Jaki telefon dual-sim?

Data: 2012-08-24 14:32:57
Autor: Chris94
Jaki telefon dual-sim?

Moja żona ma obecnie Nokię 6303i Classic którą uwielbia, ale potrzebuje
telefonu na 2 karty SIM.
Wymagania są następujące:
- dual-SIM
- głosowe wybieranie numerów z książki telefonicznej
- współpraca z samochodowym zestawem głośnomówiącym przez BT
- ekran czytelny także w słońcu
- dobra jakość dźwięku
- w miarę długo trzymająca bateria

Dotychczasowy telefon spełnia wszystkie warunki za wyjątkiem pierwszego.
W związku z tym pytanie: co kupić?
ZTCW, żadna Nokia dual-sim nie obsługuje wybierania głosowego, czyli
chyba pozostają tylko inne marki.
Najwięcej modeli dual-sim produkuje chyba Samsung, ale nie wiem, który z
nich spełnia pozostałe warunki.
Co Wy byście radzili?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-08-24 21:24:12
Autor: Olo
Jaki telefon dual-sim?
On 2012-08-24 14:32, Chris94 wrote:

Moja żona ma obecnie Nokię 6303i Classic którą uwielbia, ale potrzebuje
telefonu na 2 karty SIM.
Wymagania są następujące:
- dual-SIM

używam telefonów dual sim od 5 lat - do dzisiaj "przetrwał" tylko Samsung, obecnie Galaxy Y Pro Duoz i w sumie tylko w Samsungu obsługa dwóch kart jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny typu MyPhone bo będziesz płakał :)

- głosowe wybieranie numerów z książki telefonicznej

na necie są portale typu http://www.mgsm.pl/ tam sobie sprawdzisz
Mój Galaxy Y Pro na 100% ma wybieranie głosowe, tych modeli z serii Duoz (lub Duos) jest kilka więc musisz sobie już sprawdzić.

- współpraca z samochodowym zestawem głośnomówiącym przez BT

każdy telefon z BT powinien się bez problemu parować

Data: 2012-08-24 22:37:56
Autor: sunwick
Jaki telefon dual-sim?

używam telefonów dual sim od 5 lat - do dzisiaj "przetrwał" tylko Samsung, obecnie Galaxy Y Pro Duoz i w sumie tylko w Samsungu obsługa dwóch kart jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny

tez go posiadam, jedyne co samsung popsul w tym modelu to wylaczenie obslugi 2giej
karty podczas rozmowy z pierwszej, nawet internet jak idzie po edge
poza miastem chyba mi cos blokuje 2ga karte... takie mam podejrzenia
:)

wczesniej mialem samsunga c5212 i obsluge mial rewelacyjna, no ale to
juz stary model :)

Wojtek

Data: 2012-08-24 23:30:57
Autor: Olo
Jaki telefon dual-sim?
On 2012-08-24 22:37, sunwick wrote:

[...]

to raczej wina Androida, to jak na mój gust nie jest system pod telefon, tylko pod tablety. Ma oczywiście sporo zalet, ale samsungowy OS w starych telefonach radził sobie z całą obsługą lepiej. Z tego co widzę w opcjach to neta możesz mieć tylko z 1 karty, nie powinien blokować 2 w ogóle.

Data: 2012-08-24 23:01:43
Autor: Chris94
Jaki telefon dual-sim?
Dnia Fri, 24 Aug 2012 21:24:12 +0200, Olo napisał(a):

na necie są portale typu http://www.mgsm.pl/ tam sobie sprawdzisz
Mój Galaxy Y Pro na 100% ma wybieranie głosowe, tych modeli z serii Duoz (lub Duos) jest kilka więc musisz sobie już sprawdzić.

Też trafiłem na ten portal i korzystając z wyszukiwarki doszedłem do
wniosku, ze praktycznie jedyny telefon, który by się dla żony nadawał,
to Samsung Galaxy Y Duos (bez PRO).
Zniechęcające są tylko opinie, o dosyć słabym i ciemnym wyświetlaczu.
Obawiam się żeby mnie żona nie wyrzuciła  tym telefonem, bo w
dotychczasowym ma wyświetlacz bardzo dobry, który jest czytelny nawet w
pełnym słońcu!

Data: 2012-08-25 00:18:36
Autor: Iksiński
Jaki telefon dual-sim?

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:5037ebc2$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli ten Ci się podoba, to jeszcze zobacz Sony Tipo dual. Ma gorszą baterię, ale lepszy wyświetlacz, więcej pamięci i nowszego andka.

Data: 2012-08-25 17:38:10
Autor: Chris94
Jaki telefon dual-sim?
Dnia Sat, 25 Aug 2012 00:18:36 +0200, Iksiński napisał(a):

Jeśli ten Ci się podoba, to jeszcze zobacz Sony Tipo dual.

Ten Sony Xperia tipo dual to jakiś telefon widmo.
Niby jest, a tak naprawdę, to go wcale nie ma.

Data: 2012-08-25 15:49:57
Autor: Michal Tyrala
Jaki telefon dual-sim?
On Sat, 25 Aug 2012 17:38:10 +0200, Chris94 wrote:
> Jeśli ten Ci się podoba, to jeszcze zobacz Sony Tipo dual.

 Ten Sony Xperia tipo dual to jakiś telefon widmo.
 Niby jest, a tak naprawdę, to go wcale nie ma.

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_tipo_dual-4832.php
Announced: 2012, June

Troche zbyt swiezy, zeby go wciskal kazdy oper.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-08-26 13:10:35
Autor: Animka
Jaki telefon dual-sim?
W dniu 2012-08-24 23:01, Chris94 pisze:
[...]

Obawiam się Ĺźeby mnie Ĺźona nie wyrzuciła  tym telefonem, bo w

http://www.ceneo.pl/13426741?se=M4z5yKWRvYqFnTWCN4O0VD_H4ZjbMHZt&gclid=CJfs8N-ThbICFcENfAodaEQA5Q

http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-galaxy-y-duos-gt-s6102.bhtml#opis

--
animka

Data: 2012-08-27 00:28:06
Autor: Chris94
Jaki telefon dual-sim?
Dnia Sun, 26 Aug 2012 13:10:35 +0200, Animka napisał(a):

http://www.ceneo.pl/13426741?se=M4z5yKWRvYqFnTWCN4O0VD_H4ZjbMHZt&gclid=CJfs8N-ThbICFcENfAodaEQA5Q

Niestety, brak wybierania głosowego.

Data: 2012-08-24 23:36:50
Autor: zlotowinfo
Jaki telefon dual-sim?
Użytkownik "Olo" <olo@fasolo.pl> napisał w wiadomości news:5037d4b1$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
On 2012-08-24 14:32, Chris94 wrote:

[...]

mam myphone 6651 już dwa lata
bardzo fajny telefonik, polecam

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-24 23:51:26
Autor: Olo
Jaki telefon dual-sim?
On 2012-08-24 23:36, zlotowinfo wrote:

mam myphone 6651 już dwa lata
bardzo fajny telefonik, polecam

błagam... miałeś kiedyś prawdziwy telefon w rękach?

Data: 2012-08-26 23:14:05
Autor: zlotowinfo
Jaki telefon dual-sim?
mam myphone 6651 już dwa lata
bardzo fajny telefonik, polecam

błagam... miałeś kiedyś prawdziwy telefon w rękach?

nie, nie jestem dzieckiem, nie potrzebuję zabawek
które ci są potrzebne, może psycholog pomoże?

telefonik super: dualsim, mp3 player, smsy, rozmowy, głośnomówiący
gdy pracowalem jako inkasent muzę sobie puszczałem na głośniku telefonu

dodatkowo super funkcja włączania/wyłączania
wyłącza mi telefon o północy i włącza o 8:30
dzięki temu telefon jeszcze dłużej chodzi bez ładowania

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-26 23:28:13
Autor: Olo
Jaki telefon dual-sim?
On 2012-08-26 23:14, zlotowinfo wrote:
[...]

wycieczki osobite pozostaw w swojej piaskownicy ok?

telefonik super: dualsim, mp3 player, smsy, rozmowy, głośnomówiący
gdy pracowalem jako inkasent muzę sobie puszczałem na głośniku telefonu

"telefonik super" - bez komentarza...

dodatkowo super funkcja włączania/wyłączania
wyłącza mi telefon o północy i włącza o 8:30
dzięki temu telefon jeszcze dłużej chodzi bez ładowania

wspaniała funkcja, tylko brać

Data: 2012-08-27 01:00:59
Autor: Iksiński
Jaki telefon dual-sim?

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k1e3ih$c3u$1news.task.gda.pl...

gdy pracowalem jako inkasent muzę sobie puszczałem na głośniku telefonu

Tak trochę OT... Czy dobrze zrozumiałem, że należysz do grupy debili, których nie stać na słuchawki i zmuszają otoczenie (na ulicy, autobusie, sklepie, itp.) do słuchania pseudomuzycznego jazgotu?

Data: 2012-08-27 13:20:02
Autor: zlotowinfo
[OT] Jaki telefon dual-sim?
Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k1e9rf$4hs$1node2.news.atman.pl...

[...]

po wsi chodziłem i sobie puszczałem, nie w tłumie
a muzyka spokojna, acz piszcząca, panflute

p.s. do OT używaj OT

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-08-25 18:44:30
Autor: Grzexs
Jaki telefon dual-sim?
[...]

Oj, chińszczyzna chińszczyźnie nierówna! Fakt, MyPhone to rzadkie badziewie - choć mają niektóre fajne pomysły, to rozwalają ich tragiczne materiały i wykonanie. Ja mam na przykład Huawei G5500, dual sim, działa zupełnie przyzwoicie. Niestety nie spełnia postawionych przez ciebie kryteriów (wybieranie głosowe). Mnie był potrzebny możliwie najmniejszy rozmiarowo telefonik na 2 simy i jakaś mp3 jednocześnie. Akurat te zadania wypełnia znakomicie.
--
Grzexs

Data: 2012-08-26 13:11:56
Autor: m4rkiz
Jaki telefon dual-sim?
"Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message news:50377482$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

z bateria bedzie kiepsko, reszta powinna byc ok
http://www.expansys.ie/s.aspx?search=acer%20liquid%20gallant%20duo

Jaki telefon dual-sim?