Jaki telefon wybrać ?.

Data: 2010-07-27 19:44:46
Autor: m4rkiz
Jaki telefon wybrać ?.

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4c49520a$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Chodzi mi o telefon jednobryłowy, a więc bez wysuwanych klawiatur czy klapek i z dobrym aparatem foto.
Inne bajery typu muzyki czy internetu mnie nie interesujÄ….

Co byście radzili?

ani razu w watku nie padla, a fajna chociaz stara konstrukcja
nokia N82
jej zasadniczym minusem jest klawiatura, za to zdjecia robi znakomite
(jak na komorke oczywiscie)
niestety ma tez nieciekawy i ciagle pogorszajacy sie stosunek fajnosci
do ceny, bo z nowych to mozna znalezc tylko jakies resztki za duze pieniadze

Jaki telefon wybrać ?.