Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów

Data: 2012-01-30 09:38:40
Autor: Janeo
Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
Cześć,   sorry za offtopic ale piszę do sklepów albo sprzedawców w
Allegro, i nikt mi nie chce odpowiedzieć.
Szukam prostego względnie stacjonarnego telefonu, marka nieważna, (nie
systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
minimum 20 numerów z wewn. książki telefonicznej. Telefon w domu dla
starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.
Wybieranie proste np. numer z piętnastej pozycji to coś w typie "1" +
"5" + "enter" i dzwoni.

Data: 2012-01-30 18:46:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 30 Jan 2012 09:38:40 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Cześć,   sorry za offtopic ale piszę do sklepów albo sprzedawców w
Allegro, i nikt mi nie chce odpowiedzieć.

Na właściwej grupie też nikt nie odpowiedział? Serio?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2012-01-30 12:14:18
Autor: Janeo
On 30 Sty, 19:46, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
> [...]

> Allegro, i nikt mi nie chce odpowiedzieć.

Na właściwej grupie też nikt nie odpowiedział? Serio?
Będę wdzięczny za podanie nazwy właściwej grupy albo linka.

Data: 2012-01-30 20:20:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 30 Jan 2012 12:14:18 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Będę wdzięczny za podanie nazwy właściwej grupy albo linka.

Jest tak zakamuflowana, że nikt by się nie zorientował, to dla zmylenia
przeciwnika: pl.misc.telefonia

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-01-30 13:27:36
Autor: Janeo
On 30 Sty, 21:20, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
> [...]

Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Dzięki

Data: 2012-02-02 20:08:26
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2012-01-30 18:38, Janeo pisze:
Szukam prostego względnie stacjonarnego telefonu, marka nieważna, (nie
systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
minimum 20 numerów z wewn.

Po przeprowadzce kupiłem do VOIP-a telefon Philips CD1801B.
Kosztował < 20EUR, w Polsce podobna.
Prosty do bólu.

Chciałem by jedynie działał i swoje zadanie spełnia. Przeciwników z drugiej strony słuchawki słychać dobrze, nikt na mnie też nie narzeka.

  książki telefonicznej. Telefon w domu dla
starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.

To tu już gorzej. Sam szukałem podobnego.
Jednak przewodowy (bez latającej słuchawki) był jeden w ofercie w całym Saturnie, marki nie posiadał, kosztował nieznacznie mniej a z braku wyświetlacza ew. książka telefoniczna pewnie skomplikowana w obsłudze.

P.

Data: 2012-02-04 01:01:25
Autor: Janeo
Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
Na razie dodałem w kultowej Nokii 3310 :-), z której korzysta owa
starsza osoba, dodatkowe 8 numerów łatwego/szybkiego wybierania w
postaci Voice Call, więc wstrzymuję się z zakupem telefonu
stacjonarnego który wymagałby jeszcze bramki_gsm.

PS: co do telefonu stacjonarnego, w międzyczasie wpadł mi w oczy
całkiem fajny, niezbyt drogi Siemens 5020, z boku 10 klawiszy
skróconego wybierania (w sumie 20 numerów, po 10 na każdy level). Do
tego tryb głośnomówiący którym można pomóc starszej osobie w
porozumieniu z bankiem, itp.

Data: 2012-02-06 11:15:58
Autor: _ąćęłńóśźż.
Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
Kiedyś był taki stacjonarny Panasonic z rozszerzoną klawiaturą, ale tamten nie miał CLIP-a, może jest jakiś następca.
Tyle, że cena była dość firmowa.

--

Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów