Jaki tel. polecicie?

Data: 2013-09-10 16:09:37
Autor: Paweł
Jaki tel. polecicie?
Witam,

Miałem różne Nokie od modelu 3210 ;-)
Ostatnio E51, potem E52...

iPhone nie chciałem bo już jeden jest w domu (4S).

Myślałem, że nigdy się nie przesiądę na Androida ale mój wybór padł na Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować codziennie, a tak co 3 dni.

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2013-09-10 16:43:04
Autor: AT
Jaki tel. polecicie?
> My¶lałem, że nigdy się nie przesi±dę na Androida ale mój wybór padł na
Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

s± inne darmowe navigacje albo piraty

Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować codziennie, a tak co 3 dni.

niestety to prawda, ja przesiadłem się z E52 na samsung SI pozniej SII teraz SIII na SIV nie planuję,
codziennie muszę ładować, cały czas mam wł±czone WiFI i dane 3g, czasami co 2 dni.

pozdrawiam
AT

Jaki tel. polecicie?