Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Data: 2014-01-29 18:18:35
Autor: yabba
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
Użytkownik <rk2918a@gmail.com> napisał w wiadomości news:02ff2adf-da7d-4430-b361-296ea99b79a5googlegroups.com...
witam

Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie na tym co się kobietom podoba.
Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

ToMasz

Nokia X3-02
Klawisze i dotykowy ekran. Można jeszcze dostać nowe egzemplarze.

--
Pozdrawiam,

yabba

Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3