Jaki tani material na sufit-testy polepszenia warukow projekcji

Data: 2010-01-15 12:01:23
Autor: scooby
Jaki tani material na sufit-testy polepszenia warukow projekcji
hello,
jak urządzałem studio foto, kupowałem w hurtowni z tkaninami belę takiego czarnego materiału zamszo-podobnego, ok 180 zł za 50m, idealnie "tłumi" światło;
pewnie po obrobieniu / naciągnięciu będzie spełniał swoje zadanie - można się zastanowić nad przerobieniem zwykłej rolety okiennej i naklejeniu takiego materiału na nią - będziesz miał odpowiednio sztywne, żeby to powiesić poziomo bez nadmiernych odchyleń od poziomu;

bardzo podobny materiał jest wykorzystywany jako tła do foto i kosztuje też 180zł, tyle że za 0,5 mb

poszukaj również na avforums.com, z czego ludzie robią dodatkowe kurtyny maskujące do ekranów - może znajdziesz np taką czarną pochłaniającą kurtynę w ikei - tam sprzedają taki fajny system "wertykali" - one są dość sztywne

pzdr, scby

Jaki tani material na sufit-testy polepszenia warukow projekcji