Jaki telefon dla seniora, 80+

Data: 2014-07-15 16:09:01
Autor: MichaelData®
Jaki telefon dla seniora, 80+
kakmar wydumał(a) w news:lq35t1$d8a$1dont-email.me :
Dotąd używała Motki K3, ale sprzęt jest już bardzo zmęczony i wymaga
wymiany. Odpadają wszelkie MyPhony dedykowane starszym, oglądałem/macałem
sÄ… beznadziejne.

MaxCom. Też ogladałem/dotykałem/sprawdzałem MyPhone i badziew. MaxCom zadowolił w pełni, chociaz wizualnie podobny za to x razy głosniejszy, lepsze dzwonki i prosty w obsłudze.
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-07-15 17:50:18
Autor: NetiaAbonent
Jaki telefon dla seniora, 80+

Użytkownik "MichaelData®" <spam@ognik.com>

[...]

A który ?

Data: 2014-07-16 13:08:25
Autor: MichaelData®
Jaki telefon dla seniora, 80+
NetiaAbonent wydumał(a) w news:53c6542c$0$2369$65785112news.neostrada.pl :
Użytkownik "MichaelData®" <spam@ognik.com>
Dotąd używała Motki K3, ale sprzęt jest już bardzo zmęczony i wymaga
wymiany. OdpadajÄ… wszelkie MyPhony dedykowane starszym,
oglądałem/macałem są beznadziejne.
MaxCom. Też ogladałem/dotykałem/sprawdzałem MyPhone i badziew. MaxCom zadowolił w pełni, chociaz wizualnie podobny za to x razy głosniejszy, lepsze dzwonki i prosty w obsłudze.
A który ?

Obojetnie, o guscie nie ja decyduję. Rozmawiamy o wykonaniu (plastik) i funkcjach. Polecam z podstawką do ładowania i kolorowym wyswietlaczem, chociaz starszy model "z miodowym" tez nie jest zły. Najlepiej podejśc do RTV EURO AGD lub inne Ąszą/Tesco i sobie podusić/posłuchać.
--
Michael________â„¢

Data: 2014-07-15 20:51:39
Autor: Grzexs
Jaki telefon dla seniora, 80+
[...]

Zgadam się w całej rozciągłości. Żeby w myPhonie wybrać numer z książki telefonicznej należy nacisnąć z 7 klawiszy, w MaxComie - jeden + znalezienie. Znajomego stryja naciągnęli i klnie na czym świat stoi.

Zwróć uwagę na: 1) blokada przełącznikiem - nie sprawdza się, starsze osoby często zapominają zabezpieczyć po rozmowie; 2) możliwość łatwego ściszania dzwonka (np. klawiszami góra - dół) - na bank wyciszą (mam taki problem z babcią i Motorolą F3, ale się przyzwyczaiła i innego nie chce); 3) zbyt łatwe włączanie radia – panika i chaotyczne zachowania; 4) zasilanie - starsze osoby często nie odróżniają gdzie góra, gdzie dół w miniUSB, więc wciskanie na siłę różnie się kończy (w zależności od siły i uporu). Lepsza okrągła wtyczka lub ładowarka biurkowa.

--
Grzexs

Jaki telefon dla seniora, 80+