Jaki telefon

Data: 2012-03-11 22:37:01
Autor: J.F.
Jaki telefon
Dnia Sun, 11 Mar 2012 09:56:16 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Jaki polecacie obecnie polecacie dobry smartfon?
Dotychczas uzytkowałem:
- N6310i - rewelacja

smartfony nie sa dla Ciebie :-(

J.

Data: 2012-03-11 23:06:58
Autor: Skrypëk
Jaki telefon
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 11 Mar 2012 09:56:16 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Jaki polecacie obecnie polecacie dobry smartfon?
Dotychczas uzytkowałem:
- N6310i - rewelacja

androidy nie sa dla Ciebie :-(

fixd

Data: 2012-03-11 23:13:25
Autor: J.F.
Jaki telefon
Dnia Sun, 11 Mar 2012 23:06:58 +0100, Skrypëk napisał(a):
[...]

Prosze nie naruszac praw autorskich - ja to napisalem i musze na kazda
zmiane wydac zgode :-P

i wcale sie nie pomylilem. smartfony w ogolnosci.

J.

Data: 2012-03-12 01:56:13
Autor: Budzik
Jaki telefon
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jaki polecacie obecnie polecacie dobry smartfon?
Dotychczas uzytkowałem:
- N6310i - rewelacja

smartfony nie sa dla Ciebie :-(

bo?
Wtedy były inne telefony to i wymagania był inne.
Tamten telefon był super poniewaz: "wszystkie funkcje działały tak jak powinny, nic się nie psuło" - to chyba nie az tak wiele oczekiwac tego od telefonu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2012-03-12 03:02:05
Autor: Skrypëk
Jaki telefon
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Bo używałeś Nokii, a to jest niemile widziane na tej grupie.

Data: 2012-03-12 09:56:17
Autor: Budzik
Jaki telefon
Użytkownik Skrypëk škrypëk@pűbliçenëmy.pl ...

[...]

:)
Tego to się nie spodziewałem.
W zamian mogę poku***wać na E52

Data: 2012-03-12 14:00:42
Autor: J.F
Jaki telefon
Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie, nokia jest tu zaleta - przyzwyczaja do nieczytelnego menu :-)

Ale jak zniesiesz telefon ktory codziennie trzeba ladowac, bo inaczej wylacza sie w pol dnia, zreszta naladowany tez sie zawiesza, ale wtedy wystarczy wylaczyc na moment, z wielkim ekranem ktorego nie widac w sloncu,  itp :-)

J.

Data: 2012-03-12 14:17:33
Autor: Skrypëk
Jaki telefon
[...]

A który telefon ma takie przypadłości?

Data: 2012-03-12 04:53:49
Autor: ALEX MR
Jaki telefon
W dniu Pn 12 03 2012 2:56, Budzik pisze:

[...]

Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego teraz akurat smart?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-12 09:56:14
Autor: Budzik
Jaki telefon
Użytkownik ALEX MR czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl ...

[...]

6 lat temu?
To ile one wtedy kosztowały?
Zreszta - dlaczego smart.
W dotychczas posiadanych telefonach brakowało mi mobilnego dostepu do internetu. Niby był, ale jednak dośc niewygodny.
A czasami trzeba cośsprawdzić "na szybko" w trasie. Dotychczas dzwoniłem wykonywałem telefon do przyjaciela :)

No i moja farma - chciałbym miec mozliwosc wejscia raz dziennie zdalnie i klikniecia 4-5 funkcji. To nie jest gra zrecznościowa, wiec łątwość sterowania o ktorej pisaliscie nie jest az taka wazna. Po prostu ma bezproblemowo działać. A moze ktos sprawdzi, czy bez problemu działa na polecanych przez was telefonach?
www.farmerama.pl

Data: 2012-03-12 15:45:15
Autor: ALEX MR
Jaki telefon
W dniu Pn 12 03 2012 10:56, Budzik pisze:

[...]

A nawet wcześniej. Uwierzyłeś że to Jobs, albo inny Brin, wynalazł smartfon, czy tablet?

To ile one wtedy kosztowały?

Drogie były. Ale dziś topowe też są drogie.

Data: 2012-03-12 10:00:27
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon
Dnia Mon, 12 Mar 2012 04:53:49 +0100, ALEX MR napisał(a):

Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego teraz akurat smart?

Smartfony wtedy były takie sobie. Sam po roku używania 7650 przesiadłem się
na 6310i plus PDA z WinMo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-03-12 15:48:12
Autor: ALEX MR
Jaki telefon
W dniu Pn 12 03 2012 11:00, Waldek Godel pisze:

Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego
teraz akurat smart?

Smartfony wtedy były takie sobie. Sam po roku używania 7650 przesiadłem się
na 6310i plus PDA z WinMo

Nie mogłeś używać z WinMo? Nie było takich?

Data: 2012-03-12 15:10:25
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon
Dnia Mon, 12 Mar 2012 15:48:12 +0100, ALEX MR napisał(a):

Nie mogłeś używać z WinMo? Nie było takich?

W zasadzie nie. Pierwszym był Siemens SX45 który pokazano na Cebicie 2001
(miałem go tam w rękach), który na rynku pokazał się prawie rok później,
wykastrowany z najważniejszych funkcji. W zasadzie jedyne co mu pozostało z
dobrych rzeczy, to genialny LCD (przy okazji rozmów - wyglądał świetnie w
słońcu i miał niesamowite jak na ówczesne LCD kąty patrzenia).
Pierwszego XDA (Wallaby) pokazano na Cebicie 2002, do sprzedaży wszedł na
przełomie 2002/2003 za kompletnie chore pieniadze, w dodatku nie był
sprzedawany w Polsce.
Pierwszym był XDA II/MDA II (Himalaya), który wszedł do sprzedaży dopiero w
2004 roku, kiedy to już właśnie miałem PDA. Wciąż był kosmicznie drogi i
miał tylko czytnik kart pamięci SD. Mój PDA miał SD i CF (w który mogłem
włożyć kartę WLAN, Himalaya tego nie potrafił.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"