Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3

Data: 2014-01-31 19:16:00
Autor: Pszemol
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
<rk2918a@gmail.com> wrote in message news:02ff2adf-da7d-4430-b361-296ea99b79a5googlegroups.com...
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

Data: 2014-02-01 09:59:53
Autor: DanW
W dniu 2014-02-01 02:16, Pszemol pisze:
<rk2918a@gmail.com> wrote in message
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.
Dokładnie. Jak kupi z klawiaturą będzie nadąsana bo wszyscy mają dotykowy, jak kupi dotykowy i coś jej nie będzie wychodziło to też będzie miała na kogo zgonić, bo chciała z klawiszami. Przerabiałem to, samsung z klawiszami leży w szufladzie a dotykowego używa.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-01 10:04:43
Autor: J.F.
Dnia Fri, 31 Jan 2014 19:16:00 -0600, Pszemol napisał(a):
<rk2918a@gmail.com> wrote in message
szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
W imie czego ? No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

J.

Data: 2014-02-01 09:34:09
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1lgw9n05xjwci.2gxqt75in0gv$.dlg40tude.net...
[...]

Jak się przyzwyczaisz to przestaje być niewygodny...

Data: 2014-02-01 22:52:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:34:09 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie przestaje. Nadal sie kiepsko obsluguje jedna reka, nadal trzeba
sie patrzec gdzie sie czlowiek gapi itp.

No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

J.

Data: 2014-02-02 23:27:45
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:uxsm64dw9hw0$.ab4mjagrv3uo.dlg40tude.net...
[...]

Mi się swojego iPhone 4 obsługuje jedną ręką doskonale.
Może masz grabiaste ręce jakieś ? ;-)

No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

O Siri nie słyszałeś? Możesz jej dyktować smsy do wysłania
czy wywoływać po imieniu lub nazwisku ludzi ze swojej listy
kontaktów do których chcesz zadzwonić. Patrzeć nie trzeba.

Data: 2014-02-02 23:30:00
Autor: Smok Eustachy
Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
W dniu 01.02.2014 10:04, J.F. pisze:
/.../
Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
W imie czego ?
No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

Ja zastosowałem tą metodę i działa.

Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3