Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki

Data: 2013-01-16 22:55:09
Autor: Budzik
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Jakiś czas temu moja babcia zostałą nacięta przez przedstawiciela mri telecom czy jakoś tak i podpisała umowę, przenosząc numer z TP.
Dzięki temu zamiast wcześniejszych rachunkó na poziomie 40zł, obecnie płaci  70-100.
Umowa niestety musi jeszcze kilka miesięcy trwać, ale chciałbym jej już teraz kupić jakiśprepaid, który obniży rachunki.

Telefon mam, chodzi tylko o kartę.

Pytanie, co będzie najtańsze?
Czy jakaś sieć ma na karcie darmowe rozmowy na stacjonarki?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2013-01-17 00:26:48
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:16012013.5D01326Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

play, jak jej znajomi i rodzinka w play
jak inaczej to virgin

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-17 00:57:11
Autor: adresss
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki

Pytanie, co będzie najtańsze?

najtansze to bedzie wogole zrezygnowac z dzwonienia!

Czy jakaś sieć ma na karcie darmowe rozmowy na stacjonarki?

1. powrot na lono TP Orange i za 49 zl/miesiac masz abonament "na
kazdy dzien"  - masz no limits: Polska, EU, USA/Kanada inne
(Norwegia......) - na stacjonarne, ale komorki platne

2. jezeli te 49 zl/miesiac przeznaczylbys na rozmowy via
virgin/Lycamobile....to wydzie 258 min/miesiac za te 49zl. (< 3h
godzina gadania).

komorki i /stacjonarne rowno platne po 19gr/min

3. jezeli linia tylko do odbierania, to TP Orange (na GSM) - abonament
za 20 zl (trzeba kupic komorke lub bramke). - nie oplaca sie dzwonic,
tylko odbierac. - numer na tej stacjonarnej komorce jest numerem
stacjonarnym.

--
ThinkXtra

Data: 2013-01-17 04:55:01
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail adresss@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pytanie, co będzie najtańsze?

najtansze to bedzie wogole zrezygnowac z dzwonienia!

Ze też nikt jeszczen a to nie wpadł... :)

[...]

abstrachując od faktu, iż pisałem, że jeszcze kilka miesęcy będzie obowiązywać umowa z mri czyli musiałbym wziąć nowy numer d TP (o ile się da) to w czym 49zł/m-c będzie lepsze od stanu darmowego w play gdzie również wszystkie stacjonarki są za free?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2013-01-17 04:55:00
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail dupa@dupa.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

no własnie część ma w play, poza tym babcia trochę dzwoni na stacjonarki.
Muszę zobaczyć, czy wp lay mają karte na której stacjonarne + play są za free.

Dzięki, przeanalizuję play i virgin.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2013-01-17 11:34:24
Autor: dizel
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
On Thu, 17 Jan 2013 04:55:00 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

no własnie część ma w play, poza tym babcia trochę dzwoni na stacjonarki.
Muszę zobaczyć, czy wp lay mają karte na której stacjonarne + play są za free.

Dzięki, przeanalizuję play i virgin.

W play nie ma żadnej taryfy z darmowymi stacjonarnymi . W no limit
możesz za 7pln dokupić bez ograniczeń ale sama taryfa trochę kosztuje.
Jeśli chodzi o ofertę play prepaid to wygląda tak, że jest dostępny
pakiet 100minut na stacjonarne za 5pln. Możesz w miesiącu aktywować
max 3 takie pakiety. Pakiet jest ważny 30 dni, ale aktywowanie
kolejnego przedłuża poprzednie pakiety. Pakiet można uruchomić w
taryfie Play na kartę Lubię to i w straszych taryfach play fresh z
roczną ważnością konta. Nie ma tego pakietu w taryfie play na kartę
0zł w play dla jasności.
Możesz sobie numer podpiąć pod play24 i uruchamiać zdalnie przez www
ten pakiet bez problemu albo jak masz smartfona z androidem to też
możesz to zrobić przez koma.
Tyle że jak do babci będzie ktoś dzwonił to będzie drożej ale z
drugiej strony babcia jak będzie dzwonić do play to będzie mieć taniej
więc tak to wygląda.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-17 14:08:39
Autor: ToMasz
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki

play, jak jej znajomi i rodzinka w play
jak inaczej to virgin

no własnie część ma w play,
najlepiej by było gdyby ktoś z rodziny kto ma firmę wziął dla babci biznes 9.99, ale to musi dostać z biznesu bo tej taryfy w cennikach nie mają. są jeszcze biznesowe taryfy za 12 i za 15 zł netto, - wszystkie z darmowymi na PiS

ToMasz

Data: 2013-01-18 13:54:47
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail news.neostrada.pl@news.neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

z firmą nie ma problemu - mogę wziąć na siebie.
A co daje ta taryfa?

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-01-18 15:39:46
Autor: dizel
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
On Fri, 18 Jan 2013 13:54:47 +0000 (UTC), Budzik
[...]

apropo tego wątku, wchodzą nowe taryfy do play, za 9 pln mamy darmo
rozmowy i smsy w play przez cały okres umowy. Bez telefonu umowa na 12
miesięcy. Do tego pakiet 200 minut do wszystkich na miesiąc za 10pln.
Czyli za 19pln dostajemy 200 minut do wszystkich sieci i darmo w play.
Tu więcej szczegółów:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nowa-oferta-abonamentowa-sieci-play,2,3,27314.html?cp=1

Pozdrawiam

Data: 2013-01-17 08:16:28
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 16 Jan 2013 22:55:09 +0000 (UTC), Budzik wrote:
[...]

Taka uwaga na boku, z doswiadczeniem z moimi rodzicami -- wez pod uwage,
ze do starszej osoby dzwonia tez inne starsze osoby, ktorym
niekoniecznie się przelewa i sprawienie takiej osobie komorki moze ja
lekko odciac od znajomych telefonicznych. Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak jest
zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek jakiejs
(odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-17 09:36:10
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-17 09:16:
Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak
jest zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek
jakiejs (odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.
A może w ogóle VoIPA na OFnK? Roczna ważność chyba na allegro już
poniżej 30PLN, a wygadanie 6GB w rok byłoby niezłą sztuką.

Paweł

Data: 2013-01-17 09:50:31
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Jan 2013 09:36:10 +0100, Pawel G. wrote:
> [...]
 A może w ogóle VoIPA na OFnK? Roczna ważność chyba na allegro już
 poniżej 30PLN, a wygadanie 6GB w rok byłoby niezłą sztuką.

Aero2 jest do prawie konca 2016 za 27zł, a pasmo spokojnie wystarcza na
SIPa. :-)
Przy braku zasiegu Aero, to nie wiem czy voipowy interes ma sens (trzeba
doliczyc koszty wejscia w voipa).

Data: 2013-01-17 16:19:18
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-17 10:50:
[...]

"koszt wejścia" czy jest aero, czy nie ma jest dokładnie taki sam.

Paweł

Data: 2013-01-17 15:30:15
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Jan 2013 16:19:18 +0100, Pawel G. wrote:
> [...]
> doliczyc koszty wejscia w voipa).
 "koszt wejścia" czy jest aero, czy nie ma jest dokładnie taki sam.

E, powaznie?

Ze wzgledu na bezkosztowosc Aero myslenie o wydaniu kasy na bambetle do
voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie przewodowej.
Wystarczajaco jasno teraz?

Data: 2013-01-17 16:44:01
Autor: AT
> [...]

voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie przewodowej.

A nie lepiej w twmobile za 20zł 2w1 ?

jakis rok temu miałem to kosztował bez telefonu zumowa na rok 20zł 2 w 1

rozmowy na stacjonarny kosztować będą tyle samo co do tej pory i do babci tez inne babcie będa mieć tę samą cene
a i numer stacjonarny zachowany będzie, teraz ja przeniosłem swoj numer do play i płacę 25zł
drożej o 5zł ale cała rodzina ma w play i w związku z tym za darmo gadamy sobie  do domowym numerem

w erze chyba było jeszcze 60minut w tych 20zł
ale trzeba sprawdizć czy coś się nie zmieniło no i era załatwia wszystkie formalności za babcię.

aero2 srednio stabilne rozwiązanie i raczej był nie polecił, tam odłaczenia są co chyba godzinę o ile dobrze pamiętam,
utrzymanie vooipa tez kosztuje a z jakością rozmów rówżnie bywa, starsza osoba musi mieć pewną usługę.

Data: 2013-01-17 19:05:28
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od AT
z dnia: 2013-01-17 16:44:
[...]
Numer we freeconet'cie to poniżej 2PLN miesięcznie.

Jakość? Z aero nie mam doświadczeń, więc nie wiem, na OFnK używam
bezproblemowo i nie różni się to od jakości GSMa zwykłego. Fakt, że Wawa, nie wiem jak jest gdzieś gdzie nie ma Aero, bo tam i OFnK może mieć tylko EDGE'a i wtedy to... zima.

Paweł

Data: 2013-01-18 13:54:46
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail ch03@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Chciałbym ogolnie odpowiedzieć o pomyśle voip.
Technologii się nie boję, ale akurat tego nigdy nie dotyykałem więc nawet nie wiem, co musiałbym kupić. Rozumiem, że zamówić kartę aero. ok?
Ale co dalej?
Gdyby ktoś podjął się łopatologicznego wymienienia kosztów sprzetu oraz comiesięcznych opłat i korzyści to byłbym bardzo dzwięczny.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2013-01-18 14:57:18
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 18 Jan 2013 13:54:46 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Chciałbym ogolnie odpowiedzieć o pomyśle voip.
 Technologii się nie boję, ale akurat tego nigdy nie dotyykałem więc nawet  nie wiem, co musiałbym kupić. Rozumiem, że zamówić kartę aero. ok?

Jesli masz tam zasieg Aero2, jesli nie to inny net (wifi od sasiadow za
flaszke np).

 Ale co dalej?
 Gdyby ktoś podjął się łopatologicznego wymienienia kosztów sprzetu oraz  comiesięcznych opłat i korzyści to byłbym bardzo dzwięczny.

Najprosciej IMO jakis telefon z Androidem, ktory się dogada z Aero2
(UMTS900), najlepiej (ale niekoniecznie) z Andkiem 4.0 lub wyzej. Ale
pytanie czy babcia się odnajdzie w takim wariancie?

Jakbys chcial zapiac telefon PTSN do skrzyneczki voip, to wariant
budzetowy podał kolega obok. Pytanie jak masz daleko w razie wyjazdu do
awarii ;-)

Co do kosztow samych uslug: mozna to zalatwic jakims voip-prepaidem,
gdzie na stacjonarki masz ~5gr/min brutto. Numer (do odbierania) mozesz
miec nawet za darmo (actio.pl), albo za jakies pieniadze klasy kilka
zl/rok. I niekoniecznie numer musisz miec u tego samego opera przez
ktorego wychodzisz.

Data: 2013-01-18 23:34:20
Autor: sunwick
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
to samo maja moi rodzice w orange, nazywa sie to orange strefa i
wlasnie po 3 latach przedluzylismy umowe na kolejne 18 miesiecy bo
rezygnowac z tego nie zamierzaja, cale 20zl/miesiac i 60 minut
gadania, taniej sie chyba nie da poza voipem ale tu trzeba internet
doliczyc a tego moi rodzice nie maja wiec koszty dodatkowe.

Data: 2013-01-19 00:34:31
Autor: JoteR
"sunwick" napisal:

wlasnie po 3 latach przedluzylismy umowe na kolejne 18 miesiecy

Ale watkopodawca zarówno w temacie, jak i w wistujacym poscie wyraznie napisal, ze ma byc prepaid.

taniej sie chyba nie da

Ze niby w abonamencie taniej? No co za herezja ;->

JoteR

Data: 2013-01-17 19:01:44
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-17 16:30:
[...]
Nie, czym się różnią bambetle do aero od tych do OFnK??
mniej niż 30PLN rocznie to chyba nie jest jakiś "wyczyn" pozbawiający sensu to rozwiązanie? A po TPsie to już w ogóle porażka.

Paweł

Data: 2013-01-17 18:37:12
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Jan 2013 19:01:44 +0100, Pawel G. wrote:
> [...]
> przewodowej. Wystarczajaco jasno teraz?
 Nie, czym się różnią bambetle do aero od tych do OFnK??

Niczym, przeciez Ci potwierdzilem to odkrywcze stwierdzenie.

 mniej niż 30PLN rocznie to chyba nie jest jakiś "wyczyn" pozbawiający  sensu to rozwiązanie?

Rób. Ja bym nie robił.

A po TPsie to już w ogóle porażka.

Przypominam, ze mowimy o rozwiazaniu dla osoby starszej. Gdzie voip jest
kombinowaniem, trzeba miec jakis backup alarmowy etc. W pieniadzach --
masz racje, ale zerknij prosze na calosc sytuacji. I nie ekstrapoluj
siebie w osobe ~70+. --

Data: 2013-01-17 22:59:54
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-17 19:37:
[...]

U mnie w rodzinie mam babcię na VoIPe 90- i rodziców 70- i dają radę,
fakt, że ja tym zdalnie zarządzam, oni mają nadal swoje stare telefony, babcia to nawet taki z tarczą jeszcze. :]

Paweł

Data: 2013-01-18 06:56:28
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Jan 2013 22:59:54 +0100, Pawel G. wrote:
> [...]
> nie ekstrapoluj siebie w osobe ~70+.
 U mnie w rodzinie mam babcię na VoIPe 90- i rodziców 70- i dają radę,

No przeciez nie mowie, ze się nie da, tylko zeby miec swiadomosc
wszystkich ewentualnych problemow, tych pozatechnicznych rowniez.

 fakt, że ja tym zdalnie zarządzam, oni mają nadal swoje stare telefony,  babcia to nawet taki z tarczą jeszcze. :]

Ha, pewnie ze mozna skrzyneczke, modem 3g itp; ja na przeczekanie do
konca umowy myslalem o np. jakims Androidzie z komisu. Bo oczywiscie, ze
mozna postawic infrastrukture, ktora bedzie w miare bezobslugowa, ze
zdalnym wjazdem (po tym orange, czy cos innego masz?), backupem GSM
(wiem, wierzysz w voipy, ja korzystam z 3operow i jednak nie) tylko to
wtedy się niebiezpiecznie zacznie zblizac pod tysiaka.
A jak ma byc na przeczekanie, tanio, to się robi klopotliwie. I kazdy ma
gdzies prog, przy ktorym się w to nie chce bawic.

Data: 2013-01-18 13:35:23
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-18 07:56:
[...]
No akurat u staruszków dałem im internet z jakiejś TV co i tak już mieli, bo to i tak taniej wychodziło niż TPsa. Sam używam 6 numerów VoIPowych, ze względu na specyficzną działalność i do tego jeszcze moje chorobliwe społecznictwo, musiałem jakoś podzielić klientów i sprawy prywatne/społeczne. Całość na Androidach (LG GT540 i Xperia X10mini) "podłączona" (nie ma w nich kart, chodzą w trybie samolot z włączonym WiFi) do HotSpota na MR3020 (z OpenWRT) z modemem GSM i kartą, a jakże, OFnK :], daje się tym wszystkim zarządzać zdalnie... linux rulez. ;]

(wiem, wierzysz w voipy, ja korzystam z 3operow i jednak nie) tylko
to wtedy się niebiezpiecznie zacznie zblizac pod tysiaka.
Używam IPfona i Freeconetu, nie mogę narzekać do lat, i "tysiaka" to bym
za chiny nie wydał na infrastrukturę VoIPową, bo po co?
MR3020 100PLN
PAP2T 80PLN
modem GS 60PLN
i OFnK 30PLN

+ trochę wiedzy, ale też do zdobycia za free w necie.

A jak ma byc na przeczekanie, tanio, to się robi klopotliwie. I kazdy
ma gdzies prog, przy ktorym się w to nie chce bawic.
Ja nie chciałem się bawić, jak TePsa rżnęła moich staruszków na 7 dych
miesięcznie, oporni byli, bo wtedy jeszcze numeru się nie dało
przenieść do VoIPa (teraz się daje) "bo tylu ludzi zna ten numer", jak
im pokazałem, że za 70PLN to mogą gadać tyle, że ucho boli, to TePsa
poszła się ...ać ;]

Co więcej po rodzinie wszyscy już są w VoIPie i rozmowy rodzinne są za
free, więc doładowują VoIP za 25 PLN raz na pół roku.

Paweł

Data: 2013-01-18 19:11:42
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 18 Jan 2013 13:35:23 +0100, Pawel G. wrote:
[...]

Jacie, znasz Linuksa? :-) (sorry, ale nie umiem się tutaj zdobyc na wiecej ;-))

> (wiem, wierzysz w voipy, ja korzystam z 3operow i jednak nie) tylko
> to wtedy się niebiezpiecznie zacznie zblizac pod tysiaka.
 Używam IPfona i Freeconetu, nie mogę narzekać do lat,

A masz na ten przyklad pewnosc, ze jak slyszysz ,,zajety'' to na pewno
jest po drugiej stronie zajete? Bo akurat sygnalizacja w voipach
pozostawia wiele do zyczenia. (a konkretnie do pytania, pare razy mialem
zajetosc, gdy telefon na ktory dzwonilem byl wolny i nie zadzwonil).
Albo masz szczescie, albo nie wiesz ze masz problem, albo masz niskie
wymagania.

[...]

Takie pytanie z pozoru niezwiazane: jak daleko masz do rodzicow/dziadkow? Bo jasne, mozna jechac budzetowo jak się ma blisko, jak troche dalej to
się dziadowskie oszczednosci zostawi na stacji paliw...

Ja mialem u lokatorow router wifi za 80zl, po pol roku zostalem zmuszony
go zmienic, tym razem na taki za ~250zl. Chodzi drugi rok. A do tego
mieszkania mam ~300m, a lokatorow jakos zwykle mam dyche mlodszych niz
ja (tzn z okolic 1985). I jakos z doswiadczenia zawodowego niespecjalnie
mam zaufanie do skrzyneczki za stowe, z ktorej 30zl stanowi zasilacz.

A taka sobie w miare realna zyciowo sytuacja -- po letniej burzy costam se
przestalo dzialac. Trzeba się skomunikowac z rodzicami (jak?) i ustalic
co konkretnie padlo (zeby jadac wziac na zamiane). Im mniejszego pająka
tam zrobisz, tym latwiej od osoby 70+ się przez telefon (jakis dzialajacy)
dowiesz co jest grane.
Inna scenka -- padl prad. Jak się wtedy dzwoni do energetyki, albo (odpukac) wzywa pogotowie? Tak mozna dluzej, zycie stwarza tez takie problemy, ktorych nie ma w
internetowych tutorialach...

PS. Rodzicow masz chyba blizej 50 niz 70?

PPS. Chyba EOT jak dla mnie powoli.

Data: 2013-01-18 20:56:37
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-18 20:11:
Jacie, znasz Linuksa? :-) (sorry, ale nie umiem się tutaj zdobyc na wiecej ;-))
Też się dziwię w moim wieku ;]

PS. Rodzicow masz chyba blizej 50 niz 70?
hehehe... bliżej 50 to ja jestem :|

PPS. Chyba EOT jak dla mnie powoli.
Ta jest, nie odzywam, się...

ale, jakby co to zarówno babcia (89 lat) jak i rodzice mają do tego GSMa in emergency

Paweł

Data: 2013-01-18 20:43:50
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 18 Jan 2013 20:56:37 +0100, Pawel G. wrote:
> PS. Rodzicow masz chyba blizej 50 niz 70?
 hehehe... bliżej 50 to ja jestem :|

Moze to zle odebralem, ale wydawalo mi się, ze masz jakas frajde ze się
poskladalo kilka klockow do kupy i to smiga. Ja tak mialem w technikum,
teraz mnie takie akcje szczerze wkur* ;-) Zrobi się co się ma zrobic,
ale tak szczerze wolalbym dac komus za to kase a samemu se pojsc w las
polazic (wlasnie tak naprawiam CB, co 20lat temu bym nad oscyloskopem
zaczal robic sam :-))
Moze to przez prace w IT? Po godzinach się nie chce...

 ale, jakby co to zarówno babcia (89 lat) jak i rodzice mają do tego GSMa  in emergency

A jednak. Budzik, czytasz? Voip voipem, backup na nagle sytuacje musi byc.

Finalny EOT, pozdrawiam,

Data: 2013-01-18 22:31:37
Autor: Pawel G.
Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
z dnia: 2013-01-18 21:43:
[...]
Ja tam właśnie z kumplem reanimujemy Merkurego i Altusy 140, oscyloskop odkurzyłem, ma ze 20 lat. :] Za kasę nikt nie chciał go odrestaurować, końcówkę mocy właśnie znaleźliśmy jedyną w Polsce, rok produkcji '87. :]

Ale tak, mam frajdę, jak coś w "moim wieku" udaje się poskładać i działa. ;]

Finalny EOT, pozdrawiam,
No niestety to na pewno już nie na pmt.gsm

Paweł

Data: 2013-01-19 08:54:43
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail wiesiu@bdm.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

 ale, jakby co to zarówno babcia (89 lat) jak i rodzice mają do tego
 GSMa in emergency

A jednak. Budzik, czytasz? Voip voipem, backup na nagle sytuacje musi
byc.

Czytam, czytam :)
Ja voipem nigdy się nie bawiłem, więc raczej u babci testować nie będę, zwłaszcza że ażtak blisko nie mam.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2013-01-19 11:47:15
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 19 Jan 2013 08:54:43 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Ja voipem nigdy się nie bawiłem, więc raczej u babci testować nie będę,

Rozumiem ze u babci Android odpada? Bo w takim wydaniu masz temat na max
30min (w ustawieniach podajesz serwer, usera, haslo, a potem tylko
ustawiasz ze defaultowo rozmowy maja wychodzic voipem i tyle).

Sprobuj, pobadaj, nie namawiam od razu do wdrazania, pomacac na 100%
warto (ja mam voipy glownie do odbierania telefonow od rodziny z
pokolenia rodzicow, bo im na komorki drogo oraz dorobiona funkcjonalnosc
telefonu w sluchawce z SIMem Aero2 ;-))

 zwłaszcza że ażtak blisko nie mam.

No to jest argument za przeczekaniem i pozostaniem na kabelku tepsy...

Data: 2013-01-17 10:44:50
Autor: J.F
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomości grup
[...]

A obnizy ? abonament zostanie ..

[...]

zobacz,, 70-100 zl .. za tyle mozna miec komorke z nielimitowanymi rozmowami ..

Druty sa drogie :-)

Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak jest
zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek jakiejs
(odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.

Plan "na kazda kieszen"  - abonament 32 zl,  0.20/min
Plan "na weekend" - abo 41zl,  rozmowy 18-8 i weekendy bezplatne.
Plan "na kazdy dzien" - abo 49, rozmowy stacjonarne bezplatne.

Nie mowie ze znajomych nie straci ... ale moze pora ich uswiadomic o cenach komorek :-)
Inna sprawa ze komorka i cenniki to nie dla starszych ludzi ... ale stacjonarka tez nie :-)

o, plan przyjazny, 18.45/mc, w tym 30 minut, a reszte z komorki :-)

No chyba ze neostrade razem z kablowa TV polecac ..

J.

Data: 2013-03-06 12:56:27
Autor: Budzik
[...]

finalnie wziąłem:
play w taryfie biznes
umowa na 12 miesiecy
250 darmowych minut
stacjonarki i play za darmo
15,38 miesięcznie.

Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki