Jaki telefon w stylu DECT z ładowarką w podstawce? (następca Sagem myH10)

Data: 2012-07-17 19:14:01
Autor: Irokez
Jaki telefon w stylu DECT z ładowarką w podstawce? (następca Sagem myH10)
Witam.

Coś się złego dzieje z Sagem myH10. zanika dźwięk i rozłącza się.

Szukam więc coś, co go zastąpi.
Wielkość liter na wyświetlaczu nie ma znaczenia, za to ładowanie przez wsadzanie maciupkiej czy jakiejkolwiek wtyczki w dziureczkę nie wchodzi w ogóle w grę. Można założyć że operacja ta jest niemożliwa do wykonania.
W grę wchodzą jedynie aparaty które mogę położyć na dłoni aby palcem drugiej dłoni wybrać numer - obowiązkowo łatwe do wybrania skróty klawiaturowe jak ma ten Sagem. Po rozmowie odstawiam do podstawki ładowarki gdzie ma tam lekko wejść telefon.

Oglądam w internecie serię Emporia i mam mieszane uczucie. Nie mogę znaleźć instrukcji czy to cudo ma w ogóle tak zaawansowane funkcje jak szybkie wybieranie pod cyframi. Jest na aledrogo jakaś emporia Essence z podstawką montażową - cokolwiek to znaczy, ale na stronie emporii nie ma instrukcji ani tego modelu.Wstydzą się?

Kupiłbym nowego Sagema, ale nie ma.
Znalazłem też Panasonica KX-TU301 ale jest mniejszy, nie wiem czy nie za mały i jak z obsługą. No i problem jest...

Może ktoś doradzi jakiś model?

--
Irokez

Jaki telefon w stylu DECT z ładowarką w podstawce? (następca Sagem myH10)