Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?

Data: 2011-06-14 13:06:10
Autor: Poldek
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?

Witam, potrzebuję wybrać rachunek maklerski. Ma być w miarę prosty w zakładaniu i likwidacji, tani w utrzymaniu no i oczywiście dostęp do rachunku przez internet. Co będzie najlepsze?

Data: 2011-06-14 16:09:22
Autor: DJ\(Dominik\)
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?
Data: 2011-06-14 19:52:00
Autor: marek.remisiewicz
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?
w mBanku zero opłat,
jedna oferta on line,
prowizja 0,39%

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj@nielubiespamuopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:it7q2i$40t$1news.onet.pl...
Tutaj porównanie:
http://www.stopazwrotu.pl/1,40,Zestawienie_rachunkow_inwestycyjnych(06-04-2011).html

Data: 2011-06-14 22:28:11
Autor: Rafi
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?

Użytkownik "marek.remisiewicz" <marek.remisiewicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df79fc4$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
w mBanku zero opłat,

już nie, zapłacisz  2zł miesięcznie za kartę debetową

http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

Data: 2011-06-14 22:51:47
Autor: Darek
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?

już nie, zapłacisz 2zł miesięcznie za kartę debetową

http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

Za kartę do rachunku maklerskiego?

Darek

Data: 2011-06-15 00:12:50
Autor: Rafi

Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:it8hik$132$1news.onet.pl...

już nie, zapłacisz 2zł miesięcznie za kartę debetową

http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

Za kartę do rachunku maklerskiego?

kuźwa, wiadomości z GOA mnie roproszyły...
oczywiście, że masz rację, rachunek maklerski jest free :)

pozdr.

Data: 2011-06-16 17:53:19
Autor: radekp@konto.pl
Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?
Wed, 15 Jun 2011 00:12:50 +0200, w <it8md1$m6b$1@news.onet.pl>, "Rafi"
<robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał(-a):

kuźwa, wiadomości z GOA mnie roproszyły...
oczywiście, że masz rację, rachunek maklerski jest free :)

Bezpłatny, chyba pod warunkiem jednej operacji za pół roku czy coś takiego.
Niech ktoś sprostuje jeżeli się mylę.

Data: 2011-06-22 08:07:07
Autor:
Darek <nie@podam.maila.pl> napisał(a):

> już nie, zapłacisz 2zł miesięcznie za kartę debetową

> [...]

Żeby mieć rachunek maklerski, musisz mieć eKonto, a do niego jest wydawana karta debetowa. Jeżeli w miesiącu nie wykonasz transakcji za jakąś niewielką kwotę, 150 złotych chyba, to płacisz 2 złote.

Data: 2011-07-16 14:43:21
Autor: Jacek M.

Użytkownik <donton@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:its7rb$ier$1inews.gazeta.pl...
> [...]

karta debetowa. Jeżeli w miesiącu nie wykonasz transakcji za jakąś niewielką
kwotę, 150 złotych chyba, to płacisz 2 złote.

To nie jest prawda.Zalozylem Ekonto w mbanku i nie chcialem karty, dlatego Ekonto jest dla mnie bezplatne Wszelkie operacje robie przelewami na inne konto.
Jacek M.

Jaki tani i prosty rachunek maklerski dla emerytki?