Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?

Data: 2009-03-26 09:49:35
Autor: Bebe
Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
może poszukaj w komunikatorach - ja kupiłem N9300 za 250 zł - super sprawa - poczty nie sprawdzam przez niego ale ma obsługe "IMAP4, POP3, APOP, SMTP, MIME, IMAP4-SSL/TLS, POP3-SSL/TLS, SMTP-SSL/TLS, OMA Data Synchronization"

wersje 9300i z wifi można kupić w dobrym stanie za 400-500 zł a myślę że będzie lepszym rozwiązaniem niż LG etna np z wysuwaną klawiaturą... tyle że większy trochę niestety... ale praktyczny bardzo

Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?