Jaki telefon do słuchania muzyki?

Data: 2010-06-15 14:13:55
Autor: Zenek
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Witam!

Zastanawiam się nad kupnem telefonu na wolnym rynku do 350zł (maks do 400zł już kosztami ewentualnej dostawy). Główną cechą na której mi zależy to bardzo dobra jakość muzyki (oczywiście przez słuchawki a nie głośnik :-). Inne cechy, które powinien posiadać telefon:
- łatwość obsługi (głównie klawiatura, którą będę mógł wciskać palcami a nie paznokciami; żeby telefon się nie zacinał, nie wieszał)
- wymiana słuchawek na inne nie wchodzi w grę bo chcę również przez nie rozmawiać
- telefon najlepiej klasyczny jednobryłowy ale moge i zacząć przygodę z dotykowym
- do tego duże znaczenie ma też ładny, wyraźny wyświetlacz (takie cós jak w SE W205 odpada)
- telefon ma być raczej nowy, do używanych podchodzę niechętnie. Może być to jakiś starszy model ale wtedy, wiadomo, ciężej będzie o nowy egzemplarz
- przydała by się również aplikacja do rozpoznawania utworów (coś takiego jak Track ID w SE, ale nie jest to konieczne)
- no i mile widziana dobra bateria

Wi-Fi, GPS, 3G i inne takie mie nie intersują. Telefon ma być do dzwonienia i pisania SMS-ów oraz słuchania muzyki - żeby nie nosić ze sobą 2 urządzeń :)

Przejrzałem trochę testów i jeśli chodzi o jakość dzwięku dobrze wypada Nokia 5130 XpressMusic (cena około 350zł) oraz 6303 (ten już bliżej 400zł ale za to lepiej wykonany i w ogóle na telepolis piszą że jakość dzwięku jedna z lepszych w telefonach).

Czy jeszcze coś ewentualnie byście mi polecili? Może coś z serii W od SE? W595 jednak odpada bo to juz ponad 400zł. Na allegro sporo jest W350i ale nie dogrzebałem się do żadnego testu w którym jest poruszona jakość muzyki.

Czekam na podpowiedzi i rady
I z góry dziękuję

Data: 2010-06-15 18:10:27
Autor: kowtow
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Najlepszy moim zdaniem telefon do słuchania MP3
to jest Siemens SL 45i jest to już stara konstrukcja ale jesli chodzi o jakość dzwięku z oryginalnymi słuchawkami bije na głowę nowsze konstrukcje
Trzymam ten telefon tylko do słuchania MP3
Mimo że mam jeszcze Nokię E51 i SE W800
to muzyki słucham tylko na SL 45i
Pozdrawiam

Data: 2010-06-15 20:37:58
Autor: Piotr M
Jaki telefon do słuchania muzyki?
A te SE sygnowane (certyfikowane?) znaczkiem Walkman, to wyróżniają się lepszą jakością muzyki, czy to tylko marketing?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-16 11:45:37
Autor: J.F.
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Użytkownik "Zenek" <sokol83@nospam.gazeta.pl> napisał
- wymiana słuchawek na inne nie wchodzi w grę bo chcę również przez nie rozmawiać

Sluchawki ci sie rozleca i co dalej ?

Zwracam uwage na jeszcze jeden aspekt - SE maja duzy i nieporeczny wtyk do sluchawek.
Zalezy jeszcze gdzie umieszczony - ale utrudnia to stosowanie futeralu, jest wspolne z zasilaczem i nie posluchasz w czasie ladowania.

LG i Samsung - jakos nie wzbudzaja mojego zaufania, zbyt delikatne. Pytalem tutaj o opinie - odpowiedzi nie bylo.

Najlpiej IMO wychodza tu nowe Nokie, ktore maja niezwyklego jacka [4 koncowkowy].

J.

Data: 2010-06-16 12:08:24
Autor: basteku
W dniu 2010-06-16 11:45, J.F. pisze:
[...]

No moze z umieszczeniem gniazda to racja, ale ladowarki sa tak zrobione ze maja przedluzke aby mozna podlaczyc sluchawki wiec posluchasz podczas ladowania ...

Pozdr.
Bastek

Data: 2010-06-16 14:10:01
Autor: J.F.
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Użytkownik "basteku" <bastek.u@NO123SPAM.interia.pl>
[...]

Ladowarki sa tak zrobione, czy sa ladowarki tak zrobione ?
W sensie - sa dostepne takie produkty.

Bo dawniej SE na to nie wpadl.

J.

Data: 2010-06-16 12:24:49
Autor: tomekjot
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Jeżeli chodzi o  radio w telefonie to dobra jest motorola W230

Data: 2010-06-16 21:56:25
Autor: Animka
W dniu 2010-06-16 21:24, tomekjot pisze:
Jeżeli chodzi o  radio w telefonie to dobra jest motorola W230

Ja uważam, że SE W580i ma najlepsze radio.

--
animka

Data: 2010-06-17 00:11:29
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
On 16 Cze, 21:56, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
W dniu 2010-06-16 21:24, tomekjot pisze:

> Jeżeli chodzi o  radio w telefonie to dobra jest motorola W230

Ja uważam, że SE W580i ma najlepsze radio.

hmm radio jak radio ale walkman jest naprawdę OK,
- na zestawowych słuchawkach chodzi znacznie lepiej niz kilka innych
telefonów ktore porownywałem, chocby BB Curve.

Data: 2010-06-19 08:49:07
Autor: osiek
J.F. pisze:
[...]

miałem w880i i była tam możliwość słuchania i ładowania jednocześnie.. nie pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

Data: 2010-06-19 10:09:29
Autor: Tomek
Jaki telefon do słuchania muzyki?

Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał

miałem w880i i była tam możliwość słuchania i ładowania jednocześnie.. nie pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

Ładowarka ze słuchawkami? Byłeś trzeźwy słuchając? Kartę M2 też pod ładowarkę podpinałeś?

Data: 2010-06-19 10:13:11
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaki telefon do słuchania muzyki?
On Sat, 19 Jun 2010 10:09:29 +0200, "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>
wrote:

[...]

Baranku, zanim zaczniesz obrażać, dokształć się.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 11:02:01
Autor: Tomek
Jaki telefon do słuchania muzyki?

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał

Baranku, zanim zaczniesz obrażać, dokształć się.

Poszukaj czegoś takiego jak ładowarka CST-75, ma przelotową wtyczkę,
tak że podczas ładowania dołączysz jeszcze słuchawki.

A ty BARANKU naucz się czytać zanim się znów ośmieszysz:

Użytkownik "osiek"  napisał:

nie pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

Zrozumiałeś baranku? Miał telefon ale nie pamiętał, czy ładowarka miała słuchawki. Czy może mam ci to rozrysować w paint-cie żebyś zrozumiał. I nie pisz mi jakie są ładowarki do SE bo wiem doskonale o przelotkach. Jednak ze słuchawkami nie widziałem jeszcze. Więc wskaż mi takowe lub wyjdź i się dokształć. Baranku.

Data: 2010-06-19 11:06:06
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaki telefon do słuchania muzyki?

Użytkownik "osiek"  napisał:

nie pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki
                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zrozumiałeś baranku? Miał telefon ale nie pamiętał, czy ładowarka miała
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^
słuchawki. Czy może mam ci to rozrysować w paint-cie żebyś zrozumiał. I nie pisz
^^^^^^^^^^^^

Baranku do kwadratu.

PS. Tak, zapomniał przecinka.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 11:38:31
Autor: Akarm
Jaki telefon do słuchania muzyki?
Grzegorz Krukowski napisał:
PS. Tak, zapomniał przecinka.

Tak to jest, kiedy nieuki uważają interpunkcję za coś zbędnego. ;) Później jeszcze potrafią się burzyć, że są rozumiani opacznie.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-19 11:01:47
Autor: Akarm
Tomek napisał:
[...]

Jak to jest, że większość nieuków chce zaistnieć za wszelką cenę i zabiera głos w sprawach, o których nie ma żadnego pojęcia? :D

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-19 11:15:12
Autor: Tomek

Kolejny kozak z kółka wzajemnej adoracji. Czy wy udajecie niedojdy czy nimi naprawdę jesteście. Koleś wyraźnie napisał:

miałem w880i i była tam możliwość słuchania i ładowania jednocześnie..
nie  pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

Mógł ładować i słuchać jednocześnie. Ale nie pamięta, czy ładowarka miała przelotkę i co za tym idzie - podpięte słuchawki, czy też, ładowarka miała słuchawki (wbudowane?). Chcecie wszystkim wmówić, że nie rozumiecie tego?

Data: 2010-06-19 11:44:51
Autor: osiek

Tomek napisał:
[...]

oh przepraszam Cię za brak jakże ważnego przecinka :) mea culpa Mądrości Ty :)

Data: 2010-06-19 12:18:56
Autor: Tomek
[...]

Przecież przecinek nie zmieniłby sensu zdania, trzeba było napisać:
"czy ładowarka miała przelotkę czy były podłączone SAME słuchawki",
wtedy byłoby logicznie. Inaczej słowa "przelotka" i "słuchawkę" odnoszą się wciąż do "ładowarki" a nie do telefonu. Czy dalej nie rozumiesz i będziesz odwracał kota ogonem. Ale to oczywista przypadłość Polaczka udawać głupiomądrego, szczególnie jak się ma wokół siebie niedouczonych popleczników.

Data: 2010-06-20 07:53:52
Autor: osiek
Tomek pisze:

[...]

mógłbym z Tobą podyskutować ale zamiast jakiejś dyskusji wolisz obrażać. Żyj w swoim świecie

Data: 2010-06-19 13:57:36
Autor: Akarm
osiek napisał:
nie  pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

oh przepraszam Cię za brak jakże ważnego przecinka :) mea culpa Mądrości Ty :)

Jak byś napisał "nie pamiętam tylko czy przelotkę miały słuchawki czy ładowarka", nie byłoby żadnych wątpliwości. Szyk wyrazów w zdaniu jest dosyć istotny, nie należy mieć języka ojczystego w pogardzie.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-20 07:59:26
Autor: osiek
Akarm pisze:
nie należy mieć języka ojczystego w pogardzie.

Trudno z Tobą się nie zgodzić :)

Data: 2010-06-19 11:49:45
Autor: z
Tomek pisze:

[...]

Ło matko.
Przeczytaj to zdanie jeszcze raz, pomyśl i dopiero pisz.
Jeśli nadal rozumiesz po swojemu to znaczy że nie znasz tego sprzętu albo chcesz na siłę zabłysnąć.

PS. dla rozjasnienienia dokończenie tego zdania
".. czy słuchawki miały przelotkę"

Odpowiedź na pytanie:
Ładowarka miała przelotkę. Nie wszystkie tak mają.

Data: 2010-06-19 10:58:44
Autor: Akarm
osiek napisał:
miałem w880i i była tam możliwość słuchania i ładowania jednocześnie.. nie pamiętam tylko czy ładowarka miała przelotkę czy słuchawki

W moim starym W910i przelotkę ma ładowarka.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-19 10:31:09