Jaki tel - final countdown

Data: 2012-03-14 09:43:24
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Hej
Po poprzednim w±tku na temat wyboru telefonu ze wzglêdu na ró¿ne parametry pozostas³y na placu boju 3:
HTC Desire Z (polecany przez kilka osób)
SE Xperia Neo V (przyznaje, ¿e jest piêkny na zdjêciach, chociaz wola³bym arc) :)
Samsung Galaxy X plus (trochêdrogi ale móg³by byæ.

HTC
- duza pamiêc 8GB
- wyswietlacz 3,7
- klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie klapka zepsuje od rozsuwania :)

SE
- ma³a pamiec
- wysweitlacz 3,7
- wygl±d

Samsung
- duza pamiec 8GB
- najwiekszy wyswietlacz 4
- wygl±d (bardzo cienki, waski czy jak zwa³)

Pytanie do was, specjalistów: czego nie zauwazy³em?
Jak maja sie podane telefony w kontekscie mozliwosci nagrywania rozmów? Którykolwiek to umo¿liwia?

No i pytanie ktorego sie boje - :) - a moze jednak jeszcze jakis fajny tel przeoczy³em (tylko nie nokia N7 - nie mój przedzia³ cenowy...

Z góry wielkie dziêki za pomoc.
 --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2012-03-14 11:00:46
Autor: Adam Wysocki
Jaki tel - final countdown
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Jak maja sie podane telefony w kontekscie mozliwosci nagrywania rozmów? Którykolwiek to umo¿liwia?

Nie wiem jak pozosta³e - na Desire Z mam program do nagrywania rozmów i radzi sobie, ale nagrywa tylko z mikrofonu (podobno Android nie umo¿liwia nagrywania z g³o¶nika ani ze s³uchawki) - ale ten mikrofon ³apie g³o¶nik i s³uchawkê na tyle, ¿e mo¿na zrozumieæ co kto¶ mówi.

--
gof

Data: 2012-03-14 15:34:45
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

z tego co wyczyta³em na grupie - program do nagrywania, ktory ³apie z mikrofonu jest do ka¿dego modelu.
Ale za to program, ktory nagrywa "od sroda" jest tylko do nielicznych.
Mia³em nadzieje, ze którys z tych dwóch nale¿y do "tych nielicznych"

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Zbyt kocham moje szaleñstwa, by nie przera¿a³a mnie my¶l,
¿e kto¶ wbrew woli próbowa³ bêdzie mnie leczyæ

Data: 2012-03-14 17:18:06
Autor: ToMasz
Jaki tel - final countdown
[...]

Ogólnie.... Androidy nie nagrywaj± 2 rozmówców (2way call recording) bo takie jest prawo za oceanem (którym¶) Jednak da siê to obej¶æ ³atk± na j±dro, lub ca³kowit± zmian± softu (jakby flash) która to zmiana zawiera modyfikowane j±dro.
O ile "bierzesz" telefon z Playu, to zastanów siê czy warto "Dostaæ" w prezencie telefon, czy nie lepiej 50% upustu na abonament. Mnie upust wyszed³ korzystniej, a 2tygodniowy desirez kosztowa³ 700z³

ToMasz

Data: 2012-03-14 16:48:14
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Użytkownik ToMasz twitek4@nospam.gazeta.pl ...

Nie wiem jak pozostałe - na Desire Z mam program do nagrywania rozmów
i radzi sobie, ale nagrywa tylko z mikrofonu (podobno Android nie
umożliwia nagrywania z głośnika ani ze słuchawki) - ale ten mikrofon
łapie głośnik i słuchawkę na tyle, że można zrozumieć co ktoś mówi.

Ale za to program, ktory nagrywa "od sroda" jest tylko do nielicznych.
Miałem nadzieje, ze którys z tych dwóch należy do "tych nielicznych"

Ogólnie.... Androidy nie nagrywają 2 rozmówców (2way call recording) bo takie jest prawo za oceanem (którymś) Jednak da się to obejść łatką na jądro, lub całkowitą zmianą softu (jakby flash) która to zmiana zawiera modyfikowane jądro.
O ile "bierzesz" telefon z Playu, to zastanów się czy warto "Dostać" w prezencie telefon, czy nie lepiej 50% upustu na abonament. Mnie upust wyszedł korzystniej, a 2tygodniowy desirez kosztował 700zł

50% upustu to byłoby własnie jakies 800zł. A za przedł€żenie umowy tez dostaje rabat - bodaj 15%

A jakie systemy operacyjne telefonów nagrywaja 2way?
Moze taki HTC HD7 z ekranem 4,2 i niestety bardzo małą pamięcia wbudowana 500MB?
On działa na Windows Phone.
Windows Phone - lepsze to od Androida czy gorsze?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Data: 2012-03-14 16:55:44
Autor: Waldek Godel
Jaki tel - final countdown
Dnia Wed, 14 Mar 2012 16:48:14 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):

 niestety bardzo ma³± pamiêcia wbudowana 500MB?

Ech... co ten marketing robi ludziom w g³owach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2012-03-14 17:54:46
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
U¿ytkownik Waldek Godel nospam@youreholdingitwrong.org ...

 niestety bardzo ma³± pamiêcia wbudowana 500MB?

Ech... co ten marketing robi ludziom w g³owach.

co masz na mysli?
Ze 500 to duzo?

Data: 2012-03-14 18:56:37
Autor: Waldek Godel
Jaki tel - final countdown
Dnia Wed, 14 Mar 2012 17:54:46 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):

Ech... co ten marketing robi ludziom w g³owach.

co masz na mysli?
Ze 500 to duzo?

Jeszcze bardzo niedawno 64 MB to by³o wystarczaj±co, a 128 MB bardzo du¿o.
I w zasadzie wci±¿ tak jest, niestety niektóre durne systemy oprócz samego
systemu oraz programu musz± jeszcze pomie¶ciæ tony middleware oraz spyware,
st±d chore zapotrzebowanie na pamiêæ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2012-03-14 21:21:16
Autor: atm
Jaki tel - final countdown
On 2012-03-14 19:56, Waldek Godel wrote:
[...]

Wszystko to prawda, tyle ze w efekcie na N8 z 256MB RAM wystarczy odpalic 2-3 pamieciozerne programy i wyskakuje komunikat o braku pamieci.

Data: 2012-03-14 20:41:43
Autor: Waldek Godel
Jaki tel - final countdown
Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:21:16 +0100, atm napisa³(a):

Wszystko to prawda, tyle ze w efekcie na N8 z 256MB RAM wystarczy odpalic 2-3 pamieciozerne programy i wyskakuje komunikat o braku pamieci.

No widzisz... a na takiej E71 miewa³em 5-6 programów i wszystko ¶wietnie
chodzi³o - przy 128 MB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Pawe³

Data: 2012-03-18 16:45:36
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
A jakie systemy operacyjne telefonów nagrywaja 2way?
Moze taki HTC HD7 z ekranem 4,2 i niestety bardzo małą pamięcia
wbudowana 500MB?

512 MB RAMu w telefonie to dużo.

On działa na Windows Phone.
Windows Phone - lepsze to od Androida czy gorsze?

Lepsze. Ale nagrywania rozmów również nie oferuje.

Data: 2012-03-29 11:33:13
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-18 16:45, Skrypëk pisze:
[...]

to zależy od użytkownika i jego wymagań.
Dla jednego to dużo - bo nic nie doinstaluje (np. użytkownicy WP7 ;) a dla innych będzie za mało.

On działa na Windows Phone.
Windows Phone - lepsze to od Androida czy gorsze?

Lepsze.

w czym?

Ale nagrywania rozmów również nie oferuje.

dlaczego używasz słowa 'również'?

Powinienes napisać, że WP7 na chwilę obecną nie ma 50% tego (o ile nie więcej) co oferuje Android (w kategoriach smatfonu lub małego komputerka).
Jeżeli pytający szuka tylko telefonu - to wszystko jedno jaki weźmie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-29 13:17:13
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Tak sobie tłumaczycz kiepską optymalizację systemu i aplikacji?

[...]

Bo android też nie oferuje nagrywania rozmów.

Powinienes napisać, że WP7 na chwilę obecną nie ma 50% tego (o ile nie
więcej) co oferuje Android (w kategoriach smatfonu lub małego
komputerka).

Bo android oferuje jakieś głupoty zamiat takich elementarnych rzeczy jak wsparcie GPU, które WP7 ma od samego początku, a od pół roku również akcelerację HTML w IE9.

Jeżeli pytający szuka tylko telefonu - to wszystko jedno jaki weźmie.

Chyba że chce czasem skorzystać z internetu. Wtedy już mu się bardziej opłaca kupić nawet stare HD7 niż tego przereklamowanego SGSII.

Data: 2012-03-29 15:14:03
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-29 13:17, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

no coz - skoro market WP7 jest taki ubogi, ze nie potrafisz sobie nic z nigo dobrac - to raczej problem danego systemu (przynajmniej na chwile obecna).

[...]

a od czego jest market by pobrac odpowiednia aplikacje.
Nie wszystkie telefony (sprzetowo) obsluza, ale sa takie, ze obsluza bez problemu - natomiast aplikacje dostepne sa dla kazdego (co najwyzej rozmowe sciagnie z mikrofonu - ale o tym pisze w opisie danego programu z jakimi telefonami jest kompatybilny 2way)

[...]

akceleracjÄ™ HTML w IE9.

i co to tak naprawde daje - ulamek sekundy?

za to w PL uzytkownik WP7 czuje sie jak bialy murzyn.

Za to ma pelen multitasking a nie jakas proteze jak w WP7 (chyba najgorszy sposrod wszystkich obecnych systemow na rynku, wlacznie ze starym symbianem)

Jeżeli pytający szuka tylko telefonu - to wszystko jedno jaki weźmie.

Chyba że chce czasem skorzystać z internetu. Wtedy już mu się bardziej
opłaca kupić nawet stare HD7 niż tego przereklamowanego SGSII.

SGII nie jest przereklamowane (albo inaczej: ilosc SG2 na rynku jest odpowiednia do reklam w masmediach) - na chwile obecna bardziej przereklamowana wydaje sie Lumia (reklamy sa a efektu brak).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-30 01:19:58
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

To że w przeciwienństwie do androidów potrafi działać płynnie przy 512MB RAMu i 1GHz to jest problem? Cóż za wspaniały z ciebie spin doktor. Prawie.

[...]

Czyli wcale nie działa i trzeba kombinowac, tak? To wiesz, ja też mogę sobie włączyć rozmowę na głośnik i położyć obok dyktafon. I nawet do tego nie trzeba żadnej aplikacji z marketu! Czyli takie nagrywanie rozmów jest już w standardzie.

[...]

i co to tak naprawde daje

Å»wawe, pÅ‚ynne dziaÅ‚anie i dwa razy wiÄ™cej klatek na sekundÄ™, które każdy od razu zauważa  i oczom nie wierzy, że telefon może tak dobrze dziaÅ‚ać bez dualcorów. A wystarczy tylko porzÄ…dny system zamiast androidów.

A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

[...]

Jest, jest. Jutro sprawdzę i ci powiem dokładnie, jak Android 4.0.3 na SGS2 wypada w porównaniu z WP7.5 na Mozarcie i Lumii 800.

Data: 2012-03-30 10:33:25
Autor: atm
Jaki tel - final countdown

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=8NuzEAQLyKw
Pierwszy z brzegu. Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

Data: 2012-03-30 12:31:32
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No i widać, że WP na przeciętnym sprzęcie działa żwawiej niż niż android na najszybszym. Który zatem jest zacofany i niedorobiony, hm?

Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie
promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku
zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

Że androidziarze to durne owce.

Data: 2012-03-30 13:56:04
Autor: atm
Jaki tel - final countdown
On 2012-03-30 12:31, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Wypadaja podobnie, na plus SGS2 obsluga flasha.

Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie
promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku
zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

Że androidziarze to durne owce.

No tak, z taka argumentacja ciezko polemizowac.

Data: 2012-03-30 16:17:57
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 12:31, Skrypëk pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

procz pierwszego przykladu wszystkie sa na korzysc SG2.
Gdzie to GPU dla WP7 ja sie pytam?

Natomiast w pierwszym przykladzie wyraznie widac, ze SG2 wczytalo wiele dod. informacji (flash) podczas, gdy na Lumii pozostawaly biale plamy.

Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie
promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku
zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

Że androidziarze to durne owce.

tak sobie tlumaczy tylko durny sprzedawca telefonow z WP7

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-30 17:20:50
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Wszystkie co?

Gdzie to GPU dla WP7 ja sie pytam?

W telefonie. A gdzie ma być?

Natomiast w pierwszym przykladzie wyraznie widac, ze SG2 wczytalo
wiele dod. informacji (flash) podczas, gdy na Lumii pozostawaly biale
plamy.

A miała ci szare plamy wyświetlić w miejscach tego obsranego flasha?

[...]

Nie. To po prostu widać po waszym fanatycznym zachowaniu. E.g. android lepszy bo ma flasha, kilka więcej gier darmowych (co nie jest zasługą androida) i kilka więcej aplikacji (co też zasługą androida nie jest). I nieważne że jest brzydki, niewygodny i ciężki jak Windows Vista.

Data: 2012-03-30 17:32:38
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 17:20, Skrypëk pisze:
[...]

fanatyzm to akurat tobie z butow wylazi w kazdym watku :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-30 17:43:11
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

To tylko twoja błędna opinia.

Data: 2012-04-01 08:53:22
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 17:43, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

to tylko twoja bledna opinia

spojrz czasem na swoje wypowiedzi z boku - jesli potrafisz

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-01 16:00:14
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ależ potrafię. I widzę jaki z ciebie leming androidowy.

Data: 2012-04-01 22:05:19
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

a jednak nie potrafisz
- jakbys nie zauwazyl to nigdzie nie pieje nad androidem ale biadole nad WP7

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-01 22:13:38
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ale po co biadolisz nad WP7, jak go nie używasz, jego użytkownicy są zadowoleni a twój android niedorobiony?

Data: 2012-04-01 22:28:25
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

bo jak uzywac system, ktory w wiekszosci wymagan nie spelnialby moich oczekiwan?

Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady, jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac (ot, da sie z tym zyc).
Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system, to nie mialbym specjalnie problemu by go zmienic (jesli przy podobnej funkcjonalnosci wyeliminowalby pare bolaczek).

Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7 jest och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad, ktore przytlaczaja ten system, powodujac, ze moze on sie podobac osobie, ktora od telefonu wymaga tylko telefonowania, wyslania sms'a oraz zrobienia sweet fotki i wrzucenia jej do blogu. Natomiast cala funkcjonalnosc tego co daje, np. nienawidzony android /* nie jest brana przez ciebie pod uwage.

/* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie przerastaja, jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida - ewidentnie wskazuje na pewnego rodzaju fanatyzm.
Jak otworzysz lodowke, to tez z niej wyskakuje android?
Fanatycy w przeszlosci najczesciej wszczynali wojny - i czuje, ze gdyby ktos ci dal bron, to wystrzelalbys kazdego, kto powie zle slowo o WP7 ;)
Wyluzuj - na WP7 swiat sie nie konczy - jest cala masa innych systemow, ktore sa lepsze od WP7 pod wieloma wzgledami.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-02 02:20:47
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nikt cię nie zmusza do używania, kłamco lustracyjny. Za to jakaś religia cię zmusza do narzekania i opowiadania głupot.

Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady,
jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac
(ot, da sie z tym zyc).

No co ty powiesz? Ale w ajfonach, blackberry i WP7 to już tak nie działa?

Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system,

Od androida? Już są. Nawet trzy.

Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7
jest och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad,

Brak dziesięciu słowników, z których i tak nie potrafisz skorzystać, to nie jest 10 wad, nieuku.

Natomiast cala
funkcjonalnosc tego co daje, np. nienawidzony android /* nie jest
brana przez ciebie pod uwage.

WP, blackberry i iOS też pozwalają zainstalować w telefonie 100 niepotrzebnych aplikacji. Amejzing Google nie wynalazło aplikacji ani marketu, owco ty.

/* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie
przerastaja,

Przecież to ciebie przerasta twoje 10 słowników w telefonie. Z ani jednego nie potrafiłeś skorzystać i sprawdzić co to jest "flustracja".

jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida -

Nie do androida tylko do takich głąbów jak ty. Ciemniaków, co się szczycą zainstalowaniem 100 aplikacji i pogrupowaniem ich w dziesięć folderów, w tym 10 czytników ebooków, służących przeczytaniu jednej książki rocznie, by potem pisać o "flustracji" i nawet nie zajrzeć do żadnego z 10 słowników.

Już się zdemaskowałeś jako jełop używający smartfona dla lansu (jakby akurat komuś imponowało twoje multum nieużywanych aplikacj w telefonie i niesamowita techniczność jaką się wykazałeś układając je w foldery). Już wystarczy.

Data: 2012-04-02 17:30:04
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-04-02 02:20, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

nie zmusza - pisze to z przekora pod twoimi glupimi wypowiedziami, by sie ktos nie nabral na twoje sugestie.
Skoro jednak nie potrafisz podac sensownych kontrargumentow tylko skupiasz sie na prywatnych wypowiedziach - swiadczy to tylko o twojej kulturze wypowiedzi, a wlasciwie o jej braku.

[...]

ROTFL :)
ale WP z kaflami i przewijanymi w nieskonczonosc listami jest dalej w tyle?

[...]

rozumiem, ze zjadles wszystkie rozumy i po chinsku sie rowniez dogadujesz z Turkiem w kebabie za rogiem lub Chinczykiem?

[...]

przeciez sam przyznales, ze android, linux cie przerasta - ja tylko to powtorzylem. Pienisz sie, bo zylka ci peka - ale, coz - musialbym w tym miejscu znowu przytoczyc S.Lema, ze (w wolnych slowach)"dopoki nie bylo internetu nie wiedzialem, ze jest tyle idiotow na swiecie".
Tylko, ze zamiast sklonic glowe w pokorze, wysnules sobie, ze to nie twoja wina, ale wina tych systemow, ze sa takie 'rozbudowane' ROTFL.
Widac, ze M$ wypral ci resztki mozgu do reszty.

[...]

Widze, ze jestes niereformowanym smarkaczem, skoro zaczynasz od osobistych wyjazdow.
Nie bede cie nasladowal - bo wiem, ze twoj maly mozdzek nie jest zdolny pochlonac cos wiecej niz osiem kafli WP7.
Pozostaje mi jedynie wspolczuc tobie i osobom, ktore maja z jakikolwiek kontakt osobisty z twoja osoba.
Amen.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-02 23:16:03
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Którymi? Że android jest powolny, toporny i niestabilny? To są znane fakty, których nie przyćmiewają jego pozornie nieograniczne możliwości.

skupiasz sie na prywatnych wypowiedziach - swiadczy to tylko o twojej
kulturze wypowiedzi, a wlasciwie o jej braku.

Jesteś ostatnią osobą upoważnioną do pouczania innych o kulturze, zakłamany ćwoku.

[...]

Jest już dawno do przodu w stosunku do androida, który w najnowszej wersji na najnowszym SGS2 działa nadal nędznie i wygląda wstrętnie.

[...]

Czy ty myślisz, że w kebabie za rogiem z tymi Kazachami robiącymi za Turków rozmawia się po turecku? A z Wietnamczykami robiącymi Chińczyków w barze orientalnym rozmawia się po mandaryńsku?
Jak jedziesz do miasta i masz ochotę na kebaba lub sajgonki to wchodzisz do baru ze słownikiem i dukasz?
ROTFLu wieczorny, co za jełop. Nie śmieje się przypadkiem cała wieś z ciebie? Czy imponuje im twój smartfon z tysiącem aplikacji do pierdzenia i gęby rozdziawiają na twój widok?

[...]

Gdzie niby tak powiedziałem, kłamco flustracyjny?

[...]

Nie zaczynam. Ja tylko delikatnie podpuszczam takich debili jak ty, którzy sami nieszczególnie sprowokowani zaczynają pyskówki pt "ty tak mówisz, bo nie ogarniasz androida". Nie ja zacząłem takie wycieczki, głąbie i kłamco.

Nie bede cie nasladowal - bo wiem, ze twoj maly mozdzek nie jest
zdolny pochlonac cos wiecej niz osiem kafli WP7.

Naprawdę, wymyśl jakieś nowsze obelgi, bo strasznie się powtarzasz. Wielki światowcu, co ze wsi do Rzeszowa jeździ na kebaba z rozmówkami polsko-tureckimi w kieszeni.
Matko Bosaka, co za cymbał.

Data: 2012-04-03 00:36:28
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-04-02 23:16, Skrypëk pisze:

[...]

Kultura ci wycieka z butow - no ale smarkacz zostanie smarkaczem.
Choc smarkacz wobec twojej nedznej osoby to slowo wciaz o zbyt duzej dawce pozytywnych emocji.

Dawaj dalej - pokazuj swa 'kulture'.
Co tam w WP7 - dodali juz 9tego kafla, a moze dodali 11 profil kolorow :P (bo przeciez tym sie twoich ziomali tylko to ekscytuje?
No i czy w koncu kupiles tego bialego kondoma na swa lumie? - bo to dodaje szacun na podworku
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 00:50:05
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

SÅ‚oma ci wystaje, buraku.

Data: 2012-04-03 01:18:59
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-04-03 00:50, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

a skad?

Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?
A moze ta zolc obudowy jaka sobie zanabyles ostatnio (no zaszalales ;) zbytnio bije ci po oczach i po tym czyms co masz za oczami - u innych homosapiens sie mozgiem nazywa ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 01:55:28
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Z dupy. Bo masz chujowy siennik.

Data: 2012-04-03 02:26:59
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

twoja zasobnosc jezyka polskiego mnie przeraza.
Moze jednak zajrzysz do jakiegos slownika - skoro brzydzisz sie ich telefonie bo zaburzaja idee 'osm' kafli, to moze masz jeszcze jakies na polce?  Na poczatek polece ci slownik wyrazow bliskoznacznych - zamiast na ptaki wydaj dyche na cos z czego bedziesz mial pozytek - wersja kieszonkowa powinna sie zmiescic do twojego wiadra z gadzetami:
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/91980/slownik-wyrazow-bliskoznacznych-kieszonkowy.html
Jak juz opanujesz zasob widzy z w/w slownika - siegnij po frazeologiczny - rowniez ci sie przyda (na razie sobie podmien ochroniarzy na androida - pasuje do ciebie jak ulal ;).
http://www.edupedia.pl/words/index/show/474230_slownik_frazeologiczny-_cos_burzy_krew_w_zylach.html

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 03:04:18
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Twoja zdolność kojarzenia anegdot z brodą jest równie mierna co umiejętność zakupu jedzenia na mieście.

[...]

Och jak się naprodukowałeś. Ale nadaremno. Tylko z siebie matoła jeszcze większego robisz.

Data: 2012-04-03 01:56:32
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?

Jak tam twoja folia na pilocie i telefonie? Porysowała się już?

Data: 2012-04-03 02:19:55
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-04-03 01:56, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?

Jak tam twoja folia na pilocie i telefonie? Porysowała się już?

przeciez ty trzymasz piloty w workach - mi to zjawisko jest obce.

czyzby bialy kondomik okazal sie za ciasny?
A moze zamiast na telefon nalozyles go na glowe i nieco cie uciska - no ale ciasny berecik i pod gorke do szkoly to normalne u ciebie.

Pamietaj - czytaj instrukcje. Gleoki oddech i przeczytaj raz jeszcze, a potem raz jeszcze i moze na wszelki wypadek jeszcze raz?
W koncu te 3 szare komorki jakie posiadasz sie zderza i zrozumiesz co bylo pisane ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 03:06:57
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?

Jak tam twoja folia na pilocie i telefonie? Porysowała się już?

przeciez ty trzymasz piloty w workach

A skądże znowu? To androidziarski zwyczaj.

[...]

Czy teraz następne twoje kilkadziesiąt postów będzie wszystkie o kondomach, dla odmiany od kilkusiedzięciu poprzednich w kółko o ośmiu kaflach?
Bosze, jakie z ciebie beztalencie.

Data: 2012-04-03 07:55:00
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail adam@skads.tam napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

czyzby bialy kondomik okazal sie za ciasny?
A moze zamiast na telefon nalozyles go na glowe i nieco cie uciska - no ale ciasny berecik i pod gorke do szkoly to normalne u ciebie.

panowie, za przeproszeniem, czy mo¿ecie wyp^^$%laæ na prv.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Bo¿e, u¿ycz mi pogody ducha, abym godzi³ siê z tym, czego nie mogê
zmieniæ,  odwagi, abym zmienia³ to, co mogê zmieniæ,  i szczê¶cia,
aby mi siê jedno z drugim nie popieprzy³o."  Stephen King

Data: 2012-03-30 10:52:11
Autor: atm
Jaki tel - final countdown

A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak
Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

Tu Cie boli ;] No niestety musisz sie uzbroic w cierpliwosc:
http://simblog.pl/co-z-angry-birds-space-dla-windows-phonea

Data: 2012-03-30 12:34:13
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
atm <_@vp.pl> wrote:
A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu
jak Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

Tu Cie boli ;]

Bynajmniej mnie to nie boli, że również gry na WP działają szybciej.

Data: 2012-03-30 12:40:17
Autor: J.F
Jaki tel - final countdown
Użytkownik "Skrypëk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

W przypadku niektory gier to zaleta :-)

Ech, i gdzie te czasy gdy 10MHz AT byl za szybki :-)

J.

Data: 2012-03-30 16:18:58
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 10:52, atm pisze:

[...]

Xboxlive mu sie juz znudzil - w koncu ile mozna grac w jedna, jedyna posiadana gre ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-30 17:20:37
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Komu? Autorowi tego bloga?

Data: 2012-03-30 11:02:44
Autor: atm
Jaki tel - final countdown

A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak
Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

Rozumiem, ze wlasciciele sprzetu na WP graja w Piotrusia... a nie przepraszam, na pierwszym miescu w 2012 sa Wsciekle Ptaki.
http://techdraginfo.blogspot.com/2012/03/top-10-most-popular-games-for-windows.html

Data: 2012-03-30 12:37:55
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No i u wszystkich działa, nie ma problemu że za wolny procesor i za mało rdzeni.
Również cena 10,50zł to nie problem, stać ludzi i nie dorabiają ideologii.
Czy to chciałeś przekazać?

Data: 2012-03-30 14:05:11
Autor: atm
Jaki tel - final countdown
On 2012-03-30 12:37, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Chcialem przekazac, ze:
1. To wlasciciele WP tluka namietnie w Ptaki, zreszta to drobiazg ale skoro zarzucasz to ludziom posiadajacym Androida to zajrzyj tez do wlasnego ogrodka.
2. Skoro juz tak tluka Ptaki na WP to poki co moga sobie pomarzyc o Kosmicznych Ptakach.
Mnie to rybka, gry stanowia dla mnie moze 2-5% wykorzystania telefonu.
Bardziej bolalby mnie brak sensownego odpowiednika ColorDicta wraz z dobra baza slownikow co ostatecznie sprowadza sprzet z WP do roli dumbfona z duzym ekranem. Na chwile obecna N8 z Symbianem jest dla mnie znacznie bardziej funkcjonalny niz jakikolwiek telefon z WP.

Data: 2012-03-30 15:42:41
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-30 12:37, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A z czego wywnioskowałeś, że ludzie na WP w Ptaki tłuką bardziej niż na
androidach, ajfonach i symbianach? No skÄ…d takie wnioski?

zreszta to drobiazg ale
skoro zarzucasz to ludziom posiadajacym Androida to zajrzyj tez do
wlasnego ogrodka.

Ja nie zarzucam. To zjeby takie jak kakmar wypisują, że brak darmowych angry
birds to niewybaczalny mankament smartfonu.

2. Skoro juz tak tluka Ptaki

No jak tłuką? Skąd masz dane na ten temat w ogóle?
(bo to co podlinkowałeś, to nawet nie ma żadnego źródła i nie wiadomo czy to
plebiscyt czy statystki sprzedaży, statystyki grania czy najprawdopodobniej wybór wg gustu autora blogu).

na WP to poki co moga sobie pomarzyc o
Kosmicznych Ptakach.

No faktycznie, bo nie mają o czym marzyć tylko o Ptakach Kosmicznych.
Sequelu do nieciekawej gry na kibel, która każdemu się już znudziła.

Bardziej bolalby mnie brak sensownego odpowiednika ColorDicta wraz z
dobra baza slownikow co ostatecznie sprowadza sprzet z WP do roli
dumbfona z duzym ekranem.

Jakim trzeba być religijnym fanatykiem, żeby pitolić że jakiś ColorDict to
najważniejszy ficzer smartfonu. Równie dobrze mógłbyś wstawić te twoje
Kosmiczne Ptaki zamiast ColorDict i tyle samo sensu by miało takie
stwierdzenie.
Generalnie to świadczy o tym, że po prostu nie masz się już czego czepić
jeden z drugim. A potrzebujesz desperacko odwrócić uwagę od faktu, że w
androidach podstawowe funkcje nie dzialają tak płynnie i szybko jak w WP7
czy ajfonach.
Nawet na przytaczanym przez ciebie nagraniu widać, że klawiatura ekranowa w
przeglądarce z wyraźnym opóźnieniem reaguje na dotyk. Nic dziwnego, że
jedyni bardzo zadowoleni użytkownicy androidów to posiadacze Desire Z z
fizyczną klawiaturą, którym się w głowie nie mieści, że ekranowa też
naprawdę może działać dobrze (w sklepach potem doznają szoku oglądając
ajfony i WP).

Data: 2012-03-30 16:24:44
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 15:42, Skrypëk pisze:

[...]

no to jest jakis sensowny slownik na WP7 czy nie ma?

Bo na razie to tylko mieszasz w zeznaniach i zamiast nas tu wszystkich zadziwic iloscia alternatywnych wyborow slownikow czy innych narzedzi - caly czas wysnuwasz tu jakies AngryBirds, Xboxlive, etc.
To takie pitolenie jak (za przeproszeniem) 'bitwa o krzyz' - odwrocenie uwagi od faktycznego problemu funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-30 17:42:32
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

potem doznajÄ… szoku oglÄ…dajÄ…c ajfony i WP).

no to jest jakis sensowny slownik na WP7 czy nie ma?

Zupełnie mnie to nie obchodzi. Pierwsze słyszę, że słownik to obowiązkowa aplikacja na smartfony.

Bo na razie to tylko mieszasz w zeznaniach i zamiast nas tu wszystkich
zadziwic iloscia alternatywnych wyborow slownikow czy innych narzedzi

Co to za marketingowy bełkot? Od kiedy to "ilość alternatywnych wyborów słowników" jest takie trendi i dżezi? I jaką "ilość" słowników dołącza google do androida? Trzy kilogramy? Pięć?

Androidziarzom tymczasem by sie raczej przydał po prostu systemowy spellchecker, który usuwa spacje sprzed pytajników.

- caly czas wysnuwasz tu jakies AngryBirds,

To nie ja brak darmowej wersji Angry Birds wysnułem jak wadę dyskwalifikującą smartfon. To wasze androidowe pojeby typu kakmar.

To takie pitolenie jak (za przeproszeniem) 'bitwa o krzyz' -
odwrocenie uwagi od faktycznego problemu

Tak. Pitolenie o ColorDict na WP7 to próba odwrócenia uwagi od badziewiarstwa androidowego.

funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

A której funkcjonalności amerykańskiej, nieuzupełnionej przez europejskie aplikacje, tak bardzo ci brakuje? Bing Local Scout?

Data: 2012-04-01 08:59:04
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 17:42, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

obowiÄ…zkowa aplikacja na smartfony.

zreszta ciebie obchodzi tylko to co jest w WP7, w tym kafle.
Zreszta procz kafli tam nic prawie nie ma ;)

[...]

rozumiem, ze nosisz slowniki papierowe w kieszeni jako kolejny gadzet do telefonu z WP7. Przypomnijmy sobie, so juz nosisz z telefonem z WP7: pendrive, kindle, notebook (pewnie o czyms zapomnialem) - ale teraz dochodzi kolejny gadzet: slownik papierowy.

[...]

dyskwalifikujÄ…cÄ… smartfon. To wasze androidowe pojeby typu kakmar.

nikt tu tak nie powiedzial - procz ciebie.
Dodatkowo co chwila wyskakujesz z xboxlive jako remedium na caly szereg wad telefonu z WP7 (i zwaz, ze nie mowie Lumia)

To takie pitolenie jak (za przeproszeniem) 'bitwa o krzyz' -
odwrocenie uwagi od faktycznego problemu

Tak. Pitolenie o ColorDict na WP7 to próba odwrócenia uwagi od
badziewiarstwa androidowego.

tak tylko powie sflustrowany sprzedawca badziewi WP7

funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

A której funkcjonalności amerykańskiej, nieuzupełnionej przez
europejskie aplikacje, tak bardzo ci brakuje? Bing Local Scout?

juz tyle tu tego padlo, ze sobie sam pozbieraj ta liste.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-01 16:11:04
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Co ty masz takÄ… obsesjÄ™ na punkcie tej glazury?
Słowniki mnie nigdy interesowały ani na Symbianie, ani na BlackBerry, ani na androidzie ani WP - mam nagle zacząć się nimi podniecać, bo androidziarze ogłosili iż słowniki od dzisiaj są amejzing?

[...]

Po co? Co to za debilistyczny wymysł w ogóle?

Przypomnijmy sobie, so juz nosisz z telefonem z
WP7

Nic. Wkładam do kieszeni jedynie telefon. A do drugiej klucze.
Dzięki temu nie muszę owijać go folią jak wieśniak.

[...]

Ależ androdziarze mówili, kłamco lustracyjny.

Dodatkowo co chwila wyskakujesz z xboxlive

Dawno nie wspominałem o XBL. A gdyby policzyć okazałoby się, że ty wyskakujesz z nim częściej. Tak samo jak z kaflami. Boś stuknięty.

jako remedium na caly
szereg wad telefonu z WP7

Nigdy nie obiecywałem ci żadnego remedium na twoje urojone problemy.

[...]

Co to znaczy sflustrowany? W którym z twoich wszystkich androidziarskich słowników znalazłeś takie słowo?

funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

A której funkcjonalności amerykańskiej, nieuzupełnionej przez
europejskie aplikacje, tak bardzo ci brakuje? Bing Local Scout?

juz tyle tu tego padlo, ze sobie sam pozbieraj ta liste.

No jak na razie same głupoty jak "za mało słowników firm trzecich". Co to ma wspólnego z systemem opracyjnym i badziewną zasobożernością androida?

Data: 2012-04-01 22:10:44
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

kolejny twoj sztandarowy argument: nie uzywam to po co to komu....

[...]

jacy androidziarze?

Dodatkowo co chwila wyskakujesz z xboxlive

Dawno nie wspominałem o XBL. A gdyby policzyć okazałoby się, że ty
wyskakujesz z nim częściej. Tak samo jak z kaflami. Boś stuknięty.

o tak - jak jest rozmowa w jakims temacie i sie okazuje, ze WP7 wymieka - to zawsze jakos zmieniasz temat na gry (niewazne, czy xbl czy ptaki)

Ale widocznie tak juz masz - taka usterka ;)

[...]

twoja flustracja polega miedzy innymi na tym, ze na kazdym roku widzisz androida (mimo, ze sie o nim nie mowi)

[...]

przeciez WP7 to krok wstecz w stosunku do Symbiana.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-01 22:26:53
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

(w sklepach potem doznajÄ… szoku oglÄ…dajÄ…c ajfony i WP).

[...]

Kretynie patentowany. Jak mi wmawiasz, że noszę razem z telefonem jakieś słowniki, to ci tłumaczę: nigdy nie nosiłem ze sobą słowników. Ani książki kucharskiej ani telefonicznej.

Encyklopedii na meblościance też już od dawna nie mam. Ty masz w telefonie pewnie z dziesięć? Kryształy też do telefonu przeniosłeś?

[...]

Kakmar, jakiÅ› ALdroid itp.

[...]

Ależ to nie tak. Jak ktoś pisze, że android wymięka w temacie dizajnu, ergonomii, stabilności i szybkości działania w nawet tak podstawowych obszarach jak renderowanie HTML a nawet samego GUI, to ty zmieniasz temat na jakieś starożytne słowniki i encyklopedie offline (z których i tak nie korzystasz). No i że na WP nie ma darmowych Ptaków.

[...]

Nie androida tylko androidziarzy. Debili, którzy dla lansu wgrywają do telefonu multum słowników, a potem nawet ich nie używają. No chyba że taka jest jakość tych słowników, że występuje w nich "flustracja".

[...]

A android to krok wstecz w stosunku do Windows Mobile?

Data: 2012-04-01 22:39:51
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

co peka zylka - sprzedawczyku WP7 od siedmiu bolesci?
;)

[...]

ALdroid to ja - jak pisze z telefonu - jesli nie zauwazyles.
I nigdy nie wspomnialem o AngryBirds - 'klamco lustracyjny'.

No ale dalej kontynuuj - posluchamy tu twoich bredni :)

[...]

no i prosze - znowu wyjezdzasz z jakimis ptakami,

zamiast wprost jak bialy czlowiek powiedziec, ze WP7 nie ma masy funkcjonalnosci, ktore mozna spotkac na wielu systemach (nie tylko w androidzie) (tak ma kafle, ktore funkcjonalne sa tylko na pierwszy rzut oka - po dluzszym obcowaniu i doinstalowaniu paru aplikacji (niekoniecznie z ptakami ;) sa wkurwiajace)

[...]

bo niektorzy ruszaja sie po swiecie a nie tylko na okolo komina jak ty.
A jak jedziesz juz z Pcimia Wilkiego do Malego, to procz telefonu z WP7 zabierasz wiadro gadzetow ze soba.

[...]

A co ma jeden z drugim wspolnego?

Nokia popelnila blad calkowicie rezygnujac z rozwoju wlasnego systemu i za nawowa Elopa - bylego pracownika M$ - calkowicie powierzyla swoje 'byc albo nie byc' w rece M$ i jej niedopracowanego WP7.

Nawet Samsung rozumie, ze Google kiedys moze powiedziec basta i rozwija rownolegle swoj system Bada.

Nokia - jak dalej pojdzie ta droga - za dwa lata bedzie wspomnieniem (jak SAAB, w ktorego upadek tez jeszcze niedawno nikt nie wierzyl)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-02 02:47:03
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

oglÄ…dajÄ…c ajfony i WP).
[...]

co peka zylka

Tobie pękła piąta klepka już dawno.

[...]

Nie chce mi się flustrować twoich nagłówków, żeby sprawdzić pod jakim nickiem dziś trollujesz. Nie jesteś tego wart.

I nigdy nie wspomnialem o AngryBirds - 'klamco lustracyjny'.

A nie flustracyjny?

[...]

Ty sobie może przeczytaj w końcu jakąś książkę w jednym ze swoich dziesięciu nieużywanych czytników ebooków w pięciu folderach. Może zaczniesz rozumieć dłuższe zdania a z czasem i akapity.

[...]

Tacy geniusze jak ty to chyba na zmywak do UK.

A jak jedziesz juz z Pcimia Wilkiego do Malego, to procz telefonu
z WP7 zabierasz wiadro gadzetow ze soba.

Po jakiego wała miałbym zabierać jakieś gadżety ze sobą do Pcimia Małego?
Dlaczego projektujesz na mnie swoje badziewiarstwo?

[...]

Dokładnie to samo.

Nokia popelnila blad calkowicie rezygnujac z rozwoju wlasnego systemu

Ależ wcale nie zrezygnowała, kłamco flustracyjny.

Nawet Samsung rozumie, ze Google kiedys moze powiedziec basta i
rozwija rownolegle swoj system Bada.

Agencja reklamowa Google w każdej chwili może udupić dowolną swoją niepoważną usługę lub produkt.

Data: 2012-04-04 15:42:27
Autor: kakmar
Jaki tel - final countdown
Dnia 30.03.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:

To nie ja brak darmowej wersji Angry Birds wysnułem jak wadę dyskwalifikującą smartfon. To wasze androidowe pojeby typu kakmar.

Zakładam że masz poważne dysfunkcje, zarówno poznawcze jak i ograniczające możliwość wyrażania się. Jednak ze względu na publiczny charakter tej grupy zwrócę, przy okazji uwagę twoim opiekunom, żeby lepiej kontrolowali dostęp do internetu.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-04-04 18:44:55
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
[...]

Idź sobie lepiej telewizor pooglądaj, bo inaczej nie będziesz wiedział co masz sobie w sklepie kupić. Chyba nie chcesz ryzykować, że po zakupie produktu się okaże, iż reklamowała go nieopowiednia osoba i będzie ci przykro?

Data: 2012-03-30 17:43:31
Autor: atm
Jaki tel - final countdown

[...]

Tak, klawiatura jest najwazniejsza... Ja mam defaultowa gdzies... tam wylaczona. Uzywam SwiftKey X, ktora zjada ta domyslna z WP, oczywiscie zaraz uzyjesz argumentu, ze trzeba cos kombinowac, instalowac itp. Ale ja nie o tym. Czy telefon z WP potrafi cos wiecej poza dzwonieniem, graniem w tytuly dostepne wczesniej na iOS czy Androida no i poza przegladaniem internetu? No tak, mozna duzo pisac - klawiatura jest ponoc swietna. Gameloft, potentat w branzy gier na urzadzenia mobilne na chwile obecna sprzet z WP ma gdzies... nie w pierwszym rzedzie w kazdym razie: http://www.gameloft.com/download-games/windows-phone-7-games/
Program obslugujacy bazy danych dostepne pod ColorDicta jest dla mnie sprawa kluczowa, dla wielu innych osob rowniez. No tak, ale za to GUI z kaflami jest super, taki minimalistyczny i niewiesniacki.
A dostep do takich baz danych: http://img337.imageshack.us/img337/2390/schowek02.png ? Na co to komu, tylko telefon zasmieca.
Sam GUI tez pozostawia sporo do zyczenia w codziennym uzytkowaniu,
obecnie uzytkownicy, sa nastawieni na instalowanie aplikacji (lacznie z Twoimi ulubionymi czyli tymi do pierdzenia). Ja mam ok 100 roznych aplikacji (niestety zadna nie pierdzi) i daleko mi do instalowania wszystkiego co popadnie. Jak wyglada wybor aplikacji z przewijalnej listy?
Dosc dobrze kobitka opisala to zagadnienie tutaj:
http://www.wykop.pl/ramka/933475/htc-titan-windows-phone-7-5-psuje-wszystko/
Pomijam juz dopasowanie sprzetu z tak duzym ekranem w rozdz. 800x600 do WP. Pasuje to jak swini siodlo z 7/8 kaflami na ekranie glownym.
Wiem ze Ty jestes niereformowalny, mam jednak nadzieje ze ktos kto potrzebuje nowoczesnego telefonu obslugujacego najnowsze gry i aplikacje
co najmniej dwa razy sie zastanowi zanim wsiadzie w pociag zwany Windows Phone w chwili obecnej. Jesli wymaga czegos wiecej niz telefonowanie i internet moze sie rozczarowac.

Data: 2012-03-30 21:06:15
Autor: ALdroid
Jaki tel - final countdown
Dnia Fri, 30 Mar 2012 17:43:31 +0200, atm <_@vp.pl> naskrobał przy słoiku:
Dosc dobrze kobitka opisala to zagadnienie tutaj:

http://www.wykop.pl/ramka/933475/htc-titan-windows-phone-7-5-psuje-wszy
stko/

 Zgadzam siÄ™ z autorkÄ… artykuÅ‚u. "(...) Windows Phone 7 i caÅ‚y HTC Titan rozczarowuje. O ile sam WP7 jako telefon tani, skierowany do niezaawansowanej grupy odbiorców ma jeszcze jako taki sens bytu, o tyle w high-endzie nie ma szans. Android, ba, nawet iOS daje kilkakrotnie lepszÄ… ergonomiÄ™ pracy, multitasking i podstawowe funkcje. A WP7 to krok w tyÅ‚, i to potężny. Jedynie estetycznie stoi na wysokim poziomie.(...)"

Cała kwintesencja WP7 ;)

--
AL

Data: 2012-03-30 21:33:25
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
[...]

Zgadzam się z autorką artykułu.

"(...) Windows Phone 7 i cały HTC Titan rozczarowuje. O ile sam WP7
jako telefon tani, skierowany do niezaawansowanej grupy odbiorców ma
jeszcze jako taki sens bytu, o tyle w high-endzie nie ma szans.
Android, ba, nawet iOS daje kilkakrotnie lepszÄ… ergonomiÄ™ pracy,
multitasking i podstawowe funkcje. A WP7 to krok w tył, i to potężny.
Jedynie estetycznie stoi na wysokim poziomie.(...)"

Już czytałem ten pożalsiębosze artykuł kiedyś. Żeby wyprostować wszystkie bzdury nawypisywane przez tę dyletantkę trzeba by walnąć jeszcze dłuższe wypracowanie.

Data: 2012-04-01 09:01:11
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-30 21:33, Skrypëk pisze:
[...]

to walnij jako riposte - kazdy chetnie pozna jak sobie radzic z WP7 - moze otworzysz tym samym ludziom oczy.
Tylko, ze nie potrafisz - tzn, pisac pewnie potrafisz - ale kontrargumentow do podanych w artykule faktow bys nie znalazl (o, przepraszam, pewnie by sie pojawilo slowo: "a po co mi to, nie uzywam, to badziewie z androida,..."

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-01 16:18:46
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Normalnie. Po prostu działa. Nie trzeba tuningować, rootować, wgrywać niestandardowych romów, ubijać procesów, restartować, wyciągać baterii..

Tylko, ze nie potrafisz - tzn, pisac pewnie potrafisz - ale
kontrargumentow do podanych w artykule faktow

A artykule są np. takie "fakty" jak brak możliwości wyswietlania kilku kont pocztowych w jednej skrzynce. Jest to oczywista bzdura, bo w Titanie z WP7.5 od samego początku da się. Pojawia się pytanie, dlaczego panie redaktorka wypisuje takie kalumnie:
- za durna jest i przez tydzien nie potrafiła w tak prostym telefonie znaleźć funkcji "połączone skrzynki"?
- celowo kłamie głupia piza i kretynka?
Nie mam ochoty ponownie przedzierać się przez jej marudzenie "bo ja bym wolała mniejsze czcionki" w poszukiwaniu innych bzdur do prostowania. Podniecaj się dalej recenzjami pisanymi przez kłamców i debili.

Data: 2012-04-01 22:14:39
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-04-01 16:18, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

no skoro masz tylko to co dala fabryka - czyli czysty telefon - to coz sie dziwic. Rownie dobrze moglbys miec Nokie 3210 - nie odczulbys roznicy ;)

[...]

Titanie z WP7.5 od samego poczÄ…tku da siÄ™. Pojawia siÄ™ pytanie, dlaczego
[...]

ja sie nimi nie podniecam - ja sie z nimi zgadzam i potwierdzaja moje spostrzezenia odnosnie systemu WP. Natomiast ciezko znalezc jakis pochlebny artykul (nie ze stron M$) odnosnie WP7, ale nie taki w stylu 'pierwsze wrazenia', ale taki 'wrazenia po miesiacu uzytkowania smartfona z WP7'.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-02 02:36:15
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

w tył, i to potężny. Jedynie estetycznie stoi na wysokim
poziomie.(...)"

[...]

bo w Titanie z WP7.5 od samego poczÄ…tku da siÄ™. Pojawia siÄ™ pytanie,
[...]

Te nieprawdziwe na temat brakujących funkcji, które jednak występują?

Natomiast ciezko znalezc jakis
pochlebny artykul (nie ze stron M$) odnosnie WP7,

Ależ bardzo łatwo. Wystarczy tylko pokonać tę nieprzekraczalną dla ciebie mimo noszenia w telefonie dziesięciu słowników barierę językową, która ogranicza cię do polskich portali pełnych podobnych tobie nieuków, gówniarzy i kłamców.

ale nie taki w stylu
'pierwsze wrazenia', ale taki 'wrazenia po miesiacu uzytkowania
smartfona z WP7'.

Mogłbym przytoczyć, ale ty jak zwykle wytniesz i w odpowiedzi będziesz udawał, że go nie było. Tak samo jak udajesz, że statystyki nie wykazują, że z androidów ludzie są najmniej zadowoleni.
Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.

Data: 2012-04-02 17:38:17
Autor: AL
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No jak dotad masz piane na ustach ale nie podales ANI JEDNEGO kontrargumentu do artykulu. Rozbij je na czynniki pierwsze i skomentuj - juz raz to pisalem - ale jak zwykle wyjechales wowczas jaki XBL jest super (nic innego tam nie ma?)
No, ale skoro uwazasz sie za wyrocznie i nie uzywasz tzn, ze to jest niepotrzebne.(albo nie potrafisz - to mi bardziej pasuje).

[...]

gowniarz to mozesz sobie mowic do twojego taty, ze cie splodzil i zapomnial wychowac.

[...]

pewnie znowu podasz link do blogu lub serwisu nadzorowanego przez M$?
do innych nie jestes w stanie - bo moze takich nie ma?

Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.

Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w obecnej fazie WP7

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-02 22:44:21
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

krok w tył, i to potężny. Jedynie estetycznie stoi na wysokim
poziomie.(...)"

Już czytałem ten pożalsiębosze artykuł kiedyś. Żeby wyprostować
wszystkie bzdury nawypisywane przez tÄ™ dyletantkÄ™ trzeba by
[...]

Przecież podałem. Nawet wyżej zacytowałeś, a udajesz ślepego, kłamco flustracyjny.

[...]

Nie masz tam na tego androida jakiegoś generatora tekstów w stylu "twoja stara.."? Samodzielnie idzie ci wyjątkowo opornie, nawet się odgryźć porządnie nie potrafisz, fajtłapo.

[...]

Kolega atm przed chwilą podawał jeden. Ty oczywiście przeoczyłeś. Może ci twój androidowy czytnik cenzuruje z pomocą google? Przecież nawet na twoim ukochanym spider's web można znaleźć pozytywne recencje. Tylko jakoś zawsze trafiasz na wypociny kretynicy Ewy. Pasujecie do siebie.

Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.

Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w
obecnej fazie WP7

Nie. Mówimy o niedorobionym androidzie, który ledwo ciągnie własne GUI na dualcorowym CPU i nawet HTMLa nie potrafi wydajnie renderować. Oraz o tym jakimi bucami i nieukami są androidziarze.

Data: 2012-03-30 18:50:47
Autor: atm
Jaki tel - final countdown
On 2012-03-30 12:37, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

W ten sposob niczego nie udowadniasz. Na Defy ze starym prockiem 800MHz i takim sobie akceleratorem graficznym (sprzet ogolnie budzetowy tyle ze z wszystkoodporna obudowa) rowniez Angry Birds smigaja oprocz tego Dungeon Hunter ze znacznie bardziej zlozona grafika:
http://www.youtube.com/watch?v=LzZLFHTb0-0

Data: 2012-03-30 19:02:45
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
[...]

W pierwszym z brzegu teście:
http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/Performance/FishIETank/Default.html
SGS2 - 18-23fps
HTC Mozart - 30fps
Lumia 800 - 48fps
W drugim z brzegu teście:

W drugim z brzegu teście:
http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/Performance/SpeedReading/Default.html
SGS2 - 11fps
Mozart - 25fps
Lumia - 52fps

Czyli najszybszy telefon z najnowszym androidem ma wolniejsza przeglądarkię internetową niż telefony WP pierwszej generacji dostały już pół roku temu.

Data: 2012-03-30 19:28:10
Autor: atm
Jaki tel - final countdown
On 2012-03-30 19:02, Skrypëk wrote:
[...]

No tak, statystyki w stylu keynote Apple: nasz tablet jest "tysiac" razy szybszy niz konkurencja z Tegra.... Tyle ze pozniejsze testy wykazaly, ze w pewnych testach szybszy jest jedne w innych drugi tablet.
Ty posluzyles sie testem MS, ja znalazlem pierwszy lepszy z brzegu, ktory wykazuje cos innego: http://www.symbiantweet.com/nokia-lumia-800-vs-apple-iphone-4s-samsung-galaxy-s2-web-browser-speed-test-video
Poza tym sam pisales o czepianiu sie szczegolow... no prosze Cie FPS w przegladarce www?
Nie wazne, ze przez dosc dlugi czas L800 miala dzwiek do niczego w sluchawkach, nie wazne ze white balance i szum psul zdjecia, nie wazne ze czas pracy na baterii byl tragiczny. Co tam, ze nie ma sensownej aplikacji obslugujacej zaawansowane bazy slownikowo-encyklopedyczne, nie jest nazbyt istotne ze Gameloft na chwile obecna wydal na WP 6 tytulow gdzie konkurencyjne systemy moga sie poszczycic nieporownywalnie wieksza iloscia tytulow (iOS chyba cos ok 96 tytulow).
Co tam, ze nie ma kart pamieci a i bateria jest niewymienna, tryb napedu usb - na co to komu. Mozna by jeszcze troche wymieniac. Wazne ze sa kafle, "elegancki" interface i lista do przewijania zainstalowanych aplikacji, przy 300 mozna juz to liczyc jako silownie dla kciuka.
No i FPS, tak to faktycznie psuje mi humor. Dzisiaj bede patrzyl jak na moim skrzypiacym SGS2 te rybki poruszaja sie slamazarnie jak w galarecie...
Tak, to wszystko mnie przekonuje, ze obecnie sprzet z WP to jest strzal w dziesiatke, musze poszukac tej aukcji gdzie ktos chcial zamienic Lumie 800 na SGS2 za doplata, moze oferta jest wciaz aktualna ;]

Data: 2012-03-31 10:11:13
Autor: J.F.
Jaki tel - final countdown
Dnia Fri, 30 Mar 2012 19:02:45 +0200, Skrypëk napisa³(a):
Skrypëk <¹krypëk@pûbliçenëmy.pl> wrote:
W pierwszym z brzegu te¶cie:
http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/Performance/FishIETank/Default.html
SGS2 - 18-23fps
HTC Mozart - 30fps
Lumia 800 - 48fps

Ja tam nie wiem czy to dobry test, bo odpalilem na pececie 6 sztuk,
wszystkie chodza rowno, on najpierw wyswietla 60 fps, a potem rusza
rybkami.

Ale beda jaja ... odpalilem na nieco wolniejszym - nie dziala. Bo tu nie
mam IE9 tylko IE8. Odpalilem na nokii C6 - z tych wszystkich przykladow
prawie nic nie dziala. No to ciekawe jak to bedzie wygladalo przez najblizsze pare lat -
programisci/autorzy sie rzuca na ten HTML5 a klientom sie powie "mozecie
przeciez upgradowac", czy sie nie rzuca ... bo to malo kto moze obejrzec.
No i swietnie dziala na nowoczesnych telefonach ... tylko proste demo ma
2MB. Cos mowiliscie o prywatnosci ? Geolokalizacja pod IE9 dziala pieknie.
Ciekawe na jakiej zasadzie - wg wifi okolicznych ? chyba powtorze test z
wylaczonym wlan. I chyba zaczne chwalic TP za zmienne IP w neostradzie :-)
Na razie IE9 sie grzecznie pyta czy zezwolic na ustalenie ... ciekawe jak
sie wylacza takie pytanie :-)

J.

Data: 2012-03-31 12:52:51
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wiêcej nie da rady bo od¶wie¿anie ekranu.

Ale beda jaja ... odpalilem na nieco wolniejszym - nie dziala. Bo tu
nie mam IE9 tylko IE8. Odpalilem na nokii C6 - z tych wszystkich
przykladow prawie nic nie dziala.

Czy Symbian w ogóle jest jeszcze relevant?

[...]

Ka¿dy mo¿e na ajfonie, androidzie czy WP. HTML5 ju¿ ma wiêksz± publikê ni¿ ¶mierdz±cy flash.

Cos mowiliscie o prywatnosci? Geolokalizacja pod IE9 dziala pieknie.
Ciekawe na jakiej zasadzie - wg wifi okolicznych?

Faktycznie, dok³adnie natychmiast wskazuje konkretny dom. Pewnie z danych wifi.
Co mnie zadziwia, to ¿e bing maps w polsce tak dobrze potrafi, gdy nawet nie oferuje wyszukiwania adresów. Byæ mo¿e wymienili siê danymi z Nokia Maps, które lokalizuje równie dobrze (tê zielon± ga³kiê na dole trzeba klikn±æ).

chyba powtorze test z wylaczonym wlan.

Na komputerach bez wifi jedynie proste geoip robi.

Na razie IE9 sie grzecznie pyta czy zezwolic na
ustalenie ... ciekawe jak sie wylacza takie pytanie :-)

Prosto: kilkasz na "zezwalaj zawsze dla tej witryny".

A je¶li chodzi o paranojê: nawet je¶li jakie¶ informacje s± do binga wysy³ane, to nie s± powi±zane z tob± i nie s± przetwarzane w celach marketingowych. Zauwa¿, ¿e bing ani nokia nie wymaga zalogowania do wy¶wietlania w³asnej lokacji, jak to lubi± robiæ produkty agencji reklamowej google.

Data: 2012-03-31 14:27:50
Autor: J.F.
Jaki tel - final countdown
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:52:51 +0200, Skrypëk napisa³(a):
[...]

Chcialem zobaczyc czy potrafi mniej. Nie zobaczylem, wiec nadal nie wiem co
mierzy. Skad wiesz czy jest to jakas "wydajnosc grafiki", czy np wlasnie
odswiezanie w trybie "oszczedzaj baterie".

Ale beda jaja ... odpalilem na nieco wolniejszym - nie dziala. Bo tu
nie mam IE9 tylko IE8. Odpalilem na nokii C6 - z tych wszystkich
przykladow prawie nic nie dziala.
Czy Symbian w ogóle jest jeszcze relevant?

Przegladarke moga aktualizowac, Belle wchodzi ..

> [...]
moze obejrzec.
Ka¿dy mo¿e na ajfonie, androidzie czy WP. HTML5 ju¿ ma wiêksz± publikê ni¿ ¶mierdz±cy flash.

Ja tu nie o wojnie flash-html5, tylko "nowoczesnosc" kontra "stare, male,
dobre, wszedzie dzialajace".

[...]

A nie google ? Chyba tylko intensywnie zbieraja takie dane.
Ewentualnie jeszcze inna firma - Apple chyba tez to od kogos kupilo.

Bo nie slychac zeby Bing jezdzil po okolicy z antenami, a google tak.
Nokia to powiedzmy moze namierzanie wifi w BTS wbudowac i skorzystac z
zainstalowanych przez operatorow, nawet bez ich wiedzy, ale czy to robi ? No chyba ze wszyscy wykorzystuja momenty gdy abonenci wlacza GPS ..

Na razie IE9 sie grzecznie pyta czy zezwolic na
ustalenie ... ciekawe jak sie wylacza takie pytanie :-)
Prosto: kilkasz na "zezwalaj zawsze dla tej witryny".

Nie, ja o druga strone pytam - jak to na serwerze zrobic, zeby namierzyc
surfera bez zadnych pytan. Przyjdzie zawijac komputery w folie :-)

[...]

nie no, jasne, GIODO do MS wpadl z kontrola, wszystkie serwery im obejrzal,
programy kazal sobie pokazac, sprawdzil co oni tam zbieraja a czego nie ..

J.

Data: 2012-03-31 17:57:45
Autor: Skrypëk
Jaki tel - final countdown
[...]

No ciê¿ko dzisiaj znale¼æ peceta z kar± graficzn± gorsz± ni¿ w telefonie. Na upartego uda³o by siê. Ale ³atwiej uzyæ po prostu ciê¿szego testu:
http://ie.microsoft.com/testdrive/Performance/SpeedReading/Default.html?o=1
Na starszych laptopach ze zintegrowan± grafik± intela wyci±ga a¿ 7 (s³ownie: siedem) fps :)

[...]

No to trza by³o od razu mówiæ, ¿e na nieaktualnym sprawdzasz.

[...]

Flash to nie jest "ma³e, dobre, wszêdzie dzia³aj±ce". Jest dok³adnie odwrotnie.

[...]

A nie google?

Co google? Bing nigdy z google nie handlowa³ i nie bêdzie. A z Nokiowym NAVTEQ maj± deal.

Bo nie slychac zeby Bing jezdzil po okolicy z antenami,

Ale NAVTEQ mo¿e je¼dziæ:
http://www.flickr.com/photos/suburbanslice/5619057200/sizes/l/in/photostream/

[...]

No od strony serwera siê nie da wy³±czyæ pytania o zezwolenie na u¿ycie lokacji w IE9.

[...]

Ale ¿adne GIODO tu nie ma nic do rzeczy, zwolenniku teorii spiskowych.

Data: 2012-03-15 11:18:08
Autor: Adam Wysocki
Jaki tel - final countdown
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> wrote:

[...]

CyanogenMod umo¿liwia 2way call recording?

--
Gof

Data: 2012-03-17 07:46:51
Autor: G Nowak
Jaki tel - final countdown
On 15/03/2012 11:18, Adam Wysocki wrote:
[...]

Nie, bynajmniej nie ze standardowym jajem.

--
Pozdr

Data: 2012-03-15 18:05:32
Autor: a...mx
Jaki tel - final countdown
ToMasz wrote:

[...]

To ju¿ by³o tyle razy wa³kowane. SDK androida obs³uguje takie nagrywanie...

bo
takie jest prawo za oceanem (którym¶) Jednak da siê to obej¶æ ³atk± na
j±dro, lub ca³kowit± zmian± softu (jakby flash) która to zmiana zawiera
modyfikowane j±dro.

.... tylko producenci telefonów maj± to w ty³ku. Jedne nie maj± supportu w sprzêcie, innym brakuje nieco w sofcie.

ToMasz

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-03-14 11:11:21
Autor: BoxFish
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-14 10:43, Budzik pisze:
[...]

W zasadzie wszystkiego co istotne. Ma³a pamiêæ przy sony du¿a 8GB przy htc ? Piszesz o pojemno¶ci karty czy pamiêci wbudowanej ? Porównuj±c telefony oparte na androidzie warto zerkn±æ czy planowane s± upgreade do nowszych wersji. Warto tak¿e porównaæ parametry techniczne porównañ bezpo¶rednich znajdziesz wiele w sieci.

Ale z tego co widzê to chyba jedynie wygl±d jest dla ciebie istotny. wiêctu ci nikt nie pomo¿e.

Data: 2012-03-14 10:15:25
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail cicior@gazeta.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

o wbudowanej.

Porównuj±c telefony oparte na androidzie warto zerkn±æ czy planowane s± upgreade
do nowszych wersji. Warto tak¿e porównaæ parametry techniczne porównañ
bezpo¶rednich znajdziesz wiele w sieci.

o jakich parametrach mówisz?

Ale z tego co widzê to chyba jedynie wygl±d jest dla ciebie istotny. wiêctu ci nikt nie pomo¿e.

oceniam to co jestem w stanie ze strony play.
Dlatego pytam was, na co jeszcze warto spojrzec.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Nawet najd³u¿sza droga zaczyna siê zawsze od pierwszego kroku.
(M±dro¶æ Wschodu)

Data: 2012-03-14 11:15:46
Autor: atm
Jaki tel - final countdown

[...]

Wez tez pod uwage jakosc zdjec, tutaj mozesz porownac podstawowe parametry:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=3598&idPhone3=3619
Sprawdz, czy telefony maja diode powiadomien o nieodebranych polaczeniach (jesli to dla Ciebie istotne)

Data: 2012-03-14 14:05:00
Autor: ToMasz
Jaki tel - final countdown

HTC
- duza pamiêc 8GB
- wyswietlacz 3,7
- klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie
klapka zepsuje od rozsuwania :)
ten telefon ma 2 giga, reszta na karcie. 16 giga kosztuuje 49z³

SE
- ma³a pamiec
- wysweitlacz 3,7
- wygl±d
jaka ma³a pamiêæ? tak samo telefon ma kartê micro sd. O Ci nie  jest potrzebna klawiatura, to dostaniesz l¿ejszy fon, z wiêksz± bateri±, szybszym prockiem. o ile widze ma nawet wideorozmowy (pytanie czy zwyk³e G3 czy gooogle talk costam) i upgrade do ICS.
Przed zakupem popytaj na forum dotycz±cym modelu
ToMasz

Data: 2012-03-14 15:34:44
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail twitek4@nospam.gazeta.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

rzeczywiscie - cos mi siê pomiesza³o.
Ma nawet 1,5GB

SE
- ma³a pamiec
- wysweitlacz 3,7
- wygl±d
jaka ma³a pamiêæ? tak samo telefon ma kartê micro sd.

SE odpad³ - obecnie ma go dostepnego w ofercie play.

[...]

Rzeczywiscie HTC a SAMSUNG - sprzedawca tewz zwraca³ uwagê na szybszego procka w samsungu (1,4).
Z drugiej strony jest klawiatura - popróbowa³em i wydaje sie byc zaskakuj±co wygodna.
Sam ju¿ nie wiem :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jako¶æ wewnêtrznego monologu przez ca³e ¿ycie to jest charakter"
Karol Irzykowski

Data: 2012-03-18 18:34:07
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Jaki tel - final countdown
Dnia 14-03-2012 o 10:43:24 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  napisa³(a):

[...]

Klawiatura - dobra opcja, ale ¼le zrobiona, bo siê nie rozsuwa, tylko  "rozje¿d¿a" - klawiatura jest na dwóch zawiasach i "przeskakuje" z pozycji  zamkniêtej do otwartej. Mechanizm jest dosyæ trwa³y - po przesz³o roku  u¿ywania dzia³a identycznie jak na pocz±tku, tylko jest niewygodny, bo  zawiasy s± zbyt s³abe, ¿eby utrzymaæ ekran i np. na le¿±co czasami maj±  tendencjê do samoczynnego sk³adania siê.

Przy czym telefon ma na tyle wygodn± klawiaturê ekranow±, ¿e z fizycznej  korzystam tylko wówczas, gdy mam do napisania naprawdê du¿y elaborat albo  chcê wpisaæ co¶ na stronie internetowej w trybie landscape widz±c stronê  podczas wpisywania ;)

Pozdrawiam -- Spook.

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-26 07:55:24
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail spook.no@spam.please.op.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

po pierwszych testach nowego telefonu - okaza³o sie, ze teraz juz sie nie wpisuje tekstu, teraz siê dyktuje a telefon sam zapisuje literki.
Do pisania SMS - piêkne.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wiar± mo¿na manipulowaæ. Tylko
wiedza jest niebezpieczna."  Frank Herbert

Data: 2012-03-29 00:58:50
Autor: Animka
Jaki tel - final countdown
W dniu 2012-03-26 09:55, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail spook.no@spam.please.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Przy czym telefon ma na tyle wygodną klawiaturę ekranową, że z
fizycznej  korzystam tylko wówczas, gdy mam do napisania naprawdÄ™ duży
elaborat albo  chcÄ™ wpisać coÅ› na stronie internetowej w trybie
landscape widzÄ…c stronÄ™  podczas wpisywania ;)

po pierwszych testach nowego telefonu - okazało sie, ze teraz juz sie nie
wpisuje tekstu, teraz siÄ™ dyktuje a telefon sam zapisuje literki.
Do pisania SMS - piękne.

No to super. Jaki to telefon?
W moim telefonie można zastosowac pismo ręczne, ale jakos na opak rozpoznaje, po prostu nie mam cierpliwości tego testować, uczyć się, zeby rozpoznawał jak trzeba.

--
animka

Data: 2012-03-29 07:55:13
Autor: Budzik
Jaki tel - final countdown
Osobnik posiadaj±cy mail to.nie.ja@wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

W moim telefonie mo¿na zastosowac pismo rêczne, ale jakos na opak rozpoznaje, po prostu nie mam cierpliwo¶ci tego testowaæ, uczyæ siê, zeby rozpoznawa³ jak trzeba.

Galaxy S plus. Ale to pewnie raczej "przypad³o¶æ" androida :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Ka¿dy samochód bêdzie ci móg³ s³u¿yæ do koñca ¿ycia
je¶li bêdziesz wystarczaj±co szybko je¼dzi³.

Jaki tel - final countdown