Jaki telefon dla 55 latka

Data: 2010-03-31 23:42:42
Autor: schliesky
Jaki telefon dla 55 latka
Z naciskiem na robienie zdjęć, filmiki, a poza tym, żeby sensownie się sprawdzał jako telefon. Najlepiej bez udziwnień, w postaci ekranu dotykowego, bo to raczej będzie dla tej osoby tylko uciążliwe. Dobrze, żeby bateria trzymała więcej niż 2 dni. Z możliwością włożenia jakiejś karty pamięci. Cena najlepiej poniżej 500zł.

Moim faworytem jest Samsung s7220, 5Mpix aparat, świetny ekran amoled, ale filmiki marne: 320x240 15fps. Może jest coś lepszego?

Moglibyście coś polecić?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-04-01 03:09:32
Autor: schliesky
Jaki telefon dla 55 latka
Ok, to pomijając tytuł wątku, jakieś propozycje dla osoby z takimi
wymaganiami?

Pozdrawiam, S.

Data: 2010-04-01 10:38:06
Autor: Janeo
Jaki telefon dla 55 latka
A ja zakładam wewnętrzny wątek p.t.: "Jaki telefon dla [debilnego] 16-
latka?"

Odp.: taki, co daje techniczą możliwość szybkiego pisania sms-ów w
1000 znaków na minutę,
albo taki, który daje możliwość radosnego szukania darmowego hot-spota
po całym mieście
:-)))

Data: 2010-04-01 19:50:13
Autor: Piotr M
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia 01-04-2010 o 20:38:06 Janeo <janeo100@gmail.com> napisał(a):

taki, co daje techniczą możliwość szybkiego pisania sms-ów w
1000 znaków na minutę,

Hehe, to byłby też dobry telefon dla maszynistek

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-01 11:13:38
Autor: Arek
Jaki telefon dla 55 latka
sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe ale niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

Arek 55 lat na karku .

Data: 2010-04-01 11:33:40
Autor: Piotr M
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia 01-04-2010 o 12:13:38 Arek <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał(a):

sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe  ale
niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

Hehe, wiedziałem że ktoś się odezwie.
Po prostu wyłamujesz się poza stereotypowy target.
Pewnie robisz to specjalnie żeby kwalifikować się do młodszej grupy, ale  po co się męczysz. Przecież wiadomo że nowinki techniczne, dobre aparaty z  multum możliwościami nie są dla 55 latków ;P Co innego taki 16 latek,  wszystko wykorzysta do cna.

Data: 2010-04-01 11:46:16
Autor: Arek
Jaki telefon dla 55 latka
[...]

16 latek może i do cna wykorzysta ,znam 30 latków którzy nic nie kumają jak dołożysz troszkę technologii czy to w telefonii czy do sprzętu codziennego użytku
najlepiej pytający niech podaje preferencje co potrzebuje w produkcie a nie wiek ma być kryterium

Arek.

Data: 2010-04-02 08:47:13
Autor: Artur\(m\)
Jaki telefon dla 55 latka

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
[...]

****
To raczej Ty myślisz stereotypem
Jesteś dwudziestolatkiem i myślisz że 50lat to prawietrup:)
Nie dziwię się Tobie. Jak miałem 20parę to też tak myślałem.
Uważałem, że sex po 50 to już jakieś zboczenie, a w najlepszym
przypadku choroba:)
****

Artur(m)

Data: 2010-04-02 16:10:39
Autor: Piotr M
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia 02-04-2010 o 09:47:13 Artur(m) <musicm@interia.pl> napisał(a):

To raczej Ty myślisz stereotypem
Jesteś dwudziestolatkiem i myślisz że 50lat to prawietrup:)

A widzisz jak łatwo wyciągnąć nieodpowiednie wnioski i się zasugerować?
Do "parwietrupa" 40letniego mam 3x bliżej jak do 20latka :)
Mój tekst o stereotypie był czysto obiektywny ale z domieszką humoru ;P

Data: 2010-04-01 12:12:12
Autor: news..pl
Jaki telefon dla 55 latka
[...]

Polecam osobną komórkę i aparat, chyba każdy aparat z matrycą 2mpx da Ci lepszą jakość niż 5mpx w komórce która zamiast obiektywu ma byle jakie szkiełko.
Prosta Nokia jako telefon i prosty Canon jako aparat, mam niby bardzo dobry aparat ale muszę powiedzieć że nawet proste Canony odwzorowują dokładniej kolory.....
W cenie się zmieścisz a przy obecnych gabarytach aparatów nie odczujesz różnicy w noszeniu obu.
Piotr

Data: 2010-04-01 04:42:43
Autor: schliesky
Jaki telefon dla 55 latka
On 1 Kwi, 12:12, "news..pl" <p...@ppo.pl> wrote:
Polecam osobną komórkę i aparat, chyba każdy aparat z matrycą 2mpx da Ci
lepszą jakość niż 5mpx w komórce która zamiast obiektywu ma byle jakie
szkiełko.

Zasadniczo też jestem takiego zdania, ale jednak jest to jednak drugie
urządzenie, które trzeba z sobą nosić. Ma być telefon z aparatem i
koniec.

Pozdrawiam, S.

Data: 2010-04-01 17:23:41
Autor: J.F.
Jaki telefon dla 55 latka
On Thu, 1 Apr 2010 04:42:43 -0700 (PDT),  schliesky wrote:
Zasadniczo też jestem takiego zdania, ale jednak jest to jednak drugie
urządzenie, które trzeba z sobą nosić. Ma być telefon z aparatem i
koniec.

Wymagac telefon z aparatem to nie jest takie glupie - przydaje sie.

Ale liczyc na to ze on bedzie dobry, to nie w tym roku.

J.

Data: 2010-04-02 09:39:39
Autor: AL
Jaki telefon dla 55 latka
schliesky pisze:
[...]

jezeli tak (aparat) - to od razu Nokie bym skreslil z listy
a jako cel zaczolbym przebierac w modeleach SE

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-01 12:39:36
Autor: z
Jaki telefon dla 55 latka
news..pl pisze:

[...]

Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

Data: 2010-04-01 13:00:06
Autor: m
Jaki telefon dla 55 latka

Użytkownik "z" <z@wp.pl> napisał w wiadomości news:hp1t5j$e4p$1inews.gazeta.pl...
Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

W/w to Sony Ericsson K800 ?
Jesli tak, to czy ta staroc robi dobre filmiki?
W czasach jak wchodził na rynek był ciekawy, dziś nie.

Zresztą zaden tani telefon nie robi dobrze filmikow

Data: 2010-04-01 18:32:39
Autor: Animka
Jaki telefon dla 55 latka
W dniu 2010-04-01 13:00, m pisze:

Zresztą zaden tani telefon nie robi dobrze filmikow

Pewnie ze 2 telefony miałeś w ręku i na tej podstawie wydajesz opinię.
Ja napiszę o tym jaki mam od ponad roku: SE W680i. Robi piękne zdjęcia i filmiki. Nie ma lampy błyskowej, ale całkiem niezłe zdjęcia wychodzą przy świetle sufitowym.

--
animka

Data: 2010-04-01 21:30:56
Autor: Animka
Jaki telefon dla 55 latka
W dniu 2010-04-01 18:32, Animka pisze:
W dniu 2010-04-01 13:00, m pisze:

[...]

Poprawka: SE W 580i.
Nie zauważyłam pomyłki i wysłałam.

--
animka

Data: 2010-04-02 09:23:57
Autor: m
Jaki telefon dla 55 latka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hp2ro6$9rl$1node1.news.atman.pl...
[...]

He, he. Każdy chwali to co ma. :-)
Moja stara "idioten camera" robi lepsze i ma lampę błyskową i obiektyw. Filmiki mają znacznie większą rozdzielczość i ilość klatek/s.

Data: 2010-04-01 13:10:23
Autor: news..pl
Jaki telefon dla 55 latka

Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

Mam go własnie w kieszeni a w drugiej Nokię N95, żadne zdjęcie nie umywa się nawet do prostych aparatów.
Piotr

Data: 2010-04-01 12:13:59
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia Thu, 1 Apr 2010 13:10:23 +0200, news..pl napisał(a):

Mam go własnie w kieszeni a w drugiej Nokię N95, żadne zdjęcie nie umywa się nawet do prostych aparatów.

I nawet najdroższy telefon z najlepszym aparatem wciąż nie dorównuje
prostemu, 2-megapikselowemu Canonowi A40 sprzed prawie 10 lat.

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-04-02 09:37:49
Autor: AL
Jaki telefon dla 55 latka
Waldek Godel pisze:
[...]

dokladnie :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-02 08:25:59
Autor: januszek
Jaki telefon dla 55 latka
AL napisał(a):

[...]

Hmm, bieresz takiego A40, do tego Nokie 1650, sklejasz razem taśmą kauczukową i wtedy nic nie może się równać ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-04-02 11:53:02
Autor: olo
Jaki telefon dla 55 latka
Użytkownik "Waldek Godel"

I nawet najdroższy telefon z najlepszym aparatem wciąż nie dorównuje
prostemu, 2-megapikselowemu Canonowi A40 sprzed prawie 10 lat.

Podziwiam metamorfozę obrońcy aparatu w 7650

pzdr
olo

Data: 2010-04-02 11:12:18
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia Fri, 2 Apr 2010 11:53:02 +0200, olo napisał(a):

Podziwiam metamorfozę obrońcy aparatu w 7650

cos ci sie powaznie pomylilo, zawsze twierdzilem, ze jest marny.
No chyba, ze chodzilo o porownanie np. z SE t610, to fakt, był świetny :-)

"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-04-02 14:07:40
Autor: olo
Jaki telefon dla 55 latka
[...]

http://tiny.pl/hgjsq

pzdr
olo

Data: 2010-04-02 14:54:37
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon dla 55 latka
Dnia Fri, 2 Apr 2010 14:07:40 +0200, olo napisał(a):

cos ci sie powaznie pomylilo, zawsze twierdzilem, ze jest marny.
No chyba, ze chodzilo o porownanie np. z SE t610, to fakt, był świetny :-)

http://tiny.pl/hgjsq

Wciąż nie widzę, gdzie napisałem, że ma dobry aparat.
Fakt, usunięcie odcisków palców z obiektywu drastycznie poprawia jakość
fotki, ale to prawda jakby uniwersalna, dotyczy również wspomnianego A40 :

Zauważ, że napisałem również: "Ale jak ktos go kupuje dlatego ze modny, ma
aparat i kosztuje w promocji 49 zl to ma teraz problem"

Data: 2010-04-07 00:05:56
Autor: schliesky
Jaki telefon dla 55 latka
Udało mi się jednak przekonać do kupna jakiegoś taniego aparatu.

Dzięki za rady.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail