Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?

Data: 2009-03-27 08:47:16
Autor: Paweł Muszyński
Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
Dagmara pisze:
cześć wszystkim ;)
Stanęłam przed wyborem telefonu który będzie mi służył właściwie tylko do odbierania emaili i pisania smsów. Myślałam o czymś z gatunku HTC lub Blackberry ale ceny są powalające, naprawdę nie stać mnie na wydatek 1000 zł. Może więc jakieś rozwiązania typu Samsung czy LG z wysuwaną klapką i klawiaturą QWERTY? To chyba tańsza oferta.
Nie używałam nigdy takich telefonów i nie wiem czy np. mogę sobie ustawić skrzynkę email typu POP3 czy muszę się zawsze logować przez webmail... I czy np. będę przez taki telefon mogła założyć sobie pocztę na Onecie, o2 czy w innych znanych portalach.
Bardzo, bardzo proszę osoby obeznane z tematem o pomoc i doradzenie mi czegoś.

Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo zadowolony.
Pełna klawiatura Qwerty, klawisze małe, ale wygodne (pewnie masz mniejsze palce ode mnie, więc jeszcze lepiej)
Telefon ma Wifi, więc jesli będziesz w zasięgu sieci bezprzewodowej, korzystasz z internetu za Free.
Klient pocztowy obsługuje POP3 i IMAP, obsługuje wiele kont pocztowych, nie będziesz miała problemu z obsługą poczty chyba od żadnego dostawcy.
W zestawie dostajesz 2 baterie - grubszą, na której telefon działa dłużej (mi przy raczej małym dzwonieniu 4-5 dni) i cieńszą, na której telefon działa 2 razy krócej, ale jest cienki i lekki.
Dodatkowo telefon ma UMTS, więc w miastach będziesz miała naprawdę szybkie połączenie z Internetem.
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-03-28 01:57:37
Autor: Antik

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości

Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo
zadowolony.

    Niedawno na Allegro poszedł za 260 zł. Simlock Play, gwarancja
do maja 2009.

Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?