Jaki telefon?

Data: 2012-02-09 06:33:47
Autor: to
Jaki telefon?
begin frank drebin
Te艣ciowa przez dooobrych kilka lat u偶ywa艂a Noki臋 6100 (po c贸rce) ale ju偶
masakrycznie wyglada i nie 艂aduje, ale generalnie by艂a z niego
zadowolona.

To ja bym si臋 w艂a艣nie Nokiami zainteresowa艂, mo偶e co艣 ze starszych serii E? Nokie maj膮 to do siebie, 偶e kolejne modele maj膮 (a przynajmniej mia艂y) zbli偶on膮 logik臋 dzia艂ania, a telefonowanie/smsowanie jest zwykle dopracowane i proste. --

Data: 2012-02-09 12:12:57
Autor: frank drebin
Jaki telefon?
to wrote:
[...]

Bawi艂em si臋 kiedy艣 e51 i nie uwa偶am tego za telefon potrzebny te艣ciowej.
Bawi艂em si臋 kiedy艣 noki膮 6300 i wszystko mnie w tym telefonie (opr贸cz obudowy) wkurza艂o.
Od ma艂ych przycisk贸w funkcyjnych, poprzez g贸wnian膮 ramk臋 joysticka kt贸r膮 ci臋偶ko mi by艂o namaca膰.
Menu te偶 jakie艣 sk...wia艂e by艂o a u偶ywa艂em r贸偶nych nokii ponad 10 lat.
Mia艂em te偶 kiedy艣 samsunga L760 i menu (oraz obs艂uga) by艂y banalne.
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Jaki telefon?