 koniecznie
-3G koniecznie
-do 1k zł

wstępnie myślałem o lenovo S6000

Ipad.

Data: 2013-12-17 20:11:09
Autor: Przemek
Jaki tablet?
Ipad.

Jak chcesz go zamknąć w rezerwacie apple to i owszem, ale jeśli ma inny sprzęt i chce się z nim łączyć, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
Przem

Data: 2013-12-20 00:40:12
Autor: Mirek Ptak
Jaki tablet?
Dnia 2013-12-17 20:11,  *Przemek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Ipad.

Jak chcesz go zamknąć w rezerwacie apple to i owszem, ale jeśli ma inny
sprzęt i chce się z nim łączyć, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
Przem
Potwierdzam - sporo androidowych spełnia warunki np:
http://kiano.pl/?page_id=285
Absolutnie nie namawiam, ale sam mam pro 10 dual i jestem zadowolony (poza przycinkami w czasie aktualizacji aplikacji, ale mam niefirmowy rom).

Pozdrawiam i Wesołych Świąt - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-01-08 13:25:14
Autor: Forall
Jaki tablet?
On 20.12.2013 00:40, Mirek Ptak wrote:
[...]

Witam,

Mam ten sam model Kiano, jaki rom udało się wgrać?

Jaki tablet?