Jaki telefon do nawigacji i yanosika

Data: 2016-09-06 18:07:50
Autor: J.F.
Jaki telefon do nawigacji i yanosika
Użytkownik "Matli"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57ce94b4$0$12561$65785112@news.neostrada.pl...
Chce kupić jakiś telefon tylko do nawigacji (google) i ew. yanosika.
Czy możecie coś polecić? Na alle są jakieś nowe overmaxy po 200 pln. Moze lepiej wziąć używkę Galaxy s2?

Nie wiem czy nie za slaby. Troche sie rozrosly te programy, choc S2 powinno niby wystarczyc.

Jest jeszcze jeden czynnik - ladowanie.
Lepsze telefony coraz wiecej biora, standardowe 0.5A takiemu S4 na yanosika wystarcza, ale bez kamery ...

A może są jakieś sensowne aplikacje na lumię 800? Bo ten telefon mam.

janosik chyba jest, google pewnie tez ... no i Here Maps, choc tu bym mial watpliwosci czy to mozna nazwac sensownym ...

J.

Jaki telefon do nawigacji i yanosika