Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?

Data: 2010-05-09 10:39:45
Autor: Fantom
Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?
Witam
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez koniecznosci podlaczenia sluchawek ?
Najlepiej Nokia - znam tylko X3 i X6 - cos jeszcze ?

Fantom

Data: 2010-05-09 09:59:02
Autor: Jakub Danecki
Fantom wrote:
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez
koniecznosci podlaczenia sluchawek?

A co robi wtedy za antenę?

Jakub

Data: 2010-05-09 12:17:14
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:hs6116$mdo$1news.onet.pl...
Fantom wrote:
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez
koniecznosci podlaczenia sluchawek?

A co robi wtedy za antenę?

Pewnie mają antenę wbudowaną w telefon.

Data: 2010-05-09 18:14:05
Autor: Fantom
Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez
koniecznosci podlaczenia sluchawek?

A co robi wtedy za antenę?

A telefon komorkowy masz z antena wystajaca aby dzialal ??
Z 10 lat temu tak. Technika idzie ciagle do przodu.

Fantom

Data: 2010-05-09 18:25:14
Autor: Piotr M
Dnia 09-05-2010 o 18:14:05 Fantom <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto>  napisał(a):

[...]

Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich modelach nie  stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie. Pewnie sposób na  generowanie dodatkowych przychodów z używania słuchawek.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-09 13:53:15
Autor: tomekjot
[...]

Owszem na  takim czyms odebrałbyś radio maryja, a chyba target
producentów muzycznych telefonów jest niecio młodszy wiekowo.

Znajdzicie mi proszę radio FM bez anteny zewnetrznej??.

Data: 2010-05-10 13:43:08
Autor: Michał Lorenc
Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?
Cześć, tomekjot <tomaszjedrzejewski29@gmail.com>. Masz klej? To cześć.

Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich
modelach nie   stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie.
[ciach]
Owszem na  takim czyms odebrałbyś radio maryja, a chyba target
producentów muzycznych telefonów jest niecio młodszy wiekowo.

Znajdzicie mi proszę radio FM bez anteny zewnetrznej??.

Zen Nano Plus. Jakość radia nie taka tragiczna.

--
 Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"
 Lecz jaka piękna tragedia, no jaka piękna tragedia

Data: 2010-05-10 21:55:49
Autor: Fantom
[...]

I cala grupa odtwarzaczy MP3. Sa one kilka razy mniejsze od telefonu wiec mozliwosci antenowe maja jeszcze gorsze.

Fantom

Data: 2010-05-11 11:32:27
Autor: J.F.
Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał
Znajdzicie mi proszę radio FM bez anteny zewnetrznej??.

Zen Nano Plus. Jakość radia nie taka tragiczna.

I cala grupa odtwarzaczy MP3. Sa one kilka razy mniejsze od telefonu wiec mozliwosci antenowe maja jeszcze gorsze.

A dziala w nich radio bez sluchawek ?

Dobra antena na UKF to niestety poltora metra [dwa razy 75cm].
Mozna skracac, na paru cm tez dziala, ale juz gorzej.
Byc moze dla niektorych wystarczajaco dobrze.

J.

Data: 2010-05-11 12:10:59
Autor: tomekjot
On 11 Maj, 11:32, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Fantom" <szczu...@poczta.onet.pl.skasujto> napisał

> I cala grupa odtwarzaczy MP3. Sa one kilka razy mniejsze od
> telefonu wiec mozliwosci antenowe maja jeszcze gorsze.

A dziala w nich radio bez sluchawek ?

nie sądzę, żeby działalo, chyba ze trzyma się w ręku bo od biedy można
robic samemu za antenę

Data: 2010-05-09 17:57:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 09 May 2010 18:25:14 +0200, Piotr M napisał(a):

Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich modelach nie  stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie. Pewnie sposób na  generowanie dodatkowych przychodów z używania słuchawek.

Sprawdź sobie (bo nie posądzam o zdolność policzenia) rozmiar anteny
powiedzmy półfalowej dla pasma UKF 88-108 MHz i pasm 900/1800/2100 MHz,
porównaj i wyciągnij jakieś wnioski.

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-09 18:50:00
Autor: qwerty
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vcf48cqp13q3bq@piotr-asus...
Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich modelach nie stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie. Pewnie sposób na generowanie dodatkowych przychodów z używania słuchawek.

Raczej taka wbudowana jest g***o warta. Słabo zbiera sygnał.

Data: 2010-05-09 12:28:16
Autor: qwerty
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be674d1$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
Witam
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez koniecznosci podlaczenia sluchawek ?
Najlepiej Nokia - znam tylko X3 i X6 - cos jeszcze ?

Po co? Żeby napieprzać w autobusie/tramwaju?

Data: 2010-05-09 12:31:01
Autor: peter
qwerty pisze:
[...]

po to, ze jak sie ma sluchawki bt to radia sie nie poslucha...

Data: 2010-05-09 12:58:09
Autor: Wampir Energetyczny
W dniu 09-05-2010 12:28, qwerty pisze:
[...]

masz problem ze zrozumieniem pytania?

Data: 2010-05-09 18:13:10
Autor: Fantom
[...]

Tak. Z 300 W glosnikow 5+1 wbudowanych w telefon

Fantom

Data: 2010-05-10 01:09:10
Autor: robertcb
[...]

Bez słuchawek to tylko radio internetowe da sie uruchomic, najlepiej jak telefon ma wbudowane wifi.

Data: 2010-05-10 06:46:59
Autor: Jingiel
Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?

Bez słuchawek to tylko radio internetowe da sie uruchomic, najlepiej jak
telefon ma wbudowane wifi.

E tam. Wystarczy zamiast sluchawek wlozyc sama wtyczke, jesli blisko nadajnika.

Jingiel

Data: 2010-05-10 09:16:02
Autor: r.
W dniu 2010-05-09 10:39, Fantom pisze:
Witam
Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez
koniecznosci podlaczenia sluchawek ?
Najlepiej Nokia - znam tylko X3 i X6 - cos jeszcze ?

Nokia 5030 z tego co widzialem.

pozdrawiam
r.

Data: 2011-06-04 08:39:32
Autor: DziKi
Dnia 09-05-2010 o 10:39:45 Fantom <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto>  napisał(a):

[...]

Znajomy ma Nokie X3 i sprawuje się całkiem nieźle. Jak siedzisz gdzieś w  plenerze to radyjko dobrze odbiera i umila czas. Jednak jak chcesz  posłuchać radia na słuchawkach mając go w kieszenie, wówczas jest gorzej -  bardzo kiepsko odbiera i gubi fale, w przeciwieństwie do telefonów nie  posiadających wbudowanej anteny.

Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?