Jaki tani samoch贸d dla siostry

Data: 2011-06-06 12:29:48
Autor: Stachu Gdansk
Jaki tani samoch贸d dla siostry
My艣la艂e艣 nad polo? Tanie auto, proste, 艂atwe w naprawach. Ja wybra艂em dla siebie jako pierwszy samoch贸d, kosztowa艂o wi臋cej ale pewnie troch臋 starsze dostaniesz w tej kwocie.

Plusy:
- tanie
- je藕dzi tego masa, tanie cz臋艣ci
- ka偶dy mechanik naprawi
- du偶y wyb贸r na rynku

Minusy:
- ma艂e
- brzydkie :)

Osobi艣cie Ci tylko poradz臋: nie bierz z silnikiem 1.0 45km, bo mu艂 okropny.

Wg mnie na pierwszy samoch贸d w sam raz.

PS Znajomy kupi艂 synowi na pierwsze auto escorta za 2.400 (od Niemca, sam po nie jecha艂) i p贸ki co (po roku u偶ywania) jest bardzo zadowolony, aczkolwiek nikt nie przyzna si臋 do z艂ego zakupu wi臋c nie wiem czy rzeczywi艣cie wszystko jest tak r贸偶owo ;)

Og贸lnie, patrz膮c po zakupach swoich kumpli celowa艂bym w auto proste ale drogie w swojej klasie cenowej, a nie w okazje kt贸re ma艂o kosztuj膮 a okazuj膮 si臋 padakami generuj膮cymi problemy przy ka偶dej mo偶liwej okazji. Cud贸w nie ma, jak kto艣 co艣 sprzedaje tanio to znaczy 偶e to co艣 jest ma艂o warte.

Pozdrawiam,
Stachu

Jaki tani samoch贸d dla siostry