Jaki tani samochód dla siostry

Data: 2011-06-03 14:59:29
Autor: Jarek
Jaki tani samochód dla siostry
Opel astra  I 1.6 z gazem sam taki miaÅ‚em dosyć dÅ‚ugo 2 lata temu sprzedaÅ‚em rocznik 95 za 4tys. nic siÄ™ w nim nie dziaÅ‚o a części eksploatacyjne byÅ‚y niedrogie

Data: 2011-06-03 12:45:49
Autor: J.F.
Jaki tani samochód dla siostry
Użytkownik "Jarek" <jarek99@gower.pl> napisał w
Opel astra  I 1.6 z gazem sam taki miaÅ‚em dosyć dÅ‚ugo 2 lata temu sprzedaÅ‚em rocznik 95 za 4tys. nic siÄ™ w nim nie dziaÅ‚o a części

Ale teraz mamy rok 2011 - da sie kupic astre 1 bez dziur na wylot ? :-)

Lanosa ?

J.

Data: 2011-06-03 14:35:15
Autor: mz

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:isae0s$rjj$1news.onet.pl...
[...]

Sprzedałem swoją astre 1 z 94 za 2 tysiące w dieslu. Zero rdzy

Data: 2011-06-03 14:42:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Sprzedałem swoją astre 1 z 94 za 2 tysiące w dieslu.

Znaczy 2 tysiące włożyli Ci do diesla?

Data: 2011-06-03 17:36:14
Autor: to
Jaki tani samochód dla siostry
begin mz
Sprzedałem swoją astre 1 z 94 za 2 tysiące w dieslu.

I w banku Ci je potem przyjęli, takie umorusane?

Data: 2011-06-11 08:46:35
Autor: Czarek Daniluk
Jaki tani samochód dla siostry
W dniu 2011-06-03 19:36, to pisze:
begin mz

Sprzedałem swoją astre 1 z 94 za 2 tysiące w dieslu.

I w banku Ci je potem przyjęli, takie umorusane?

Nie umorusane tylko takie sprasowane ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-03 15:10:40
Autor: Neko
Jaki tani samochód dla siostry
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

Lanosa ?

Oczywiscie ze Lanosa. Bezawaryjny, czesci tanie jak do roweru. :)

Data: 2011-06-03 09:15:45
Autor: BearBag
Jaki tani samochód dla siostry
Autor napisa³ ¿e chce wydaæ 3ty¶ i kupiæ ma³e auto a wy polecacie
du¿ego lanosa którego nie kupi w normalnym stanie nawet za 4,
szczegolnie jak ma miec wspomaganie. Poza tym Lanos bez gazu po¿era
benzyne po mie¶cie w sposób straszny - ok 10l.
I rozwalaj± mnie te twierdzenia ¿e w ma³ym aucie nie trzeba
wspomagania, ciekawe jakby¶ sie czu³ ucz±c sie jezdziæ na jakim¶
puncie z City albo yaris a tu nagle daj± ci takiego Lanosa w którym
nie idzie zaparkowaæ bez naci±gniêcia nadgarstów (jesli kto¶ jest
pocz±tkuj±cym kierowc±). Nawet seicentem bez wspom. cie¿ko sie krêci
jesli nie ma sie doswiadczenia.
Ja bym mimo wszystko kupi³ jaki¶ popularny model, typu Corsa B, ka¿dy
ci to naprawi, cze¶ci (zamienniki) s± za grosze,  za 3500zl kupisz
okolice 96r, pewnie bedzie bez wpomagania ale to nie problem za³o¿yæ -
kupujesz elektryczne wspomaganie za ok 200z³ na allegro + dzien roboty
na monta¿. Sam zak³adam to w 3-4h ale to ju¿ rutyna. Na allegro mo¿na
kupiæ poradnik krok po kroku u³atwiaj±cy sprawê.
Taka corsa jest bardzo przyjemnym autkiem jako pierwsze po zrobieniu
prawka.
Ewentualnie kup seicento ale ponizej 4ty¶ nie bedzie to rewelacja.
Wspomaganie te¿ mozna domontowac ale dro¿sze czesci- - ok400z³.
W matizy sie nie pakuj, po 10latach blacha leci lawino, zreszta
mechanicznie tez zaczynaj± sie sypaæ po 120-140tys przebiegu.

Data: 2011-06-03 18:32:06
Autor: radekp@konto.pl
Jaki tani samochód dla siostry
Fri, 3 Jun 2011 09:15:45 -0700 (PDT), w
<2997a59d-913c-45eb-9268-5d916720087f@u26g2000vby.googlegroups.com>, BearBag
<cactusek@gmail.com> napisa³(-a):

a tu nagle daj± ci takiego Lanosa w którym
nie idzie zaparkowaæ bez naci±gniêcia nadgarstów (jesli kto¶ jest
pocz±tkuj±cym kierowc±)

A sprawdza³e¶? Ja tak. Kierownica w Lanosie bez wsp. chodzi bardzo lekko.

Data: 2011-06-03 10:59:56
Autor: BearBag
Jaki tani samochód dla siostry

A sprawdza³e¶? Ja tak. Kierownica w Lanosie bez wsp. chodzi bardzo lekko.

Kiedy¶ du¿o tego sie przewinêlo, na kilknascie sztuk kilka nie mia³o
wspomagania i by³a to po prostu mordêga.

Data: 2011-06-04 00:11:47
Autor: Maciek
W dniu 2011-06-03 19:59, BearBag pisze:
Kiedy¶ du¿o tego sie przewinêlo, na kilknascie sztuk kilka nie mia³o
wspomagania i by³a to po prostu mordêga.
Bo wiesz, no, ten teges ... kierownic± nie krêci siê stoj±c w miejscu :->

Maciek

Data: 2011-06-06 15:08:54
Autor: kamil
On 03/06/2011 23:11, Maciek wrote:
[...]

Zw³aszcza w ciasnych miejscach parkingowych w centrum miasta. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-03 18:36:11
Autor: J.F.
On Fri, 3 Jun 2011 09:15:45 -0700 (PDT),  BearBag wrote:
Autor napisa³ ¿e chce wydaæ 3ty¶ i kupiæ ma³e auto a wy polecacie
du¿ego lanosa

Ale lanos to nie jest duze auto :-)

którego nie kupi w normalnym stanie nawet za 4,
szczegolnie jak ma miec wspomaganie.

Ale byl gotow dolozy 2 na naprawy - a tu nie bedzie musial :-)

Poza tym Lanos bez gazu po¿era
benzyne po mie¶cie w sposób straszny - ok 10l.

A ktore nie pozera - maluch ?
[...]

No wiesz, jezdzilo sie bez wspomagania i sie nie narzekalo, aczkolwiek
nie jestem drobna dziewczyna :-)

[...]

a lanos to nie ? Jedyne co mu mozna zarzucic to ze umozliwia osiaganie
predkosci niebezpiecznych.

J.

Data: 2011-06-03 10:58:27
Autor: BearBag
Jaki tani samochód dla siostry

Ale lanos to nie jest duze auto :-)

znam kobiety bo im sprzedaje auta i dla wiekszosci lanos jest ogromny
a szczegolnie ten odcinek od szyby do przedniej rejestracji :)

>Poza tym Lanos bez gazu po era
>benzyne po mie cie w spos b straszny - ok 10l.

A ktore nie pozera - maluch ?

No taka corsa micra czy clio po miescie miesci sie w 8l, to 10z³ w
kieszeni na ka¿de 100km.

No wiesz, jezdzilo sie bez wspomagania i sie nie narzekalo, aczkolwiek
nie jestem drobna dziewczyna :-)

Teraz pewnie masz auto ze wspomaganiem, chcia³bys znów jezdziæ bez ?
Zalo¿e sie ¿e ju¿ nie kupisz takiego.

>Taka corsa jest bardzo przyjemnym autkiem jako pierwsze po zrobieniu
>prawka.

a lanos to nie ? Jedyne co mu mozna zarzucic to ze umozliwia osiaganie
predkosci niebezpiecznych.

Po co m³oda dziewczyna ma woziæ ze sob± tak± kupê stali jak lanos
skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik i to pewnie
3 drzwiowy.

Data: 2011-06-03 20:08:05
Autor: DJ
Jaki tani samochód dla siostry
Po co m³oda dziewczyna ma woziæ ze sob± tak± kupê stali jak lanos
skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik i to pewnie
3 drzwiowy.

Ta kupa stali to jest cos co moze uratowac zdrowie, a czasem zycie.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2011-06-04 09:45:41
Autor: J.F.
On Fri, 3 Jun 2011 10:58:27 -0700 (PDT),  BearBag wrote:
> [...]
A ktore nie pozera - maluch ?

No taka corsa micra czy clio po miescie miesci sie w 8l, to 10z³ w

Obawiam sie ze jak wsiade ja, to corsa zacznie palic 11, a jak
wsiadzie kobieta w lanosa, to 9 mu wystarczy :-)

No wiesz, jezdzilo sie bez wspomagania i sie nie narzekalo, aczkolwiek
nie jestem drobna dziewczyna :-)

Teraz pewnie masz auto ze wspomaganiem, chcia³bys znów jezdziæ bez ?
Zalo¿e sie ¿e ju¿ nie kupisz takiego.

Ja nadal jestem kawal chlopa (wszerz :-( ) i byc moze nie zwroce
uwagi.
> [...]

Po co m³oda dziewczyna ma woziæ ze sob± tak± kupê stali jak lanos
skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik

A probowales dotrzec do jakis wiarygodnych danych, albo po prostu
zwazyc ? IMO - w bardzo podobnej masie beda.

i to pewnie 3 drzwiowy.

A to wada czy zaleta ? J.

Data: 2011-06-04 10:22:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki tani samochód dla siostry
Hello J.F.,

Saturday, June 4, 2011, 9:45:41 AM, you wrote:

> [...]
Obawiam sie ze jak wsiade ja, to corsa zacznie palic 11, a jak
wsiadzie kobieta w lanosa, to 9 mu wystarczy :-)

Jak ja je¿d¿ê Lanosem, to czasem pali 8 a czasem 11+ - w mie¶cie
oczywi¶cie. Tyle, ¿e muszê byæ baaaaardzo spokojny, ¿eby pali³ 8. A to
bardzo rzadkie zjawisko ;)

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 20:09:03
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-06-03 18:15, BearBag pisze:
Autor napisa³ ¿e chce wydaæ 3ty¶ i kupiæ ma³e auto a wy polecacie
du¿ego lanosa którego nie kupi w normalnym stanie nawet za 4,

Lanos nie jest wcale du¿ym samochodem.

szczegolnie jak ma miec wspomaganie.

3kPLN i wspomaganie ;) Mo¿e jeszcze klimatyzacjê i do tego sprawn±?
Ten Lanos to dobry wybór.

Poza tym Lanos bez gazu po¿era
benzyne po mie¶cie w sposób straszny - ok 10l.

ROTFL - a który to pojazd z tych ni¿ej litra¿owych nie spo¿ywa tyle
w mie¶cie? No chyba, ¿e miasto to 3 skrzy¿owania na krzy¿ :)

[...]

£o matko. Pomy¶leæ, ¿e mojej szanownej po³ówce lepiej siê manewrowa³o
poldolotem bez wspomagania, ni¿ coroll± z. O manewrowaniu reñk± 19
nawet nie wspomnê.

Ja bym mimo wszystko kupi³ jaki¶ popularny model, typu Corsa B, ka¿dy
ci to naprawi, cze¶ci (zamienniki) s± za grosze,  za 3500zl kupisz

Ta, a Lanos to model niepopularny i powoduje tycie...

Jaki tani samochód dla siostry