Jaki telefon do 200 zł na pr ezent dla starszej osoby, najlep iej Nokia

Data: 2009-06-17 15:59:50
Autor: JoteR
Jaki telefon do 200 zł na pr ezent dla starszej osoby, najlep iej Nokia
"GK" napisał:

Wybor padl na model 1650, ale bardzo trudno go kupic,
[...] Mieszkam w Lodzi

Żartujesz sobie, prawda?
Wejdź na stronę www.euro.com.pl, wg tamtejszej informacji jest dostępna w 4 lokalizacjach w mieście Łodzi.

ewentualnie jeszcze Piotrkow Tryb

Też jest.

i Kielce

Również dwa razy.

JoteR

Data: 2009-06-17 16:14:21
Autor: GK
JoteR pisze:
"GK" napisał:

[...]

Ooo... faktycznie... dzięki. Otworzyłem stronkę, wylistowałem po firmie Nokia i na pierwszej stronie go nie było, a ceny były rosnące, więc nie szukałem dalej. A tu się okazało, że ceny przypadkowo się ułożyły w takim porządku i dalej są również tańsze modele...
Dzięki!
Pozdrawiam,
Grzegorz

Jaki telefon do 200 zł na pr ezent dla starszej osoby, najlep iej Nokia