Jaki telefon - specyficzne wymagania

Data: 2012-01-29 20:32:19
Autor: Uncle Pete
Jaki telefon - specyficzne wymagania
Witam,

Potrzebuję jakiejś zamiany dla mojego Samsunga SGH-i200. Do telefonu, poza zdolnością do dzwonienia, mam tylko wymogi związane z książką telefoniczną i kalendarzem: muszą wspierać unicode (mam zapisy ze stosowaniem zarówno polskich znaków diakrytycznych, jak i cyrylicy) i być w pełni bezpośrednio synchronizowalne z Outlookiem (także ze wspieraniem unicode). Nigdy nie miałem do czynienia z Androidem i Windows Phone 7, googlenie pokazuje, że podobno mają kłopoty z taką synchronizacją, ale może czegoś nie doczytałem. Aha, i żeby bateria przy umiarkowanym użytkowaniu trzymała kilka dni (mój Samsung wytrzymywał ok. 5 dni i było to OK). Reszta funkcji nie jest istotna, tak samo jak wymiary (w rozsądnych granicach) oraz czy ma klawisze czy jest dotykowcem. Cena także ma znaczenie drugorzędne. Możecie coś poradzić?

Pozdrawiam,

Piotr

Jaki telefon - specyficzne wymagania