Jaki tel. dla informatyka?

Data: 2011-01-21 00:02:43
Autor: m4rkiz
Jaki tel. dla informatyka?
?Uzytkownik "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:m2x9m84j2sip$.dlg@computadora.pl...
Witam;

Szukam jakiegos tel. dla osoby zajmujacej sie na codzien komputerami,
sieciami, serwerami. Potrzebny tel z bogata baza aplikacji, szybki i
niezawodny. Stabilny OS i praktyczna budowa (odporny na uszkodzenia).
Googlowalem troszeczke i znalazlem takie oto 3 propozycje (stare posty)
HTC G1
N e71
N e51

w/w tel sa juz leciwe wiec zapewne wyszly ich nowsze poprawione wersje - co
powiecie o nich i ich nastepcach?
Co mozecie polecic?

N n900 albo N 1800 + tablet na androidzie ;)

Data: 2011-01-21 11:08:26
Autor: RadekD
Jaki tel. dla informatyka?
Dla mnie najczęściej wykorzystywanym elementem telefonu
w pracy informatyka-serwisanta jest ........ latarka ;-)

Data: 2011-01-21 14:16:01
Autor: m4rkiz
Jaki tel. dla informatyka?
Użytkownik "RadekD" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihblup$v4j$1@news.onet.pl...
Dla mnie najczęściej wykorzystywanym elementem telefonu
w pracy informatyka-serwisanta jest ........ latarka ;-)

wlasnie dlatego nokia 1800 :)

sytuacje kiedy bardziej przydatna niz latarka byla
mozliwosc wbicia sie zdalnie na serwer to moge policzyc
na palcach jednej reki

zreszta tak czy inaczej informatyk\serwisant bez nieco
wiekszego sprzetu nie popracuje, komorka to tylko jako
awaryjne rozwiazanie w wyjatkowych sytuacjach

Jaki tel. dla informatyka?