Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?

Data: 2009-03-24 17:09:31
Autor: Dagmara
Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
cześć wszystkim ;)
Stanęłam przed wyborem telefonu który będzie mi służył właściwie tylko do odbierania emaili i pisania smsów. Myślałam o czymś z gatunku HTC lub Blackberry ale ceny są powalające, naprawdę nie stać mnie na wydatek 1000 zł. Może więc jakieś rozwiązania typu Samsung czy LG z wysuwaną klapką i klawiaturą QWERTY? To chyba tańsza oferta.
Nie używałam nigdy takich telefonów i nie wiem czy np. mogę sobie ustawić skrzynkę email typu POP3 czy muszę się zawsze logować przez webmail... I czy np. będę przez taki telefon mogła założyć sobie pocztę na Onecie, o2 czy w innych znanych portalach.
Bardzo, bardzo proszę osoby obeznane z tematem o pomoc i doradzenie mi czegoś.
Buziaki, Daga :*

Data: 2009-03-25 20:08:30
Autor: Tony
Dnia Tue, 24 Mar 2009 17:09:31 +0000 (UTC), Dagmara napisał(a):

[...]

Jeśli telefon może mieć duże rozmiary, to można wybrać coś z wcześniejszych
modeli HTC, niekoniecznie używany, trafiają się jeszcze nowe, np. miałem
kiedyś HTC TyTN (bez dwójki), do emaili i sms-ów idealny. Można
skonfigurować sobie email przez POP3, regularne sprawdzanie poczty nie
zużywało dużo transferu. Ma oczywiście WiFi, więc będąc w zasięgu hotspota
internet staje się zupełnie bezpłatny. 3G też ma, można powiedzieć, że poza
nawigacją ma wszystko ;> (gabaryty także ;) )

Trudno mi cokolwiek napisać o innych modelach, szukaj w google wg schematu
htc tytn recenzja
lg model recenzja
i czytaj recenzje o interesujących Cię modelach, skoro na grupie chłopaki
nie garną się do odpowiedzi. (to pewnie też przez Play Fresh ;p )

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 09:28:23
Autor: amir
Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
Ja osobiscie duzo wysylam emaili i odbieram

uzywam do tego telefonu nokia e51, przy okazji posiada rowniez wifi,
oraz wiele innych zalet,

mozna podlaczyc klawiature pełną na bluetooth,
jak chcesz qwerty to np nokia e63 lub n71
w media nowa e63 w opolu 800zl kosztuje

Data: 2009-03-26 13:00:31
Autor: Kucing
Dnia Wed, 25 Mar 2009 20:08:30 +0100, Tony napisał(a):

[...]

Po pierwsze, LG Etna odpada - nie ma wifi, co w dzisiejszych czasach jest
nie tyle brakiem co potwornym skandalem. (A wielka szkoda bo Etna ma dobrą
klawiaturę, przyjemny wyświetlacz i obsługuje się go całkiem dobrze).

Po drugie, zgadzam się, że HTC to dobry wybór, ale chyba trudno znaleźć coś
w miarę nowego taniego, tj. w okolicach 500 zł... --
- Kucing -

Data: 2009-03-26 09:49:35
Autor: Bebe
Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
może poszukaj w komunikatorach - ja kupiłem N9300 za 250 zł - super sprawa - poczty nie sprawdzam przez niego ale ma obsługe "IMAP4, POP3, APOP, SMTP, MIME, IMAP4-SSL/TLS, POP3-SSL/TLS, SMTP-SSL/TLS, OMA Data Synchronization"

wersje 9300i z wifi można kupić w dobrym stanie za 400-500 zł a myślę że będzie lepszym rozwiązaniem niż LG etna np z wysuwaną klawiaturą... tyle że większy trochę niestety... ale praktyczny bardzo

Data: 2009-03-27 08:47:16
Autor: Paweł Muszyński
Dagmara pisze:
[...]

Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo zadowolony.
Pełna klawiatura Qwerty, klawisze małe, ale wygodne (pewnie masz mniejsze palce ode mnie, więc jeszcze lepiej)
Telefon ma Wifi, więc jesli będziesz w zasięgu sieci bezprzewodowej, korzystasz z internetu za Free.
Klient pocztowy obsługuje POP3 i IMAP, obsługuje wiele kont pocztowych, nie będziesz miała problemu z obsługą poczty chyba od żadnego dostawcy.
W zestawie dostajesz 2 baterie - grubszą, na której telefon działa dłużej (mi przy raczej małym dzwonieniu 4-5 dni) i cieńszą, na której telefon działa 2 razy krócej, ale jest cienki i lekki.
Dodatkowo telefon ma UMTS, więc w miastach będziesz miała naprawdę szybkie połączenie z Internetem.
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-03-28 01:57:37
Autor: Antik

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości

Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo
zadowolony.

    Niedawno na Allegro poszedł za 260 zł. Simlock Play, gwarancja
do maja 2009.

Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?