Jaki tel. polecicie?

Data: 2013-09-10 13:11:58
Autor: T.V.
Jaki tel. polecicie?
Czesc!

Mam pytanie odnośnie tel. - obecnie używam Nokia E52 i w sumie jestem dość
zadowolony. Spełnia wiekszosc moich oczekiwan, aplikacje ktore musze miec
mobilnie - mam. Moze nie wszystkie ale wiekszosc dziala itd.

Mam za to problem z zasiegiem sieci - duzo podrozuje i od czasu do czasu
jestem w miejscu gdzie gubi mi sie zasieg :-(

Doczytalem ze lepsza antenke ma E51 - ale po co sie uwsteczniac?
Pomyslalem nad czyms nowszym, bardziej rozbudowanym, sprawniejszym, ze
stabilnym i szybkim OS'em. iPhone - za drogi ;-)

Jakis smartfon na androidzie?
To by mnie zadowolilo? Aplikacji duzo - tylko ktory trzyma ladnie zasieg?

Moze cos ze stajni Blueberry? Tez sporo aplikacji...

Zatem glownym kryterium bedzie:
- rozbudowana antena
- szybki i stabilny system

Co mozecie doradzic?

T.V.

Data: 2013-09-10 14:00:44
Autor: Budzik
Jaki tel. polecicie?
Osobnik posiadaj±cy mail zbigniew@eu.uk napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Co mozecie doradzic?

LG 5 lub 7

Ostatio jak przegladaęłm to super wydawał sie LG P880 Swift 4X HD ale ponoc juz go nie ma w ofertach (szukałem w PLAY)
Ktos moze wie, dlaczego i czy jest szansa, ze wróci?

--
Pozdrawia... Budzik
"To s± cycki szczę¶cia (.)(.) prze¶lij je do trzech osób w przeci±gu

Data: 2013-09-10 14:41:27
Autor: Mr. Misio
Jaki tel. polecicie?
Użytkownik T.V. napisał:
[...]

Tylk wiesz, nie jakis budzetowy kolo 1000 zł bo to badziew. Jak bylem po wymiance e52 na Smartdroida to tylko same problemy. No i zapomnij o tym, ze mogles ladowac nokie co tydzien. Teraz tak to nie dziala, raz dziennie to minimum. Czasem czesciej.

Tez szukam! :)

Data: 2013-09-10 16:09:37
Autor: Paweł
Jaki tel. polecicie?
Witam,

Miałem różne Nokie od modelu 3210 ;-)
Ostatnio E51, potem E52...

iPhone nie chciałem bo już jeden jest w domu (4S).

Myślałem, że nigdy się nie przesiądę na Androida ale mój wybór padł na Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować codziennie, a tak co 3 dni.

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2013-09-10 16:43:04
Autor: AT
Jaki tel. polecicie?
> My¶lałem, że nigdy się nie przesi±dę na Androida ale mój wybór padł na
Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

s± inne darmowe navigacje albo piraty

Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować codziennie, a tak co 3 dni.

niestety to prawda, ja przesiadłem się z E52 na samsung SI pozniej SII teraz SIII na SIV nie planuję,
codziennie muszę ładować, cały czas mam wł±czone WiFI i dane 3g, czasami co 2 dni.

pozdrawiam
AT

Jaki tel. polecicie?