Jaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?

Data: 2011-02-17 19:16:04
Autor: Dorotka Zopczynska
Jaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?
Cześć :)
Chciałam kupić sobie telefon na 2 karty sim. Słyszałam o tych telefonach DUAL SIM, że można jednocześnie z obu kart korzystać czyli jak telefon jest włączony to można dodzwonić się jednocześnie na dwa numery. Czy to prawda? Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
I jaki aparat DUAL SIM moglibyście polecić? Jaki ma dobrą opinię?
Dziękuję z góry i pozdrawiam,
Dorotka

Data: 2011-02-17 19:21:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Feb 2011 19:16:04 +0000 (UTC), Dorotka Zopczynska napisał(a):

[...]

http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

" Jeśli piszesz na forum lub grupie dyskusyjnej, przejrzyj wcześniejsze
wypowiedzi - być może pytanie to już się tam pojawiło"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-02-19 00:20:34
Autor: lumarcin

Użytkownik "Dorotka Zopczynska" <dozop@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijjs5k$i19$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja uzywam od 2 miesiecy LG GX200, bardzo fajny aparacik do rozmawiania i do sluchania muzyki z odtwarzacza, bateria wytrzymuje ponad tydzien jedna kreska znika mi srednio po 5-6 dniach uzytkowania a sa 3 kreski. Jedna z wad chociaz nie wiem zy to akurat mozna nazwac wada jest to ze kiedy rozmawiasz przez jedna z kart i ktos probuje sie do ciebie dodzwonic na druga karte to ma informacje ze jestes poza zasiegiem sieci ... kolejna wkurzajaca rzecz to budzik, jesli wylaczymy dzwieki zdarzen to budzik bedzie nas budzil tylko wibracja i na nic zda sie ustawianie wlasnych dzwiekow. nie mniej jednak telefon bardzo dobrze spalnei swoje podstawowe zadanie czyli swobodne korzystanie z 2 kart

Data: 2011-02-19 15:20:26
Autor: kamtzu
Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@vp.pl> napisał w wiadomości news:ijmusj$sj2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potwierdzam, juz kiedys tu o nim pisalem. Do samego dzwonienia rewelacyjny.
Kilka kolejnych uwag:
- mala pojemnosc skrzynki sms (zdaje sie ze >200)
- fatalna obsluga mms
- brak obslugi e-maili, symboliczna przegladarka www
- obudowa niby plastikowa ale po 4 miesiacach uzywania wyglada jak nowy, trzeba sie mocno przyjrzec zeby znalezc jakies rysy!

Jaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?