Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?

Data: 2017-01-23 10:19:18
Autor: Chris
Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?
W dniu 2017-01-22 o 18:41, Borneq pisze:
Interesuje mnie drukarka laserowa ze względu na prędkość wydruku, może
być mono i może nie mieć skanera bo mam już urządzenie Brother j315w.

Ja używam w firmie takiej:
http://www.brother.pl/printers/laser/hl-l2360dn
Tonery i bębny w zamiennikach bez problemu.
Na razie jedyna która nie sprawia kłopotów :)

Samsunga też mamy ALE był problem z bębnem bo nie było zamienników, nie wiem jak teraz. Tonery zamienniki bez problemu.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?