Jaki tani samochód dla siostry

Data: 2011-06-03 15:07:18
Autor: Neko
Jaki tani samochód dla siostry
Użytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisał

Chciałbym kupić siostrze w prezencie na urodziny tzw. dupowóz. Siostra
jest świeżo po prawku. Egzamin zdała raptem dwa miesiące temu. Do tego
czasu jeździ sporadycznie samochodami rodzinki. Niemniej chciałbym jej
jak najszybciej kupić coś własnego, żeby nie zapomniała tego czego się
nauczyła. Takie autko na start.

Wymagania
- Tanie, zakup do 3000 zł (tak, wiem...)
- Wspomaganie kierownicy
- Tanie części zamienne i prosta konstrukcja
- Raczej małe niż duże

Kup jej Lanosa 1.6 SX (106 KM) z lat 1998 - 1999. Dosc dynamiczny.
Wymien rozrzad (600 zl),
akumulator (300 zl), przeglad hamulcow, wymiana plynow (500 zl).
i pojezdzi jeszcze dlugo i sprawnie. Tam nie ma co sie zepsuc. Zwroc
uwage tylko na rdze. Ale licz sie ze znacznym spalaniem (ok 10 l w miescie).
Jednak jesli maja byc male przebiegi to mysle, ze zle nie bedzie.

Zadbany Lanos pojezdzi jeszcze spokojnie 5 - 7 lat.

Data: 2011-06-03 15:16:41
Autor: Adam
[...]

Tez polecam Lanosa. Jeźdze już 13 lat i jeszcze nic mi się
nie zepsuło tak aby unieruchomić samochód.

Kolega który kupił A8 za jakies 200 tys zl
w między czasie był 3 razy holowany. :-)

Data: 2011-06-05 11:38:20
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-03 15:16, Adam pisze:

Kolega który kupił A8 za jakies 200 tys zl
w między czasie był 3 razy holowany. :-)

Właśnie dla tego był holowany, bo kupił A8 za 200k zł.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-03 16:14:19
Autor: blachu
Jaki tani samochód dla siostry

Kup jej Lanosa 1.6 SX (106 KM) z lat 1998 - 1999. Dosc dynamiczny.
Wymien rozrzad (600 zl),spokojnie 5 - 7 lat.
600z³ za rozrz±d - to chyba w Toyocie
Ja w swoim wozidle zamkn±³em siê w 200z³ (czê¶ci  100z³ + robocizna 100z³)

Swoj± drog± poleca³ bym Matiza - mia³e co¶ takiego 8 lat, przejecha³ 130kkm bez wiêkszych problemów

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2011-06-03 16:32:15
Autor: Tomasz Stiller
On Fri, 03 Jun 2011 16:14:19 +0200, blachu wrote:

Swoj± drog± poleca³ bym Matiza - mia³e co¶ takiego 8 lat, przejecha³
130kkm bez wiêkszych problemów

Z matizów jestem skutecznie wyleczony. Kolega ma dwa takie, oba '99 jeden ma 190kkm drugi 120kkm. Ktoś pewnie zapyta dlaczego dwa? Otóż głównie dlatego, że w czasie jak jeździ jednym, to drugi stoi w warsztacie. Generalnie nie kończąca się seria drobnych usterek. Ten z 190kkm ma od nowości, tego drugiego dokupił niecałe dwa lata temu. Oba już niestety ruda zaczyna wcinać. Myślę, że za 2-3 lata nie będzie z nich czego zbierać.

Tomek

Jaki tani samochód dla siostry