Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Data: 2014-01-29 15:00:32
Autor: marfi
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Użytkownik <rk2918a@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na
technice, a nie na tym co się kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letni± nokie szukam telefonu ze
zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd
podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale
polećcie co¶ co przynajmniej nie będzie dziwnie wygl±dało w kobiecej
dłoni...

ToMasz

Nokia E52 :)

--
marfi

Data: 2014-01-29 22:50:07
Autor: animka
W dniu 2014-01-29 15:00, marfi pisze:

Użytkownik <rk2918a@gmail.com> napisał w wiadomości
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na
technice, a nie na tym co siÄ™ kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze
zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd
podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale
polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej
dłoni...

ToMasz

Nokia E52 :)

:D