Jaki telefon dla seniora, 80+

Data: 2014-07-15 21:09:11
Autor: NetiaAbonent
Jaki telefon dla seniora, 80+

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com>

Dotąd używała Motki K3, ale sprzęt jest już bardzo zmęczony i wymaga
wymiany. Odpadają wszelkie MyPhony dedykowane starszym, oglądałem/macałem
sÄ… beznadziejne.
Ma być ergonomiczne, wygodne, z dobrym dźwiękiem, dobrą książką tele,
długo działać na baterii. Głównie do rozmów, z jasnym przekazem kto dzwoni
i do kogo się dzwoni, mile widziana możliwość umieszczenia fotki na
ekranie.

Też mnie to ciekawi, ale jeszcze niczego nie znalazłem. Po mojemu powinno dać prosto przygotować program do obsługi takiego telefonu pod jakiś popularny system mobilny.

OglÄ…dam Nokia Asha 206, jakieÅ› alternatywy?

A co w tym telefonie jest dla seniora ?

Według mnie telefon dla seniora:
- tak jak napisałeś, powinien pokazywać zdjęcia dzwoniących
- powinien mieć stację dokującą
- powinien mieć tylko dialera bez tych wszystkich programików do dłubania w nosie

Teraz sobie zarzuciłem i np MaxCom'y różne są z dużym wyświetlaczem, ale i tak mnie wzrusza jak ktoś wbudowuje radio albo aparat foto do telefonu dla seniora.

Data: 2014-07-16 12:04:48
Autor: krzysztofsf
Jaki telefon dla seniora, 80+
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 21:09:11 UTC+2 u¿ytkownik NetiaAbonent napisa³:

Ja dla seniora 90-  poszukuje telefonu w "zegarku' z alarmem wibracyjnym i prostym wybieraniem kilku zakodowanych numerow. jakos nie moge znalezc.

Jaki telefon dla seniora, 80+