Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.

Data: 2009-11-27 11:19:13
Autor: Adramelech
Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.
hubert depesz lubaczewski <depesz@depesz.com> Odpowiedz na news:rppvt6-
32d.ln1@depesz.com:

hej
walczę ze sobą i nie mogę znaleźć niczego co by mi w 100% odpowiadało.

Wymogi:
1. obsługa maili, przy czym ma mieć obsługę albo maili push, albo
ustawienie ściągania maili co 5 minut - maile imap, w ostateczności
gmail
2. przeglądanie www - wygodne. co oznacza: duży ekran, możliwość
otworzenia kilku "okien" przeglądarki i przełączania się między nimi
3. odtwarzanie muzyki (najchętniej mp3, mpc, flac, ogg), ale jak
któregoś formatu nie będzie, to sobie poradzę
4. program do rssów
5. mapa - może być google mapa bez nawigacji
6. obsługa kart pamięci
7. klawiatura qwerty - może być narysowana na ekranie lub fizyczna
8. klient ssh
9. wyjście dźwiękowe najchętniej na normalnym minijacku (3.5mm)
10. jak będzie można z tego lub na to zadzwonić to fajnie.

dodatkowe punkty za skype i coś do jabbera.

Coś na Windows Mobile. Jak ma mieć 3.5 to Omnia 2 i8000

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.