Jaki telefon w zetafonie?

Data: 2011-01-02 23:47:10
Autor: Pawel
Jaki telefon w zetafonie?
Witam wszystkich

Zastanawiam sie nad kupnem telefonu w zetafonie(Orange) i chcialem sie dowiedziec, co byscie radzili, zeby wybrac. Moge wydac do ok 150 zl i zastanawiam sie nad "Sony Ericsson Cedar"(moj faworyt na podstawie info z sieci), "Sony Ericsson Spiro" i "Nokia 2730 classic", choc jakbyscie doradzili cos innego, to sie zastanowie takze nad innymi.

Zalezy mi na:
a) Radiu,
b) Mp3 Player,
c) Bluetooth, lub dostep do komorki przez kabel,
d) Kalendarz z mozliwoscia ustawienia powtarzania eventu(kiedys uzywalem przez kilka miesiecy SE w200i i nie mozna bylo ustawic powtarzania eventu, co wydaje mi sie dziwna rzecza),
e) mozliwosc podlaczenia karty pamieci(minimum giga, moze 2)
f) mozliwosc serfowania po necie(jakas minimalna funkcjonalnosc, zeby moc sprawdzic rozklad jazdy pkp, komunikacji miejskiej itp)
g) glosny dzwonek i dobra jakosc polaczen telefonicznych(to jest jedna z najwazniejszych funkcji - moja obecna nokia juz dogorywa i juz ledwo co rozumie rozmowcow)
h) tryb glosnomowiacy, lub mozliwosc rozmowy przez sluchawki(tylko nie te douszne)
i) słownik T9(mozliwosc dodawania nowych i edycja juz dodanych slow bylaby milym dodatkiem-w moim obecnym telefonie nie mozna ani edytowac, ani usuwac juz dodanych slow :|),
j) jakas sensowna bateria, zeby nie trzeba bylo jej ladowac codziennie

Funkcje, ktore moglyby byc, ale jako bonus
latarka,
HSDPA

Co do tego cedara, to powiedzcie jak sie sprawuje wyswietlacz w sloneczny dzien?(mam nadzieje, ze lepiej niz nokia 2610)

Pozdrawiam
Paweł

Jaki telefon w zetafonie?