Jaki telefon do 600 pln nowy?

Data: 2009-10-18 14:14:40
Autor: Miecio
Jaki telefon do 600 pln nowy?
Witam,
po kilku godzinach googlania, porownywania specyfikacji i czytania komentarzy na telepolis.pl nadal nie wiem, co wybrac. Prosba do Was o ew. sugestie - 2, 3 modele na ktorych warto sie skupic. Najwazniejsze funkcje (poza dzwonieniem) - aparat fotograficzny, latwosc pisania smsow, zywotnosc baterii.

Pozdrawiam,
Miecio

Data: 2009-10-18 10:00:22
Autor: BearBag
Jaki telefon do 600 pln nowy?

[...]

to polece Ci to co sam ostatnio uzywam. N E63.

Data: 2009-10-19 11:45:14
Autor: Miecio
Jaki telefon do 600 pln nowy?

to polece Ci to co sam ostatnio uzywam. N E63.

Calkiem, calkiem... gdyby mial 3Mp i AF to bym go bral pod uwage. Obecnie mam leciwego SE 750i z aparatem 2.0Mp i AF i wlasnie AF sie sypie. Robie b. duzo zdjec telefonem, dlatego ta funkcja jest dla mnie b. wazna.
Kolega poleca mi Samsunga S5600(?)

Pozdro,
Miecio

Data: 2009-10-19 11:49:26
Autor: BearBag
Jaki telefon do 600 pln nowy?

[...]

nigdy nie zwracam uwagi na aparat w telefonie bo zawsze sa one do
du..., a zdjec telefonem robie 5 rocznie.
S5600 nigdy nie uzywalem.

Jaki telefon do 600 pln nowy?