Jaki telefon dla starszej osoby?

Data: 2009-08-25 08:04:03
Autor: jerry
Jaki telefon dla starszej osoby?
Korsarz natekścił posta h6uff5$e10$1@inews.gazeta.pl:

Moja matula bedzie potrzebowala nowego telefonu, dlatego chcialbym
cos juz z gory dla niej wybrac ciekawego. Ma ona 56lat i ciezko
nauczyc nowych rzeczy dlatego wszelkie wifi, gpsy, mp3 playery itp

Gdyby nasze dziecko próbowało uznać mnie lub żonę (starszą od Twojej mamy) za nieporadnych umysłowo, to mimo wieku przełożyłbym przez kolano i porządnie wklepał na d.
Sam dołujesz swoją mamę pokazując "ficzery" za szybko, za wiele i po łebkach bez wnikania co jak i po co się używa.

Jaki telefon dla starszej osoby?