Jaki telefon wybrać ?.

Data: 2010-07-23 14:12:58
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c49520a$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
Chodzi mi o telefon jednobryłowy, a więc bez wysuwanych klawiatur czy klapek i z dobrym aparatem foto.

http://www.telix.pl/telefon/samsung-m8920/sch-w880-amoled-12m-2244.html

Data: 2010-07-23 16:56:07
Autor: WW
Jaki telefon wybrać ?.
W dniu 2010-07-23 14:12, m pisze:

[...]

To już chyba przerost formy nad treścią.
Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2010-07-23 18:43:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 16:56:07 +0200, WW napisał(a):

http://www.telix.pl/telefon/samsung-m8920/sch-w880-amoled-12m-2244.html

To już chyba przerost formy nad treścią.

Ależ tak, jak najbardziej.

Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

Data: 2010-07-23 18:54:13
Autor: m
Jaki telefon wybrać ?.

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:tex03il3pshd$.fm6zr4eyruxy.dlg40tude.net...
Bezużyteczne. Ani to telefon, ani aparat.

E tam
Jest to fotoaparat z funcją dzwonienia bez bajerów "typu muzyki czy internetu " w cenie do 2000zł
Za 500zł bym go kupił ;-)

Data: 2010-07-23 19:09:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki telefon wybrać ?.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 18:54:13 +0200, m napisał(a):

[...]

A ja nie :) Bo za 500zł samodzielny aparat znajdę lepszy, a "do 2000zł" to
już jakieś lustrerko albo EVIL by się znalazł :)

"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."

Data: 2010-07-24 09:27:42
Autor: J.F.
Jaki telefon wybraæ ?.
On Fri, 23 Jul 2010 19:09:47 +0200,  Andrzej Libiszewski wrote:
A ja nie :) Bo za 500z³ samodzielny aparat znajdê lepszy, a "do 2000z³" to
ju¿ jakie¶ lustrerko albo EVIL by siê znalaz³ :)

Ale 2000 na tragarza nie starczy, bo lusterko do kieszeni nie wejdzie
:-)

J.

Data: 2010-07-23 22:22:31
Autor: z
Jaki telefon wybrać ?.
WW pisze:

To już chyba przerost formy nad treścią.
Nazwał bym go raczej aparatem fotograficznym z funkcja telefonu.
Niemniej ciekawe urzÄ…dzonko.

Gdzie można kupić i za ile? :-)
Do noszenia codziennie przy sobie to by mi było szkoda.
Ale taki C901 jak widać po ostatnich postach miałby popyt.
Dlaczego SE odpuszcza ten segment?
Telefon, aparat który robi wystarczającej jakości zdjęcia do domowego użytku, mp3 i radio. Nie żre dużo prądu i mieści się w każdej kieszeni
Cała reszta to już w laptopie.

Jaki telefon wybrać ?.