Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Data: 2014-01-29 15:35:31
Autor: Smok Eustachy
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 29.01.2014 14:48, rk2918a@gmail.com pisze:
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie na tym co się kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letni± nokie szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie co¶ co przynajmniej nie będzie dziwnie wygl±dało w kobiecej dłoni...

ToMasz
Samsung GT-S5610

Data: 2014-01-29 22:48:15
Autor: animka
W dniu 2014-01-29 15:35, Smok Eustachy pisze:
W dniu 29.01.2014 14:48, rk2918a@gmail.com pisze:
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie na tym co się kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

ToMasz

Samsung GT-S5610

Fajne :-)
Popłakałam się ze smiechu :-)

--
animka

Data: 2014-01-30 07:33:18
Autor: z
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 2014-01-29 22:48, animka pisze:
Samsung GT-S5610

Ty się nie ¶miej. Podaj model telefonu spełniaj±cego kryteria. Może niektórzy doceni± twoj± kobiec± ;-) osobowo¶ć.

Data: 2014-01-30 23:33:54
Autor: animka
W dniu 2014-01-30 07:33, z pisze:
W dniu 2014-01-29 22:48, animka pisze:
Samsung GT-S5610

Ty się nie śmiej. Podaj model telefonu spełniającego kryteria. Może
niektórzy docenią twoją kobiecą ;-) osobowość.

Nie mogę podać staromodnego telefonu. Chcę iść z postępem czasu, ale nie wszystko mi się udaje. Mam Samsunga duo (dobry telefon, nie narzekam). Kupiłam go w Euro EGD, ale......marzy mi się Ajfon! Jakie wspaniałe zdjęcia robi i można je przerabiać jak się chce. Oglądałam z boku w autobusie jak jedna babka oglądała zdjęcia swoich wnuczków, wyodrębniała najbardziej ważne elementy, np. buzie dzieciaków i gdzieś przesyłała. Nie wytrzymałam i ją zapytałam jaki to telefon. Powiedziała, że ajfon.
Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

--
animka

Data: 2014-01-31 00:26:21
Autor: Smok Eustachy
W dniu 30.01.2014 23:33, animka pisze:
[...]

Ajfon ma zwykła klawiaturę?

Data: 2014-01-31 07:38:19
Autor: ToMasz
W dniu 31.01.2014 00:26, Smok Eustachy pisze:
[...]

oczywiście! i jest niedotykowy!
:)

ToMasz

Data: 2014-01-31 11:05:03
Autor: z
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 2014-01-30 23:33, animka pisze:

Zdjęcia super i bardzo wyraĽne.

Wła¶nie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
Przemy¶l swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej pytań. :-)

Data: 2014-02-01 15:54:12
Autor: animka
W dniu 2014-01-31 11:05, z pisze:
W dniu 2014-01-30 23:33, animka pisze:

Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

Właśnie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
Przemyśl swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej
pytań. :-)

Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogólną technikę.

--
animka

Data: 2014-02-01 09:31:13
Autor: Pszemol
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:lcj25g$avb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-31 11:05, z pisze:
[...]

Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobrą technikę w środku.

Wiele osób myśli, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
w rękach.

Data: 2014-02-01 22:54:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:31:13 -0600, Pszemol napisał(a):
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message
Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogóln± technikę.
Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobr± technikę w ¶rodku.
Wiele osób my¶li, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
w rękach.

iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

J.

Data: 2014-02-02 11:22:09
Autor: Marek
On Sat, 1 Feb 2014 22:54:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

Podaj kontrprzykład nie będący made in wymienione_kraje a będący wygodnym telefonem.

--
Marek

Data: 2014-02-02 12:30:59
Autor: J.F.
Dnia Sun, 02 Feb 2014 11:22:09 +0100, Marek napisał(a):
On Sat, 1 Feb 2014 22:54:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

Podaj kontrprzykład nie będ±cy made in wymienione_kraje a będ±cy wygodnym telefonem.

Nie znam wygodnego telefonu :-(

J.

Data: 2014-02-02 23:25:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:393gpwntvux0$.6tbr8on09801.dlg40tude.net...
[...]

???

Zaprojektowane w Kaliforni a wykorzystuje technologie
z całego ¶wiata http://financesonline.com/how-iphone-is-made/

Data: 2014-01-31 19:14:46
Autor: Pszemol
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:lcek12$kpe$1node1.news.atman.pl...
[...]

Data: 2014-02-05 08:27:45
Autor: Dominik & Co
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
Dnia 29.01.2014 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> napisał/a:

Samsung GT-S5610

Popieram. Moja ĹĽona uĹĽywa do dziĹ› C3530 i nie chce
zmiany, a już w szczególności na dotykowca. --
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3