Jaki telefon wybrac?

Data: 2009-06-27 08:57:08
Autor: Kaziu
Jaki telefon wybrac?
Witam, zepsul mi sie wlasnie moj SPV E650 (HTC S710) i jestem zmuszony dokonac zakupu nowego telefonu. Prosze o porade jaki telefon wybrac:

- cena: do 2000zl

- jestem raczej power-userem, na mojego spv wgrywalem swoje wlasne programy, oprocz tego intensywnie go uzywalem do poczty elektronicznej, przegladania stron, czytania kanalow rss, sluchania podcastow, jak rowniez do map i nawigacji.

- do tej pory uzywalem windows mobile, z symbianem nie mialem stycznosci ale gotow jest zaryzykowac androida. Wazna jest dla mnie duza baza dostepnego
oprogramowania na telefon.

- telefon musi miec 3G, GPS, bluetooth, mozliwosc uruchomienia klienta SSH, najlepiej jakis interpreter j. programowania (np. Python).

- wifi - opcjonalnie

- rozdzielczosc najlepiej conajmniej 640x480

- dotykowy ekran lub klawiatura qwerty

Abonament mam w Orange wraz z dostepem do internetu (Business Everywhere) takze interesuje mnie zakup aparatu poza abonamentem.

--
Kaziu

Data: 2009-06-27 11:14:12
Autor: Kot Prezydenta
Jaki telefon wybrac?

Użytkownik "Kaziu" <Kaziu@wp.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h24mt4$9i6$1nemesis.news.neostrada.pl...

- do tej pory uzywalem windows mobile, z symbianem nie mialem stycznosci
ale gotow jest zaryzykowac androida. Wazna jest dla mnie duza baza dostepnego
oprogramowania na telefon.

I ajk domyślasz się android akurat tej bazy zbyt dużej nie posiada

Data: 2009-06-27 09:34:29
Autor: Kaziu
Jaki telefon wybrac?
Kot Prezydenta <cicior@gazeta.pl> wrote:
- do tej pory uzywalem windows mobile, z symbianem nie mialem stycznosci
ale gotow jest zaryzykowac androida. Wazna jest dla mnie duza baza dostepnego
oprogramowania na telefon.

I ajk domy?lasz si? android akurat tej bazy zbyt du?ej nie posiada

Jest ogolnodostepne SDK i potrafie stworzyc brakujacy mi program
takze mysle ze z androidem nie bedzie problemu.

--
Kaziu

Data: 2009-06-27 13:44:54
Autor: ToMasz
Jaki telefon wybrac?
Kaziu pisze:
[...]

cytuje:
(...)- telefon musi miec 3G, GPS (...)

No to śmiało kupuj g1 i pisz "automape". Będe Twoim pierwszym klientem,
na bank, nie jedynym. Nie nabijam się, mówię poważnie.
ToMasz

Data: 2009-06-27 20:33:37
Autor: R.M.
Jaki telefon wybrac?
ToMasz wrote:
No to śmiało kupuj g1 i pisz "automape". Będe Twoim pierwszym klientem,
na bank, nie jedynym. Nie nabijam się, mówię poważnie.
ToMasz

map24 jest napisana w javie, wystarczy tylko troche checi do przeniesienia na androida (ktory tez bazuje na javie) ...

http://map24.interia.pl/

Data: 2009-06-28 10:44:46
Autor: Jan Strybyszewski
Jaki telefon wybrac?
ToMasz pisze:
Kaziu pisze:
[...]

Oczywiscie wy windirze macie nowego konika automape ciekawe za ile czasu
bedziemy gadac o satlitach automapy na orbicie.

Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

Data: 2009-06-28 15:52:10
Autor: Piotrek
Jaki telefon wybrac?
Jan Strybyszewski wrote:
Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

No offense, ale czy często Ci się zdarza jeździć samochodem po szlakach górskich?

Hint: automapa = auto (w sensie samochód) + mapa

Piotrek

Data: 2009-06-29 07:21:07
Autor: Jan Strybyszewski
Jaki telefon wybrac?
Piotrek pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

No offense, ale czy często Ci się zdarza jeździć samochodem po szlakach górskich?

A kto powiedzial o tym ze GPS to tylko samochod.

Hint: automapa = auto (w sensie samochód) + mapa

Mowa byla ze potrzbny GPS a blacherze zawsze mysla ze GPS=samochod=automapa

Data: 2009-06-29 07:42:57
Autor: Piotrek
Jaki telefon wybrac?
Jan Strybyszewski wrote:
A kto powiedzial o tym ze GPS to tylko samochod.

Nikt tak nie powiedział.
Natomiast ktoś - czy to nie Ty byłeś? ;-) - zaczął kwestionować brak w automapie szlaków górskich.

Mowa byla ze potrzbny GPS a blacherze zawsze mysla ze GPS=samochod=automapa

Pudło - nie używam automapy.

Piotrek

Data: 2009-06-28 23:25:11
Autor: ToMasz
Jaki telefon wybrac?
Jan Strybyszewski pisze:

Po co komu niszowy programik automapa jak sie ma szlakow gorskich ?

dobre pytanie. na Androidzie działa Javowy trekbuddy? Sprawdził być dla
dobra społeczności? Moze jakieś bardziej zaawansowane programy
nawigacyjen chodzą? ( TYLKO Polska)

ToMasz

Data: 2009-06-29 10:11:09
Autor: R.M.
Jaki telefon wybrac?
ToMasz wrote:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

wzystkie aplikacje J2ME dzialaja na androidzie

"Android J2ME MIDP RUNNER"

http://www.netmite.com/android/

Jaki telefon wybrac?