Jaki telefon dla starszej osoby?

Data: 2009-08-24 20:07:55
Autor: Valdi.Pavlack
Jaki telefon dla starszej osoby?
"Korsarz" news:h6uff5$e10$1inews.gazeta.pl

Wiem ze pewnie sporo telefonow by podchodzilo, ale moze ktos cos kupowal
pewnego i moze polecic akurat taki a nie inny model.

Witaj Piracie!
Swoich staruszków (ciut starsi od twojej matuli) wyposażyłem z jakiś miesiąc
temu w Nokię 1202. Bardzo sobie chwalą. Tydzień temu awaryjne dokupiłem im
jeszcze dwie sztuki 1203 - tak aby mieli w razie czego. Pełne zadowolenie.

Tutaj możesz je nabyć:
http://tnij.org/d433
http://tnij.org/d432

Pozdrawiam.