Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Data: 2014-01-29 05:48:42
Autor: rk2918a
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie na tym co się kobietom podoba. Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letni± nokie szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie co¶ co przynajmniej nie będzie dziwnie wygl±dało w kobiecej dłoni...

ToMasz

Data: 2014-01-29 15:00:32
Autor: marfi
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Użytkownik <rk2918a@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nokia E52 :)

--
marfi

Data: 2014-01-29 22:50:07
Autor: animka
W dniu 2014-01-29 15:00, marfi pisze:

Użytkownik <rk2918a@gmail.com> napisał w wiadomości
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na
technice, a nie na tym co siÄ™ kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze
zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd
podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale
polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej
dłoni...

ToMasz

Nokia E52 :)

:D

--
animka

Data: 2014-01-29 22:48:15
Autor: animka
W dniu 2014-01-29 15:35, Smok Eustachy pisze:
W dniu 29.01.2014 14:48, rk2918a@gmail.com pisze:
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie na tym co się kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

ToMasz

Samsung GT-S5610

Fajne :-)
Popłakałam się ze smiechu :-)

--
animka

Data: 2014-01-30 07:33:18
Autor: z
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 2014-01-29 22:48, animka pisze:
Samsung GT-S5610

Ty się nie ¶miej. Podaj model telefonu spełniaj±cego kryteria. Może niektórzy doceni± twoj± kobiec± ;-) osobowo¶ć.

Data: 2014-01-30 23:33:54
Autor: animka
W dniu 2014-01-30 07:33, z pisze:
W dniu 2014-01-29 22:48, animka pisze:
Samsung GT-S5610

Ty się nie śmiej. Podaj model telefonu spełniającego kryteria. Może
niektórzy docenią twoją kobiecą ;-) osobowość.

Nie mogę podać staromodnego telefonu. Chcę iść z postępem czasu, ale nie wszystko mi się udaje. Mam Samsunga duo (dobry telefon, nie narzekam). Kupiłam go w Euro EGD, ale......marzy mi się Ajfon! Jakie wspaniałe zdjęcia robi i można je przerabiać jak się chce. Oglądałam z boku w autobusie jak jedna babka oglądała zdjęcia swoich wnuczków, wyodrębniała najbardziej ważne elementy, np. buzie dzieciaków i gdzieś przesyłała. Nie wytrzymałam i ją zapytałam jaki to telefon. Powiedziała, że ajfon.
Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

--
animka

Data: 2014-01-31 00:26:21
Autor: Smok Eustachy
W dniu 30.01.2014 23:33, animka pisze:
[...]

Ajfon ma zwykła klawiaturę?

Data: 2014-01-31 07:38:19
Autor: ToMasz
W dniu 31.01.2014 00:26, Smok Eustachy pisze:
[...]

oczywiście! i jest niedotykowy!
:)

ToMasz

Data: 2014-01-31 11:05:03
Autor: z
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 2014-01-30 23:33, animka pisze:

Zdjęcia super i bardzo wyraĽne.

Wła¶nie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
Przemy¶l swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej pytań. :-)

Data: 2014-02-01 15:54:12
Autor: animka
W dniu 2014-01-31 11:05, z pisze:
W dniu 2014-01-30 23:33, animka pisze:

Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

Właśnie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
Przemyśl swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej
pytań. :-)

Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogólną technikę.

--
animka

Data: 2014-02-01 09:31:13
Autor: Pszemol
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:lcj25g$avb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-31 11:05, z pisze:
[...]

Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobrą technikę w środku.

Wiele osób myśli, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
w rękach.

Data: 2014-02-01 22:54:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:31:13 -0600, Pszemol napisał(a):
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message
Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogóln± technikę.
Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobr± technikę w ¶rodku.
Wiele osób my¶li, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
w rękach.

iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

J.

Data: 2014-02-02 11:22:09
Autor: Marek
On Sat, 1 Feb 2014 22:54:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

Podaj kontrprzykład nie będący made in wymienione_kraje a będący wygodnym telefonem.

--
Marek

Data: 2014-02-02 12:30:59
Autor: J.F.
Dnia Sun, 02 Feb 2014 11:22:09 +0100, Marek napisał(a):
On Sat, 1 Feb 2014 22:54:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

Podaj kontrprzykład nie będ±cy made in wymienione_kraje a będ±cy wygodnym telefonem.

Nie znam wygodnego telefonu :-(

J.

Data: 2014-02-02 23:25:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:393gpwntvux0$.6tbr8on09801.dlg40tude.net...
[...]

???

Zaprojektowane w Kaliforni a wykorzystuje technologie
z całego ¶wiata http://financesonline.com/how-iphone-is-made/

Data: 2014-01-31 19:14:46
Autor: Pszemol
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:lcek12$kpe$1node1.news.atman.pl...
[...]

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Dobre!

Data: 2014-02-05 08:27:45
Autor: Dominik & Co
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
Dnia 29.01.2014 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> napisał/a:

Samsung GT-S5610

Popieram. Moja ĹĽona uĹĽywa do dziĹ› C3530 i nie chce
zmiany, a już w szczególności na dotykowca. --
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2014-01-29 18:07:14
Autor: z
W dniu 2014-01-29 14:48, rk2918a@gmail.com pisze:
[...]

Ostatnio się rozgl±dałem za damskim telefonem i wyszło mi że będzie to nokia 515. Podobno przetrwa w torebce. :-)
Niestety jeszcze drogi i kobieta musi się męczyć nadal z SEC510.
Tylko że... po co zmieniać jak działa i wytrzymuje katusze?
Chyba tylko dla lansu :-)

Data: 2014-02-01 10:40:40
Autor: Akarm
W dniu 2014-01-29 18:07, z pisze:
Niestety jeszcze drogi i kobieta musi się męczyć nadal z SEC510.
Tylko że... po co zmieniać jak działa i wytrzymuje katusze?
Chyba tylko dla lansu :-)

Ja bym zmienił z podstawowego powodu: telefon w ¶rodku Warszawy nie może często meldować "tylko awaryjne". Taki jestem, że chciałbym z telefonu móc telefonować. Jako¶ mniej mnie rajcuj± gierki, aparat foto, odtwarzacz i inne wodotryski. Według mnie podstawow± i najważniejsz± funkcj± telefonu jest zapewnienie ł±czno¶ci. Jej brak dyskwalifikuje.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-02-01 11:49:56
Autor: z
W dniu 2014-02-01 10:40, Akarm pisze:
Ja bym zmienił z podstawowego powodu: telefon w ¶rodku Warszawy nie może
często meldować "tylko awaryjne".

Pewnie masz na my¶li 10-letni± nokię.
C510 jest do¶ć nowoczesny, smukły, dobrze leży w dłoni, ma wytrzymał± choć plastikow± obudowę, bateria trzyma kilka dni i nie brzydszy od nokii 515 :-) (koszt - 50 zł.)

Data: 2014-02-01 12:40:15
Autor: Akarm
W dniu 2014-02-01 11:49, z pisze:
W dniu 2014-02-01 10:40, Akarm pisze:
Ja bym zmienił z podstawowego powodu: telefon w ¶rodku Warszawy nie może
często meldować "tylko awaryjne".

Pewnie masz na my¶li 10-letni± nokię.

Nie.
Mam na my¶li *każdy* SE.
Tam gdzie dziesięcioletnia Nokia pokazuje jedn± kreskę mniej - SE wy¶wietla "tylko alarmowe".

C510 jest do¶ć nowoczesny, smukły, dobrze leży w dłoni, ma wytrzymał±
choć plastikow± obudowę, bateria trzyma kilka dni i nie brzydszy od
nokii 515 :-) (koszt - 50 zł.)

Ma tylko jedn± malutk± wadę: często nie da się z niego telefonować.
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-02-01 14:01:52
Autor: z
W dniu 2014-02-01 12:40, Akarm pisze:
Mam na my¶li *każdy* SE.
Tam gdzie dziesięcioletnia Nokia pokazuje jedn± kreskę mniej - SE
wy¶wietla "tylko alarmowe".

Sk±d powód takiego uogólnienia? Jakie¶ statystyki? :-)

Ja używałem ponad 10 różnych SE w różnych lokalizacjach. Zadupie czy centrum miasta. Nieliczne problemy były raczej z operatorami a nie telefonami. (np. jak play na siłę próbował używać swoich nadajników zamiast używać Plusa jak mu kazałem)

Mam nadzieję że nie porównujesz tego co Ci wy¶wietlacz wy¶wietla tylko faktyczn± możliwo¶ć i jako¶ć poł±czenia.

Nie mam jakiego¶ urazu czy fobii co do marki.
Po prostu dużo używałem SE i żyło mi się z tym dobrze. Ten C510 dostaje niezły wycisk ostatnio w abo. bez limitów :-)
Teraz przesiadam się na nokię z uwagi na nieistotn± fanaberię typu aparat foto. :-)
Więcej kresek na wy¶wietlaczu je¶li różnicy w poł±czeniu nie widać do mnie nie przemawia.

Data: 2014-02-01 15:11:38
Autor: Akarm
W dniu 2014-02-01 14:01, z pisze:
[...]

6 różnych modeli. Każdy miał tak samo. Kilka miesięcy rocznie w serwisie. I tego się nie dało zmienić, wszystko zgodne ze specyfikacj± a nie dało się z nich telefonować. To, że ja nie mogłem, to pół biedy. Odłożyłem na parapet, poczekałem chwilę i kiedy pojawił się zasięg mogłem zadzwonić. Gorzej, że dzwoni±cy do mnie słyszeli, że abonent jest niedostępny. Miałem trochę strat z tego powodu.

Więcej kresek na wy¶wietlaczu je¶li różnicy w poł±czeniu nie widać do
mnie nie przemawia.

Mnie nie interesuj± kreski na wy¶wietlaczu tylko brak zasięgu w Xperii.
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-02-01 15:31:27
Autor: z
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 2014-02-01 15:11, Akarm pisze:
6 różnych modeli.

Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno zdziwię że takie gu... używałem. :-)

Data: 2014-02-01 15:56:08
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2014-02-01 15:31, z pisze:
W dniu 2014-02-01 15:11, Akarm pisze:
6 różnych modeli.

Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno
zdziwię że takie gu... używałem. :-)

Też jestem bardzo ciekaw, tym bardziej że Akarm sugerował takie cuda
w centrum Warszawy:
"telefon w ¶rodku Warszawy nie może często meldować "tylko awaryjne""
Przez lata trochę aparatów telefonicznych różnych marek miałem
(różnych tez operatorów) i jako¶ nie zauważyłem sugerowanych
problemów w każdym SE:
"Mam na my¶li *każdy* SE. "

:)

Data: 2014-02-01 16:20:24
Autor: J.F.
Dnia Sat, 01 Feb 2014 15:56:08 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
[...]

Albo to "centrum" to bardzo symboliczne, albo ma jakis dobrze
ekranowany bunkier. Uzywalem SE przez pare lat, nie odbiegal jakos znacznie od sredniej i
zasieg zazwyczaj byl.

J.

Data: 2014-02-01 17:44:58
Autor: Akarm
W dniu 2014-02-01 15:31, z pisze:
W dniu 2014-02-01 15:11, Akarm pisze:
6 różnych modeli.

Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno
zdziwię że takie gu... używałem. :-)

Proszę: W910i, X10 mini, C510, W300i, W380i, W595s.
A wcze¶niej jeszcze Ericsson T39.
Sieć Idea i Orange. Każdy po wzięciu w dłoń tracił możliwo¶ć telefonowania, siedz±c w kieszeni informował dzwoni±cych o mojej niedostępno¶ci. Czy w domu (Bródno), czy w pracy (Saska Kępa, Puławska/Wałbrzyska), czy podczas jazdy, czy w trakcie spaceru - po prostu zawsze.
W serwisach nie za bardzo mi wierzyli więc filmowałem jak aparat po wzięciu w dłoń traci zasięg i dopiero po odłożeniu na biurko mogę dzwonić. Nie mogłem tylko w żaden sposób pokazać jak tracę kontakt z rozmówc± w trakcie rozmowy. :)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-02-01 18:26:19
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2014-02-01 17:44, Akarm pisze:
W dniu 2014-02-01 15:31, z pisze:
[...]

Znaczy centrum z tego ¶rednie, a dziesi±tki (by nie rzecz
setki) tysięcy ludzi korzysta z tego samego i problemy masz tylko Ty?
Może problem tkwi jednak w Twojej osobie, numerze, operatorze, karcie?

[...]

Ta opowie¶ć wygl±da na tak nieprawdopodobn±, że wymagałaby potwierdzenia
przez niezależnych ¶wiadków. Zupełnie serio. Znaczy nie jest niemożliwa
interakcja magicznej dłoni z konstrukcj± anteny w telefonie, ale zbyt
duża 'powtarzalno¶ć' dla różnych modeli sugeruje jednak zdecydowanie
inn± przyczynę problemów.

Data: 2014-02-01 22:45:41
Autor: J.F.
Dnia Sat, 01 Feb 2014 18:26:19 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
[...]

Kolega jest Terminatorem i ma dlon z tytanu :-)

A ja zamykalem swokego K550 w mikrofalowce(wylaczonej) i sie dziwilem
ze mu to nie przeszkadza ...

J.

Data: 2014-02-02 11:19:26
Autor: Marek
On Sat, 1 Feb 2014 22:45:41 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A ja zamykalem swokego K550 w mikrofalowce(wylaczonej) i sie
dziwilem
ze mu to nie przeszkadza ...

Dolaczego? Widziałeś kiedyś "pudełko", w którym telefon "zgubi" zasięg?

--
Marek

Data: 2014-02-02 10:56:59
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
Dnia Sun, 02 Feb 2014 11:19:26 +0100, Marek napisał(a):

Dolaczego? Widziałe¶ kiedy¶ "pudełko", w którym telefon "zgubi" zasięg?

Tak, takie pudełko nazywa się klatk± faradaya, zreszt± obudowa mikrofalówki
jest wła¶nie tak± klatk± Faradaya. Tyle, że dla częstotliwo¶ci mikrofalówki
nie tłumi±c± fal do zera, ale do warto¶ci bezpiecznych dla człowieka.
W erze procesorów DSP w torach radiowych telefony s± w stanie działać z
bardzo słabymi sygnałami.
Inna rzecz, że ten telefon nie pokaże od razu zaniku sygnału, trzeba
poczekać parę minut. I obudowa powinna być prawidłowo uziemiona.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2014-02-02 12:29:56
Autor: J.F.
Dnia Sun, 2 Feb 2014 10:56:59 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Telefon nawet nie wykazywal jakiegos znacznego ubytku.

W erze procesorów DSP w torach radiowych telefony s± w stanie działać z
bardzo słabymi sygnałami.

A jednak ludzie narzekaja na zasieg.

Inna rzecz, że ten telefon nie pokaże od razu zaniku sygnału, trzeba
poczekać parę minut.

ale ja nie tylko na kreski patrzylem, ja do niego zadzwonilem :-)

I obudowa powinna być prawidłowo uziemiona.

A jak nie bedzie ? J.

Data: 2014-02-02 13:43:43
Autor: Akarm
W dniu 2014-02-01 22:45, J.F. pisze:
[...]

Dlatego ja filmowałem te kłopoty z zasięgiem moich SE.
Nie byłem w stanie tylko uwidocznić sytuacji, w których nie można się było do mnie dodzwonić, a telefon siedział w kieszeni. Niezależnymi ¶wiadkami byli pracownicy serwisów i konsultanci w salonach Idea/Orange.
A teraz zmiana:
dzisiaj w nocy sprawdziłem w swoim mieszkaniu jaki¶ aparat Sony Xperia i zsięg miał pełny. Będę chyba musiał jeszcze potestować. Czyżby Sony się poprawił po rozstaniu z Ericssonem?
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-02-01 15:59:49
Autor: animka
W dniu 2014-02-01 14:01, z pisze:
W dniu 2014-02-01 12:40, Akarm pisze:
Mam na myśli *każdy* SE.
Tam gdzie dziesięcioletnia Nokia pokazuje jedną kreskę mniej - SE
wyświetla "tylko alarmowe".

SkÄ…d powĂłd takiego uogĂłlnienia? JakieĹ› statystyki? :-)

6 różnych modeli. Każdy miał tak samo. Kilka miesięcy rocznie w
serwisie. I tego się nie dało zmienić, wszystko zgodne ze specyfikacją a
nie dało się z nich telefonować. To, że ja nie mogłem, to pół biedy.
Odłożyłem na parapet, poczekałem chwilę i kiedy pojawił się zasięg
mogłem zadzwonić. Gorzej, że dzwoniący do mnie słyszeli, że abonent jest
niedostępny. Miałem trochę strat z tego powodu.

Więcej kresek na wyświetlaczu jeśli różnicy w połączeniu nie widać do
mnie nie przemawia.

Mnie nie interesują kreski na wyświetlaczu tylko brak zasięgu w Xperii.

To może być wina baterii. Nienaładowana, a pokazuje, że naładowana, albo już rozładowywuje się.

--
animka

Data: 2014-01-29 18:18:35
Autor: yabba
[...]

Nokia X3-02
Klawisze i dotykowy ekran. Można jeszcze dostać nowe egzemplarze.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-30 11:27:31
Autor: Skylla
[...]

Moja znajoma też chciała koniecznie z klawiatur± (zawsze używała klapki), ale dostała Nokię Ashę 501, ustawiła sobie w niej klawiaturę telefonu (a nie querty) i jest teraz bardzo zadowolona mimo, że to pełny dotykowiec.
Kupić można nowy w sklepie za 300zł.

Data: 2014-01-31 19:16:00
Autor: Pszemol
<rk2918a@gmail.com> wrote in message news:02ff2adf-da7d-4430-b361-296ea99b79a5googlegroups.com...
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

Data: 2014-02-01 09:59:53
Autor: DanW
W dniu 2014-02-01 02:16, Pszemol pisze:
<rk2918a@gmail.com> wrote in message
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.
Dokładnie. Jak kupi z klawiatur± będzie nad±sana bo wszyscy maj± dotykowy, jak kupi dotykowy i co¶ jej nie będzie wychodziło to też będzie miała na kogo zgonić, bo chciała z klawiszami. Przerabiałem to, samsung z klawiszami leży w szufladzie a dotykowego używa.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-01 10:04:43
Autor: J.F.
Dnia Fri, 31 Jan 2014 19:16:00 -0600, Pszemol napisał(a):
<rk2918a@gmail.com> wrote in message
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
W imie czego ? No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

J.

Data: 2014-02-01 09:34:09
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1lgw9n05xjwci.2gxqt75in0gv$.dlg40tude.net...
[...]

Jak się przyzwyczaisz to przestaje być niewygodny...

Data: 2014-02-01 22:52:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:34:09 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie przestaje. Nadal sie kiepsko obsluguje jedna reka, nadal trzeba
sie patrzec gdzie sie czlowiek gapi itp.

No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

J.

Data: 2014-02-02 23:27:45
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:uxsm64dw9hw0$.ab4mjagrv3uo.dlg40tude.net...
[...]

Mi się swojego iPhone 4 obsługuje jedn± ręk± doskonale.
Może masz grabiaste ręce jakie¶ ? ;-)

No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

O Siri nie słyszałe¶? Możesz jej dyktować smsy do wysłania
czy wywoływać po imieniu lub nazwisku ludzi ze swojej listy
kontaktów do których chcesz zadzwonić. Patrzeć nie trzeba.

Data: 2014-02-02 23:30:00
Autor: Smok Eustachy
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 01.02.2014 10:04, J.F. pisze:
/.../
Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
W imie czego ?
No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

Ja zastosowałem t± metodę i działa.

Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3