Jaki telefon wybrać ?.

Data: 2010-07-23 10:25:38
Autor: WW
Jaki telefon wybrać ?.
Witam

Chodzi mi o telefon jednobryłowy, a więc bez wysuwanych klawiatur czy klapek i z dobrym aparatem foto.
Inne bajery typu muzyki czy internetu mnie nie interesujÄ….

Co byście radzili?

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-07-23 10:58:07
Autor: mz
Jaki telefon wybraæ ?.
SE Elm lub Yari ?

Data: 2010-07-23 14:20:14
Autor: WW
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 10:58, mz pisze:
SE Elm lub Yari ?

Ten ELM całkiem całkiem. Brałem go pod uwage. Ktoś powiedział, że ma bardzo dobry aparat a to ważne.
Natomiast Yari raczej nie, bo nie chce wysuwanej klawiatury.

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2010-07-23 11:18:54
Autor: z
Jaki telefon wybrać ?.
SE K800 C901

Data: 2010-07-23 11:30:32
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c49520a$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
Chodzi mi o telefon jednobryłowy, a więc bez wysuwanych klawiatur czy klapek i z dobrym aparatem foto.
Inne bajery typu muzyki czy internetu mnie nie interesujÄ….

klawiatura zwykła czy dotykowa?
Cena?

Data: 2010-07-23 12:51:29
Autor: WW
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 11:30, m pisze:

[...]

Zwykła.
Cena do 2000 zł.

Dzięki
WW

Data: 2010-07-23 14:09:39
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c497439$0$19177$65785112news.neostrada.pl...
Zwykła.
Cena do 2000 zł.

hmmm
w tak drogim telefonie klawiatury są dotykowe i mnóstwo bajerów
Najgorszy aparat foto zrobi lepsze zdjęcia od najlepszej komórki

Data: 2010-07-23 14:12:36
Autor: Tomek
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "m" <m@no.pq> napisał

Najgorszy aparat foto zrobi lepsze zdjęcia od najlepszej komórki

Już 5 lat temu słyszałem te bzdury. Później się każdy dziwił, że wyszedł na idiotę. Ciemnogród.

Data: 2010-07-23 14:16:07
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:i2c0vn$327$1news.onet.pl...
Już 5 lat temu słyszałem te bzdury. Później się każdy dziwił, że wyszedł na idiotę. Ciemnogród.

Taki gieroj?
To wskaż no jakiś aparat fotograficzny dostępny w sprzedaży (nowy) i telefon, by aparat robił gorsze zdjęcia od telefonu?

Niedawno kupowałem dziecku aparat i komórkę
Zdjęcia z telefonu to porażka względem idiotencamery

Data: 2010-07-23 14:21:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

Taki gieroj?
To wskaż no jakiś aparat fotograficzny dostępny w sprzedaży (nowy) i
telefon, by aparat robił gorsze zdjęcia od telefonu?

Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach dobrego oświetlenia.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-23 14:58:48
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w wiadomości news:4c498954$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach dobrego oświetlenia.

Ani tego Sony nie mam ani tego HTC.

Jeśli wierzyć temu:

"Telefon został wyposażony w aparat 5MP (2592x1552 pikseli) z funkcją autofocus, w porównaniu do Hero, znajdziemy tutaj lampę błyskową LED, która jest przydatna przy wykonywaniu zdjęcia w ciemniejszym pomieszczeniu. Zdjęcie dostrajane jest w mgnieniu oka, przez co samo ich robienie należy do rzeczy przyjemnych. Jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów jak na aparat w telefonie jest naprawdę dobrze, nie aż tak jak w przypadku optyki Carl Zeiss w Nokii, jednak same zdjęcie stoją na średnim- wysokim poziomie. Zdjęcia można oznaczać za pomoca tagów geograficznych. Sam wybór ustawień nie jest rzeczą najbardziej przyjemną, brak tutaj również funkcji takich jak wykrywanie uśmiechu, redukcja efektu czerwonych oczu itd. Jesli chodzi o przeglądanie zdjęc mamy do dyspozycji przeglądarkę albumów wyświetlająco zarówno zdjęcia wg kategori jak i filmy wideo. W przypadku filmów kręcone są one w rozdzielczości maksymalnie WVGA. "
http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-,,2308,.xhtml

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81013,6832009,Najpopularniejsze_aparaty_cyfrowe_na_wakacje.html

i zdawkowych informacjach o kilka razy tańszym Sony to nie wybrałbym telefonu jako lepiej robiącego zdjęcia.

Data: 2010-07-23 18:41:34
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 14:58:48 +0200, m napisał(a):

[...]

Ale telefon mam ja a aparat moja córka. Mam więc niezłe porównanie
faktycznie zrobionych tymi urządzeniami zdjęć, a nie tylko tego co o
temacie piszą tu i ówdzie. Chciałeś przykład, to ci podałem.

Jeśli wierzyć temu:

/.../

i zdawkowych informacjach o kilka razy tańszym Sony to nie wybrałbym telefonu jako lepiej robiącego zdjęcia.

Telefonu nie powinno się wybierać pod kątem robienia zdjęć, a aparatu
patrząc na ilość informacji o nim. Naparłeś się i postawiłeś tezę że
najtańszy aparat zrobi lepsze zdjęcie niż telefon wysokiej klasy, musiałem
pospieszyć z parką urządzeń, gdzie teza ta jest bzdurą.

"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."

Data: 2010-07-23 18:50:34
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:qxhw6izwqt47.1x2mzvoahcwuh$.dlg40tude.net...
[...]

Dzięki za odzew
Ja mam zwykle aparaty, jakiÅ› sony, numeru nie pomnÄ™ i  telefon sony ericson nad którym mlaskali.Oba w podobnej cenie znacznie niższej niż 1000zÅ‚
W aparacie mnie potrzebny zoom optyczny i zdatna do użytku  lampa bÅ‚yskowa- czego w telefonie nie mam. Pixele mnie malo rajcujÄ…

Data: 2010-07-23 19:08:00
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 18:50:34 +0200, m napisał(a):

[...]

Piksele są z tego najmniej, zwłaszcza, że przy wielkościach matryc które są
montowane w aparatach i marnej optyce czym ich więcej, tym gorzej. Ja
aparatu w telefonie używam sporadycznie - jakąś opiskę w sklepie
"zapamiętać", zdjęcie do książki telefonicznej zrobić i to w zasadzie tyle. Do normalnych zdjęć mam lustrzankę.

"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-07-23 23:44:36
Autor: pmlb
Jaki telefon wybrać ?.

[...]

Matryca matryca, i tak przy zdjeciu liczy sie obiektyw.
Mozesz miec super matryce a plastikowy obiektyw i dupa blada...
Optyka to optyka i koniec. Mozna sie spierac o ilosc przetwarzanych informacji ale po pierwsze musza one dotrzec do wszelkiego typu czujnkow i od tego jest obiektyw.

Data: 2010-07-24 09:25:40
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Fri, 23 Jul 2010 14:21:36 +0200,  Andrzej Libiszewski wrote:
Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach dobrego o¶wietlenia.

Mozna prosic o pare przykladowych fotek zrobionych oboma naraz ? J.

Data: 2010-07-24 13:00:53
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-24 09:25, J.F. pisze:
[...]

Niestety nie można, bo córka jest na wakacjach, najwcześniej szansę na parę takich porównawczych fotek będę miał we wrześniu :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-24 13:45:42
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Sat, 24 Jul 2010 13:00:53 +0200,  Andrzej Libiszewski wrote:
W dniu 2010-07-24 09:25, J.F. pisze:
Sony DSC-S930 vs HTC Desire. Wygrywa Desire i to nie tylko w warunkach
dobrego o¶wietlenia.

Mozna prosic o pare przykladowych fotek zrobionych oboma naraz ?

Niestety nie mo¿na, bo córka jest na wakacjach, najwcze¶niej szansê na parê takich porównawczych fotek bêdê mia³ we wrze¶niu :)

Ale sms mozesz wyslac zeby dla celow testowych zrobila pare zdjec
jednym i drugim naraz :-)

J.

Data: 2010-07-24 17:13:08
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-24 13:45, J.F. pisze:

Ale sms mozesz wyslac zeby dla celow testowych zrobila pare zdjec
jednym i drugim naraz :-)

Obawiam się, że musiałbym wysłać nie tylko SMSa, ale również swój telefon :D

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-23 19:38:05
Autor: Animka
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

Niedawno kupowałem dziecku aparat i komórkę
Zdjęcia z telefonu to porażka względem idiotencamery

A w moim SE 580i wychodzÄ… tak:
http://img203.imageshack.us/i/94457575.jpg/

Bez lampy błyskowej wieczorem, bez oświetlenia.

--
animka

Data: 2010-07-23 19:48:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 19:38:05 +0200, Animka napisał(a):

W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

[...]

Musiało coś tam tego oświetlenia jednak być, skoro telefon ustawił ISO 160
i czas 1/50 sek przy przesłonie 2.8. --

Data: 2010-07-23 23:41:59
Autor: pmlb
Jaki telefon wybrać ?.

"Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> wrote in message news:i2ck2b$am8$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:

Niedawno kupowałem dziecku aparat i komórkę
Zdjęcia z telefonu to porażka względem idiotencamery

A w moim SE 580i wychodzÄ… tak:
http://img203.imageshack.us/i/94457575.jpg/

Ale fajowy bobas:)
Jak twoj to gratulacje. Jak nie to pogratuluj rodzicom.

Data: 2010-07-24 01:19:37
Autor: Animka
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-24 00:41, pmlb pisze:

Ale fajowy bobas:)
Jak twoj to gratulacje. Jak nie to pogratuluj rodzicom.

PogratulujÄ™ :-)
To mój wnuczek :-) Do nikogo tak się nie śmieje jak do mnie.

--
animka

Data: 2010-07-24 09:18:04
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Fri, 23 Jul 2010 19:38:05 +0200,  Animka wrote:
W dniu 2010-07-23 14:16, m pisze:
Niedawno kupowa³em dziecku aparat i komórkê
Zdjêcia z telefonu to pora¿ka wzglêdem idiotencamery

A w moim SE 580i wychodz± tak:
http://img203.imageshack.us/i/94457575.jpg/
Bez lampy b³yskowej wieczorem, bez o¶wietlenia.

Wieczorem, wieczorem, ale jak widac slonce swieci.

A i tak swietnie wyszlo, jak na tak niefachowo [pod slonce] zrobione
:-)

A moze i fachowo zrobione, bo moj K550 ma znacznie gorsza kamere,
przynajmniej tak mi sie wydaje - bo gubi szczegoly. A ten kto wie czy nie ma takiej samej kamery, ale brak szczegolow na
tym zdjeciu juz tak nie razi. J.

Data: 2010-07-24 11:56:24
Autor: Animka
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-24 09:18, J.F. pisze:

A w moim SE 580i wychodzÄ… tak:
http://img203.imageshack.us/i/94457575.jpg/
Bez lampy błyskowej wieczorem, bez oświetlenia.

Wieczorem, wieczorem, ale jak widac slonce swieci.

To było w godzinach 18-19, czyli jednak już wieczorem :-)
Słońce jeszcze było.

[...]

A tu jeszcze inne zdjęcie z tego telefonu:
http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/

--
animka

Data: 2010-07-24 14:19:42
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Sat, 24 Jul 2010 11:56:24 +0200,  Animka wrote:
[...]

A tu jeszcze inne zdjêcie z tego telefonu:
http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/

Rozumiem ze nieedytowane, prosto z aparatu ? Przydaloby sie jakies drugie takie zrobione prawdziwym aparatem, ale
spojrz na to dokladnie:

-ostrosc nie wiadomo gdzie .. nigdzie ?
-na betonowej kostce widac takie delikatne prazki, -piasek z rogu - wszystkie szczegoly sie zgubily.

Mam wrazenie ze to nie tyle kamera winna, co algorytm kompresji. Ale moze ma takie szumy ze lepiej sie nie da :-)

J.

Data: 2010-07-24 15:06:22
Autor: Animka
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-24 14:19, J.F. pisze:

A tu jeszcze inne zdjęcie z tego telefonu:
http://img815.imageshack.us/f/52956349.jpg/

Rozumiem ze nieedytowane, prosto z aparatu ?

Tak.

Przydaloby sie jakies drugie takie zrobione prawdziwym aparatem

Mój prawdziwy aparat robi gorsze zdjecia niż telefon i leży sobie gdzieś tam w szufladzie.

[...]

Ja tam nie wiem, nie znam siÄ™, ale za to Ty jesteÅ› fachowcem od fotografii jak widzÄ™ :-)

--
animka

Data: 2010-07-26 15:16:31
Autor: J.F.
Jaki telefon wybrać ?.
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w
[...]

Fachowcem nie, ale widze czego na tym zdjeciu nie widze :-)

Pozostaje pytanie czy prawdziwy aparat w tych warunkach dal by sobie rade lepiej.

J.

Data: 2010-07-24 10:24:32
Autor: TGor
Jaki telefon wybrać ?.
On 2010-07-23 19:38, Animka wrote:

Bez lampy błyskowej wieczorem, bez oświetlenia.

Autoportret! Nareszcie!

I udowodniłaś, że aparat w telefonie to zabawka.
Ale nie da się ukryć, że najlepsze zdjęcia robi ... fotograf.
Aparat może tylko je ulepszyć lub pogorszyć. ;-)

TG

Data: 2010-07-24 11:57:20
Autor: Tomek
Jaki telefon wybrać ?.

[...]

Mam prośbę, nie ośmieszaj się więcej.

Data: 2010-07-23 20:53:33
Autor: ToMasz
Jaki telefon wybrać ?.
Tomek pisze:

Użytkownik "m" <m@no.pq> napisał

Najgorszy aparat foto zrobi lepsze zdjęcia od najlepszej komórki

Już 5 lat temu słyszałem te bzdury. Później się każdy dziwił, że wyszedł
na idiotę. Ciemnogród.

wiec powiedz proszę jak w komórkowym aparacie wpłynąć na głębie osrości
(postać z 4 metrów ma być w metrowej głębi ostości)
które z aparatów w telefonach pozwolą pstryknąć wodospad z "kropelkmi"
(1/320sek) a potem auto na wyÅ›cigach  z rozmytym tÅ‚em ( 1/60sek)
jakie są fizyczne wymiary matrycy w.... Omni naprzykład.
ingerencja w moc lampy błyskowej i czas w którym miga jest możliwa?

ToMasz

PS
aparat "robiący" to o czym wspomniałem kosztuje mniej niż Omnia...

Data: 2010-07-23 22:35:09
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 20:53:33 +0200, ToMasz napisał(a):

Tomek pisze:

Użytkownik "m" <m@no.pq> napisał

[...]

Chybiony przykład, większość kompaktów nie ma możliwości ingerencji w te
parametry, podobnie jak obce jest dla nich pojęcie głębi ostrości :)

Proponuję z lustrzankami nie porównywać, to nie ma być kopanie leżącego :D

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-07-24 09:23:20
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Fri, 23 Jul 2010 20:53:33 +0200,  ToMasz wrote:
wiec powiedz proszê jak w komórkowym aparacie wp³yn±æ na g³êbie osro¶ci
(postaæ z 4 metrów ma byæ w metrowej g³êbi osto¶ci)
które z aparatów w telefonach pozwol± pstrykn±æ wodospad z "kropelkmi"
(1/320sek) a potem auto na wy¶cigach  z rozmytym t³em ( 1/60sek)
jakie s± fizyczne wymiary matrycy w.... Omni naprzyk³ad.
ingerencja w moc lampy b³yskowej i czas w którym miga jest mo¿liwa?

wiele, a wrecz prawie wszystkie kompatky tez tego nie potrafia, a wielu amatorow nie potrafi tego wykorzystac, nawet jak sprzet
pozwala. A i tak zdjecia znacznie lepsze niz telefonem robia.

aparat "robi±cy" to o czym wspomnia³em kosztuje mniej ni¿ Omnia...

A ile ma gier ? I czy jego przegladarka internetu obsluguje java
skripty, java aplety, flash i activeX ? :-P

J.

Data: 2010-07-24 19:23:39
Autor: ToMasz
Jaki telefon wybraæ ?.
J.F. pisze:
[...]

niema gier i nie obs³uguje activeX. niemniej jednak mam kompakta wartego
 mo¿e 150z³, i jako takie zdjêcia robi, a moze lepiej bedzie powiedzieæ
ze robi takie zdjêcia jakie ja chce.

PRzy okazji jakie urz±dzenie nie maj±ce windowsa xp, obs³uguje activeX?
(na serio pytam)

ToMasz

Data: 2010-07-25 15:03:07
Autor: z
Jaki telefon wybraæ ?.
ToMasz pisze:

niema gier i nie obs³uguje activeX. niemniej jednak mam kompakta wartego
 mo¿e 150z³, i jako takie zdjêcia robi, a moze lepiej bedzie powiedzieæ
ze robi takie zdjêcia jakie ja chce.

No w³a¶nie. Te wszystkie porównania nie maj± sensu.
K800 robi zdjêcia takie jak chcê. (kto widzia³ ten wie ¿e nie jest to badziewie). No mo¿e prawie ale zainwestowanie paru stówek i posiadanie dodatkowego urz±dzenia mnie nie przekonuje.
Przyjmijmy do wiadomo¶ci ¿e taki target istnieje i naprawdê korzysta z takiego sprzêtu.
Foto, mp3, radio, tel., d³ugo trzymaj±ca bateria, buzik i reszta w telefonie a www i e-mail w laptopie-blaszaku.

Data: 2010-07-23 13:23:09
Autor: akulowatosc
Jaki telefon wybraæ ?.
On Jul 23, 10:25 am, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Chodzi mi o telefon jednobry³owy, a wiêc bez wysuwanych klawiatur czy
klapek i z dobrym aparatem foto.
Inne bajery typu muzyki czy internetu mnie nie interesuj±.

Straszny OT siê zrobi³. 2000 to du¿o za telefon jak masz tak ma³e
wymagania.
Gor±co polecam nokiê 6303i. Aparat 3.2 z AF i LED fleszem, je¶li to ma
byæ aparat do pstrykania bzdur (jak to aparaty w telefonach) to w
zupe³no¶ci wystarczy, a jak chcesz robiæ zdjêcia to zainwestuj 600z³ w
kompaktow± syfrówkê, bêdzie robiæ lepsze zdjêcia ni¿ wiêkszo¶æ
teflonów. Co do samej nokii - plusami s± zdecydowanie metalowa
obudowa, wygodna klawiatura i dobra bateria (1050 mAh). Do tego z³±cze
MicroSD, Opera Mini do internetu, czujnik ¶wiat³a (wygasza
pod¶wietlenie klawiatury przy dobrym o¶wietleniu). Od znajomych z
serwisu wiem, ¿e do¶æ bezawaryjny. Cena: 400-500 z³.

Samsung Ultra Classic - aparat 5Mpix z AF i LED fleszem, do tego sam
aparat cieniutki i lekki. Obudowa te¿ metalowa - szczotkowane
aluminium, przyjemnie le¿y w d³oni ale ³apie syf (którego nie widaæ,
ale jest no¶nikiem pierdyliona bakterii, urok szczotkowanego alu).
Menu jak to w samsungu - proste, ale kilka rzeczy mog³oby byæ gdzie¶
indziej. Cena 400-600z³.

Nokia 6700 - ³adna b³yskotka, aparat 5mpix z AF i LED fleszem, HSDPA,
nawigacja. Do tego cieniutka. Cena 600-700 z³.

Data: 2010-07-23 14:12:58
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

http://www.telix.pl/telefon/samsung-m8920/sch-w880-amoled-12m-2244.html

Data: 2010-07-23 16:56:07
Autor: WW
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 14:12, m pisze:

[...]

To już chyba przerost formy nad treścią.
Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2010-07-23 18:43:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 16:56:07 +0200, WW napisał(a):

http://www.telix.pl/telefon/samsung-m8920/sch-w880-amoled-12m-2244.html

To już chyba przerost formy nad treścią.

Ależ tak, jak najbardziej.

Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

Data: 2010-07-23 18:54:13
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:tex03il3pshd$.fm6zr4eyruxy.dlg40tude.net...
Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

E tam
Jest to fotoaparat z funcją dzwonienia bez bajerów "typu muzyki czy internetu " w cenie do 2000zł
Za 500zł bym go kupił ;-)

Data: 2010-07-23 19:09:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 18:54:13 +0200, m napisał(a):

[...]

A ja nie :) Bo za 500zł samodzielny aparat znajdę lepszy, a "do 2000zł" to
już jakieś lustrerko albo EVIL by się znalazł :)

Data: 2010-07-24 09:27:42
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Fri, 23 Jul 2010 19:09:47 +0200,  Andrzej Libiszewski wrote:
A ja nie :) Bo za 500z³ samodzielny aparat znajdê lepszy, a "do 2000z³" to
ju¿ jakie¶ lustrerko albo EVIL by siê znalaz³ :)

Ale 2000 na tragarza nie starczy, bo lusterko do kieszeni nie wejdzie
:-)

J.

Data: 2010-07-23 22:22:31
Autor: z
Jaki telefon wybrać ?.
WW pisze:

To już chyba przerost formy nad treścią.
Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Gdzie można kupić i za ile? :-)
Do noszenia codziennie przy sobie to by mi było szkoda.
Ale taki C901 jak widać po ostatnich postach miałby popyt.
Dlaczego SE odpuszcza ten segment?
Telefon, aparat który robi wystarczającej jakości zdjęcia do domowego użytku, mp3 i radio. Nie żre dużo prądu i mieści się w każdej kieszeni
Cała reszta to już w laptopie.

Data: 2010-07-27 19:44:46
Autor: m4rkiz
Jaki telefon wybrać ?.

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4c49520a$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ani razu w watku nie padla, a fajna chociaz stara konstrukcja
nokia N82
jej zasadniczym minusem jest klawiatura, za to zdjecia robi znakomite
(jak na komorke oczywiscie)
niestety ma tez nieciekawy i ciagle pogorszajacy sie stosunek fajnosci
do ceny, bo z nowych to mozna znalezc tylko jakies resztki za duze pieniadze

Jaki telefon wybrać ?.