Jaki tel. polecicie?

Data: 2013-09-10 14:41:27
Autor: Mr. Misio
Jaki tel. polecicie?
Użytkownik T.V. napisał:
Czesc!

Mam pytanie odnośnie tel. - obecnie używam Nokia E52 i w sumie jestem dość
zadowolony. Spełnia wiekszosc moich oczekiwan, aplikacje ktore musze miec
mobilnie - mam. Moze nie wszystkie ale wiekszosc dziala itd.

Mam za to problem z zasiegiem sieci - duzo podrozuje i od czasu do czasu
jestem w miejscu gdzie gubi mi sie zasieg :-(

Doczytalem ze lepsza antenke ma E51 - ale po co sie uwsteczniac?
Pomyslalem nad czyms nowszym, bardziej rozbudowanym, sprawniejszym, ze
stabilnym i szybkim OS'em. iPhone - za drogi ;-)

Jakis smartfon na androidzie?
To by mnie zadowolilo? Aplikacji duzo - tylko ktory trzyma ladnie zasieg?

Tylk wiesz, nie jakis budzetowy kolo 1000 zł bo to badziew. Jak bylem po wymiance e52 na Smartdroida to tylko same problemy. No i zapomnij o tym, ze mogles ladowac nokie co tydzien. Teraz tak to nie dziala, raz dziennie to minimum. Czasem czesciej.

Moze cos ze stajni Blueberry? Tez sporo aplikacji...

Zatem glownym kryterium bedzie:
- rozbudowana antena
- szybki i stabilny system

Co mozecie doradzic?